Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся джип за в гората

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся джип за в гората

    Здравейте всички!
    Търся си джип за в гората. Бюджетът ми е максимум 2500лв. като се надявам да намеря нещо за около 2000лв. Напълно нов съм за тези неща и ще бъда благодарен за всеки съвет който ми дадете. Размера (2 или 4 врати) не е от значение за мен. Разхода на гориво се надявам да е приличен, защото трябва да покрия адски много терен. За момента се ориентирам между Самурай, Паджеро и Фероза. С радост ще изслушам други предложения. Разбирам, че е добре джипа да има възможност за минаване от 4х4 към предно или задно предаване.

  • #2
    От: Търся джип за в гората

    От къде си......че при нас има няколко много добри предложения
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #3
      От: Търся джип за в гората

      Относно 2 или 4 врати: Къса база (2 врати) е по-проходима от дълга база (4 врати). Ако няма да носиш много багаж, ориентирай се към къса база. В противен случай правиш компромис с проходимостта и вземаш дълга база.
      За разхода на гориво е същото: Къса база гори по-малко от дълга база.
      За 2000-2500 най-вероятно ще намериш нещо което клони по-скоро към автоморга от колкото към сервиз. Също трябва да си предвидиш едни около 1000 лева за нови гуми МТ шарка - като за в гората, защото за тази цена ще получиш гуми като галош.
      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

      Коментар


      • #4
        От: Търся джип за в гората

        ....аз пък знам един много добър самурай за 2500-2800 че и направен и с бутонки.....
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #5
          От: Търся джип за в гората

          Това си е добра оферта тогава. Самураят с 1.3 двигател харчи малко. Остава въпросът с теснотията - дали е проблем.
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #6
            От: Търся джип за в гората

            Роки

            Коментар


            • #7
              От: Търся джип за в гората

              Първоначално публикуван от Andy89 Преглед на мнение
              Здравейте всички!
              Търся си джип за в гората. Бюджетът ми е максимум 2500лв. като се надявам да намеря нещо за около 2000лв. Напълно нов съм за тези неща и ще бъда благодарен за всеки съвет който ми дадете. Размера (2 или 4 врати) не е от значение за мен. Разхода на гориво се надявам да е приличен, защото трябва да покрия адски много терен. За момента се ориентирам между Самурай, Паджеро и Фероза. С радост ще изслушам други предложения. Разбирам, че е добре джипа да има възможност за минаване от 4х4 към предно или задно предаване.
              Да разбираме че бюджет за придобиване 2000лв и 500лв допълнителни разходи?
              За покоряване на много горски терен..............ми бюджета Х2 или Х3 минимум.
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #8
                От: Търся джип за в гората

                Хубаво е ,че във форумът се допускат всякакъв вид въпроси дори и понякога несериозни.Лошото е това ,че някои вместо да се потрудят и първо прочетат многобройните теми от такъв характер не се усещат, а задават подобни запитвания.

                Коментар


                • #9
                  От: Търся джип за в гората

                  Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                  Относно 2 или 4 врати: Къса база (2 врати) е по-проходима от дълга база (4 врати). Ако няма да носиш много багаж, ориентирай се към къса база. В противен случай правиш компромис с проходимостта и вземаш дълга база.
                  За разхода на гориво е същото: Къса база гори по-малко от дълга база.
                  За 2000-2500 най-вероятно ще намериш нещо което клони по-скоро към автоморга от колкото към сервиз. Също трябва да си предвидиш едни около 1000 лева за нови гуми МТ шарка - като за в гората, защото за тази цена ще получиш гуми като галош.
                  Много се извинявам, разликата между дълга и къса база е минимална. Там, където стъпи дългото шаси, късото не може. Късото шаси има едно единствено предимство - стръмно спускане с остро изкачване. Относно дългата база или късата колко гори, може да се направи кратка справка, колко гори 4.00 и 4.7 на марката джип, а те все са дълги бази и тя е минимална. А това са двг-та, които 50 год. са продавани , без да са доработвани.

                  ПП; Осем години ползвах дълга база, дизел, там, където се катерех с него и късата излиза и то бензин, при други обороти.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-09-13, 06:49. Причина: Снимки без връзка с темата

                  Коментар


                  • #10
                    От: Търся джип за в гората

                    Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                    Относно 2 или 4 врати: Къса база (2 врати) е по-проходима от дълга база (4 врати). Ако няма да носиш много багаж, ориентирай се към къса база. В противен случай правиш компромис с проходимостта и вземаш дълга база.
                    За разхода на гориво е същото: Къса база гори по-малко от дълга база.
                    За 2000-2500 най-вероятно ще намериш нещо което клони по-скоро към автоморга от колкото към сервиз. Също трябва да си предвидиш едни около 1000 лева за нови гуми МТ шарка - като за в гората, защото за тази цена ще получиш гуми като галош.
                    Това за базата и вратите...не го взимай за чиста монета...Дискавъри 1 например и с 2 и 4 врати е една база...все 100 инча...
                    Виден столичен ихтиолог

                    Коментар


                    • #11
                      От: Търся джип за в гората

                      Първоначално публикуван от Andy89 Преглед на мнение
                      Здравейте всички!
                      Търся си джип за в гората. Бюджетът ми е максимум 2500лв. като се надявам да намеря нещо за около 2000лв. ... Разхода на гориво се надявам да е приличен, защото трябва да покрия адски много терен. За момента се ориентирам между Самурай, Паджеро и Фероза. С радост ще изслушам други предложения. Разбирам, че е добре джипа да има възможност за минаване от 4х4 към предно или задно предаване.
                      И за тия пари се очаква джипката да е в движение, че и да гори малко? Паджерото го забрави на това ценово ниво!

