Колеги, дойде му времето да си търся машина с която да се посъстезавам.
И тъй като, когато видя дълбока локва или стръмно дере не изпитвам непреодолимо желание да цамбурна вътре, съм се ориентирал към Рали-Рейд формата.
Имам два 4х4, но не стават за рали.
И така, търсенето и мисленето започна, време има достатъчно - и да си купя джип, и да го подготвя. Но нямам нужната яснота какъв да е той. Трябва по план да е готов за сезон 2014.
Ето и някой от критериите важни за мен:
- Първо - ценова категория около 5-6000 лева, айде ако излезе нещо много фешън може и до 7к но не повече. Защото предпочитам парите да ги вложа в ремонт и тунинг, а не в първоначална инвестиция за джип, който тъй или иначе ще е стар и с неясни проблеми.
Само на прима виста търсене в мобилето за тези пари са над две хиляди обяви и даже като изключа откровенните паркетници предложенията са стотици и има от всички възможни марки.
- Второ - да е бърза, много бърза - колкото повече, толкова повече.
- Трето - няма никакво значение кой какви фабрични екстри има - всичко, което не върши работа ще бъде премахнато - джипа ще се кара само на състезания.
- Четвърто - ще ми се да се намират лесно резервни части и ако е възможно всяко болтче да не струва безобразни суми. В смисъл джипа да е масов, а не екзотика.
За сега е това горе-долу и ще оценя всеки коментар и съвет по темата. Още повече ако е и обяснено защо това или друго.
И тъй като, когато видя дълбока локва или стръмно дере не изпитвам непреодолимо желание да цамбурна вътре, съм се ориентирал към Рали-Рейд формата.
Имам два 4х4, но не стават за рали.
И така, търсенето и мисленето започна, време има достатъчно - и да си купя джип, и да го подготвя. Но нямам нужната яснота какъв да е той. Трябва по план да е готов за сезон 2014.
Ето и някой от критериите важни за мен:
- Първо - ценова категория около 5-6000 лева, айде ако излезе нещо много фешън може и до 7к но не повече. Защото предпочитам парите да ги вложа в ремонт и тунинг, а не в първоначална инвестиция за джип, който тъй или иначе ще е стар и с неясни проблеми.
Само на прима виста търсене в мобилето за тези пари са над две хиляди обяви и даже като изключа откровенните паркетници предложенията са стотици и има от всички възможни марки.
- Второ - да е бърза, много бърза - колкото повече, толкова повече.
- Трето - няма никакво значение кой какви фабрични екстри има - всичко, което не върши работа ще бъде премахнато - джипа ще се кара само на състезания.
- Четвърто - ще ми се да се намират лесно резервни части и ако е възможно всяко болтче да не струва безобразни суми. В смисъл джипа да е масов, а не екзотика.
За сега е това горе-долу и ще оценя всеки коментар и съвет по темата. Още повече ако е и обяснено защо това или друго.
Коментар