Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Hilux или Nissan Navara

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota Hilux или Nissan Navara

    Привет момчета! От дълго време се навивам за високо проходим автомобил и по-конкретно пикап. За момента съм се спрял на Hilux и Navara. Втори автомобил няма да имам съответно и градско ще бъде ползван (колкото и трудно да се маневрира и намира място но...) ползването на колата ще бъде 50/50 асфалт и извън асфалта. Къмпингар начален стадии, както и гмуркач начален стадии. Няма да се ползва целогодишно тъй като работата ми е свързана с доста отсъствие от страната пък и жена нямам,че да ми го кара. Склонен съм да отделя 20-25 000. За момента не предвиждам да го карам в сериозни коловози и снежни терени. Та ако може да ме посъветвате нещо. Също така се заглеждам и по чисто ново Китайско българче. Макар,че нещо китайски автомобил сглобяван в нашата родина малко....
    Мерси предварително.

  • #2
    От: Toyota Hilux или Nissan Navara

    Щом ще го караш и по гората, то за теб е Тойота Хайлукс. Българските не ти ги препоръчвам, защото извън пътя са мъртъвци.
    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    0878 23 58 34- Радо

    Коментар


    • #3
      От: Toyota Hilux или Nissan Navara

      Твърдо Тойотата! Нисаните с този Френски мотор не ги гледай, а китайски чайник изобщо не помисляй, защото все пак търсиш кола нали..
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #4
        От: Toyota Hilux или Nissan Navara

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Твърдо Тойотата! Нисаните с този Френски мотор не ги гледай, а китайски чайник изобщо не помисляй, защото все пак търсиш кола нали..
        Те и тойотите с определен мотор имат точно същите проблеми с него, нищо че не е френски.

        ...което не пречи и аз да съм за тойотата. Просто не заради мотора.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Toyota Hilux или Nissan Navara

          TOYOTA!

          Коментар


          • #6
            От: Toyota Hilux или Nissan Navara

            Аз пък съм за Наварата. Не защото е по-хубава а за да има и друго мнение.

            Ако ще е Навара, ти ппрепоръчвам да икономисаш някой лев и да си вземеш 133коня предишния модел д22.
            Новите са събирани в Испания и са доста по-клекаво направени. Мотора 2.5 е същия блок.
            Предишната ми Навара беше на 250 000 когато катастрофирах с нея. Сменяни бяха само амортисьори и накладки.
            Сегашната е на 120 000 и нищо по нея не е пипано. Като се наложи да сипвам вода на чистачките, все забравям от къде се отваря капака.

            Тойотите може и да са по-хубави ама на Гошко даже на аватара му е вдигнат капака.....

            Проблемите на Наварата са:
            1 Голям радиус на завой.
            2 Вдига спокойно 170км/ч но при каране 1-2 часа със 150 троши мотора.
            3 Комфорта е като на Жигула с климатроник.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #7
              От: Toyota Hilux или Nissan Navara

              Хайлукс не съм карал, но когато търсих пикап за баща ми пробвах доста навари д22 и много л200. В крайна сметка изпадна д40 на доста добра цена и се възползвах. Като изработка не бих казал, че д40-ката е много по-зле от д22. Малко е пласмасова вътре, но това предполагам е и от една страна плюс, защото това все пак е пикап и често се цапа, а пласмасата се чисти много лесно. Д22-ките 2/3 от тези, които гледах бяха с правен основен ремонт на двигателя на по 60 , 80 , 100 хил. км и т.н.(Добре, че поне немците са честни хора и си признават, че е правен ) Можеш да напишеш "Navara d22 motorschaden" в гуугъл и да видиш за какво става въпрос ако разбираш немски. При някои чупи блока на 50 хил. км, при други на 100 и нещо, има и примери като колегата горе, които дори при 250 хил. няма проблем. Общо взето е късмет, аз лично реших, че не искам да треперя постоянно дали няма да видя буталата извън блока ако го напъна малко повече . Д40 мотора също не е безпроблемен. Проблем са му дюзите, както на повечето съвремени дизели. По-честа смяна на горивен филтър и добавка в нафтата от време на време би трябвало да удължат живота им. Съединителя също казват, че не издържал много. Въпреки това, нашата Д40-ка е на 220 000 км вече, взехме я на 180 000 и до сега няма никакви проблеми (да чукна на дърво). И съединителя си работи добре(не знам дали е сменян).
              Като цяло мога да кажа, че не е никак лош автомобил поне от това, което виждам до сега. Обаче е адски неманеврен и комфорта си е като на пикап, както е отбелязал вече колегата. Иначе двигателя 2.5 дци май не е толкова лош колкото го описват, а и сравнен с този на д22 си е направо самолет. 6 степенната скоростна кутия също е плюс според мен. За Хайлукса не мога да ти кажа нищо, освен това, което съм чел, като например проблема с дюзите при д4д двигателя( което май си е проблем при всички съвремени дизели де). Като търсих пикап в Германия, почти нямаше никакви Хайлукс. Немците нещо не ги карат много много, не знам защо, за това нямам и пряк допир до него. Л200 също не е лоша машина, но като се качих в едно не ми допадна никак таблото и положението на шофьора. Както и по-малкия кош сравнен с навара. Но това са лични предпочитания.
              В крайна сметка, мнението ми е, че трябва да се качиш на колите, да ги покараш и да видиш коя ще ти допадне повече. Ако имаш няколко модела, които ти допадат просто гледаш най-запазения екземпляр на добра цена и така... Дано съм бил полезен!