                      И още нещо. Този раздел на форума за въпроси с техническа насоченост, а не място за пазарене на това или онова.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Търся джип за в гората

                        Значи ако се продава за под 2000 лв не е джип ?
                        На пазара излизат постоянно оферти за добри машинки на приемливи цени и то заради безпаричието на хората! Ако Черока ,Витарата ,Самутайчето , УАЗ и Нива не са джипки то предполагам влизат в категорията детски играчки .А състоянието не се определя от цената а от сивото вещество на продавача и купувача! Дори по-скъпите обикновено са напудрени за по-високата цена и при тях изкачат големите проблеми ! Айде да дам и малко примери а съм сигурен , че и в форума има и други като мен : Преди 2 години взех Черок за 800 лв напълно изправен и си го карах безпроблемно преди да го навиря през таван , след него беше друг такъв за 1200 лв пак редовен но не ми допадна автоматика и на 6тия месец го продадох и още се кара , после Витарка за 1700лв още си стой и служи вярно на брата и последно едно 4Х2 МБ124 за 400лв което освен външните забележки други няма а е с редовни документи и год. винетка !
                        Който търси намира , има и евтино и да нормално е да има някъкви забележки но за в гората вида не се гледа особено а за сума от 2000 лв има доста машинки и със сигурност ще служат вярно !
                        Uaz 469 2.4 D MB
                        KTM 600 ROTAX
                        Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                        Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                        Коментар


                        • #13
                          От: Търся джип за в гората

                          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                          Това за базата и вратите...не го взимай за чиста монета...Дискавъри 1 например и с 2 и 4 врати е една база...все 100 инча...
                          Принципно е така: Къса база - 2 врати и малък багажник, дълга база - 4 врати и голям багажник. Разбира се, това не е правило и изключения не липсват. Написал съм ориентировъчно, за да може авторът да си помисли какво по-точно му трябва.

                          Първоначално публикуван от skandi66 Преглед на мнение
                          Много се извинявам, разликата между дълга и къса база е минимална. Там, където стъпи дългото шаси, късото не може. Късото шаси има едно единствено предимство - стръмно спускане с остро изкачване. Относно дългата база или късата колко гори, може да се направи кратка справка, колко гори 4.00 и 4.7 на марката джип, а те все са дълги бази и тя е минимална. А това са двг-та, които 50 год. са продавани , без да са доработвани.

                          ПП; Осем години ползвах дълга база, дизел, там, където се катерех с него и късата излиза и то бензин, при други обороти.
                          Късата база има по-късо междуосево разстояние. Това позволява преодоляването на по остри неравности. Ето 2 рисунки, които го илюстрират:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:KB.png
Прегледи:1
Размер:56.6 КБ
ID:5519398
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DB.png
Прегледи:1
Размер:59.6 КБ
ID:5519399
                          25 градуса при КБ срещу 22 градуса при ДБ
                          Въпросното междуосево разстояние е КБ - 2330 мм / ДБ - 2760 мм (43 см разлика)
                          Давам картинки и данни за Фронтера, защото са ми под ръка.
                          Казано с други думи: Дългата база започва да опира в средата при по-малки неравности от късата база.
                          Ето и конкретни данни за разхода:
                          КБ 12.1 градско / 8.5 при 90 км/ч / 12.1 при 120 км/ч
                          ДБ 13.3 градско / 8.7 при 90 км/ч / 11.7 при 120 км/ч
                          (при 120 км/ч може да има печатна грешка - странни ми се виждат цифрите)
                          Карането в гората е по-близо до градското от колкото до 90 км/ч и разликата в гората според мен ще бъде още по-голяма. Примерно: КБ 18/100, ДБ 20/100, а това са си едни 10%
                          Аз лично докарвам офф-роуд разход с ДБ 25-30/100 газ

                          П.П. Ще се радвам, ако ми обясниш маркираното в червено. Моите наблюдения са точно обратното: Където минава ДБ и КБ минава. Но не навсякъде където минава КБ и ДБ ще мине.
                          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Търся джип за в гората

                            Едва ли различната база би повлияла съществено на разхода, има разни мотори и от този избор зависи разхода , ама то да засичаш горски разход е нещо много относително
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: Търся джип за в гората

                              Като се има в предвид, че една къса Фронтера тежи към 1700 кг, а дългата - 1800. Не знам каква разлика в разхода да се очаква. И да има, тя ще е нищожна. Същото е и при Терано и при Паджеро, и при другите къси/дълги бази. Разликите са по 100-тина килограма.

                              Алекс го е обяснил много точно.

                              А за джипките по 2000 лв, обикновено са много, ама много гнили.

                              И един майтап от вчера. Излиза една супер лъскава Кия Спортидж в мо*илето. 2000 г, клима, газ, регистрирана, ляв волан, АТ гуми. Обявена за 2700 лв. Направо бях готов да отивам и да я отнасям. Обаче като попрегледах отново обявата, крушката си имала (нямала) опашка. Оказа се без втория лост за двойното. Т.е. 4х2 ..., та за какво ми е тогава?

                              Хубавите джипки си имат цена. Колкото повече пада цената, толкова повече компромиси трябва да се правят. За гората може и с десен волан, може и с лош вид. Ама с ръждата комромис не бива
                              Последно редактирано от bullet_pk; 18-09-13, 11:00.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X