              Коментар


              • #8
                От: Toyota Hilux или Nissan Navara

                Първо да спомена, че излагам впечатления от опит с Навара D40, произведена края на 2006 без DPF филтър, версията със 174к.с. Колата е при мен от магазина, до сега, когато е малко над 160 000км.

                Прочетох че комфорта е като на жигула - няма нищо общо, возията на предните седалки е сравнима по комфорт с Е-класа или БМВ 5-серия(мога да сравня субективно само с тях), отзад като цяло не е много удобно, може би като във 2-врат Голф 2 отзад. Двигателя е буквално безпроблемен - никакви дюзи, никакви блокове не са ми правили проблеми, няма и изгледи, все още пали от четвърт оборот, до миналата година карах с оригиналният акумулатор. Скоростната кутия превключва предавките доста добре, лоста се движи плавно между скоростите. На място двигателят е дори доста тих, зимата добавки не съм сипвал, горивен филтър съм сменял веднъж, маслото и маслен филтър редовно. Гумите са ми 255/70 R16 и в комбинация със здравото окачване, пикапа поняса дупките перфектно - нямам дефектирали части по окачването, нямам дори тампони за сменяне, все още е стегнат. При напречни големи дупки или неравности, задницата има навика да друса силно, отдавам го на това, че е с листови ресьори и почти винаги го карам празен. Бих препоръчал да се търси версия със заден блокаж - може веднъж да ми потрябва годишно, но съжалявам че не съм сложил отметка на конфигурацията и съм се скъпил за 600-те лева. Заради високата позиция на седалката е нормално шофьорската да е разнищена по външния ръб, моята започна още при пробег от около 100 000км(с платнени седалки съм). Зимата загрява доста бързо, даже има бутон, който държи двигателя на 1500об/мин на празен ход, за да загрее по-бързо. В сняг до средата на гумите няма проблем, зимата съм неспираем. Видимостта назад е нулева при мен, заради хард-топа, без него се вижда доста добре, страничните огледала са достатъчно големи, но пък докато свикнеш с изнесената задница, може да ти е малко кофти. Аз съм свикнал и паркирането, и провирането по тесни улички ми е лесно вече. До 1т. товар нямаш проблеми, само леко прикляка задницата, иначе се държи сигурно. При маневриране назад и да удариш нещо, много трудно разбираш, затова може тези които гледаш да имат забележки отзад. Карал съм с над 170км/ч, но не съм поддържал тази скорост 2 часа, за да ми гръмне двигателя, а и ако някой знае къде може да се поддържат такива скорости в България за толкова време, нека каже. Радиуса на завой не е толкова голям, но ако се качваш от Смарт е нормално да ти се стори голяма разликата.
                Доколкото знам, 2.5DCi си е разработка на Нисан, еволюция на 2.2 мотора, който се слага на Х-трейл. Пък и да е френски - браво на французите.
                Когато избирах Нисана, гледах и Тойота, и Исузу, и Митсубиши, и Мазда/Форд, но най ми допадна Наварата, препоръчвам да пробваш и двете, на които си се спрял, тогава да избираш, иначе аз бих ти препоръчал Нисана - доста по-пъргав ми се струва спрямо Тойотата с 3.0л дизел, вътре изглежда по-добре, вън също, но това са само субективни критерии, които сам трябва да прецениш.
                П.П. Пластмасата под жабката в нисана се надрасква много лесно, а съединителя не издържа повече от 120-140к км, чиято смяна струва около 1500лв.

                Коментар


                • #9
                  От: Toyota Hilux или Nissan Navara

                  Мойте вчепетуения са от Навара Д22 '99г. Имах я около 6 месеца и определено не се залюбихме.Сега я кара зет ми , който я Богославя....За сметка на това пък колата, която най-дълго съм имал и обичал е Хайлукс Д4Д, 2,5- 2008г. Издържа на изумително дебилно и свинско отношене години Слабото и място са дюзите. Започнаха да се обаждат на около 160 000км. Но са видели руска Солярка(нещо като дизел) в Русия ,и нещо като дизел в Сирия, Египет.... За цялото това време смених биалетки и задно каре на преден кардан.....И по моя вина задния диф. Не бях извел отдушниците на високо и се набълбука с кавказка вода и докато видя...беше късно! . Хайлукса има прекрасна динамика с 31-ци( Гудрич ол терен) за разлика от Наварата. Нали искаш и горско да я караш? 31-ци са и доволно големи. А що се отнася до габаритите, ами не съм срещал проблеми дори в малките улички на центъра на София и Пловдив....
                  Последно редактирано от goshko-loshko; 05-06-13, 22:37.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Toyota Hilux или Nissan Navara

                    До момента съм карал само Наварата d22, но ми е първия автомобил от този сорт. Преди това имам карано Лада Нива ама нали.... Е аз ако искам да карам със 170 определено няма да си купя джип от този клас или въобще джип. Аз спешна работа нямам по-добре тръгни час по-рано от колкото да наваксваш със скорост, но как да е мош си теза. Днес ще ходя до представителството на Тойота имат Хайлукс върнат от лизинг да го пробвам и по-късничко намерих в една автокъща Навара и веяе ще преценям. Благодаря на всички за мненията и явно си е все пак по собствена преценка, а последващото превръщане в сериозен off road си е просто въпрос на време и пари.Благодаря пак за съветите момчета . А относно френските двигатели не смятам,че са кофти аз карам пежо 307 дизел доволен съм, преди това пежо 205 чист дизел (първият ми горски автомобил ех.....). По-късно ще споделя впечатленията си

                    Коментар


                    • #11
                      От: Toyota Hilux или Nissan Navara

                      Момчета, да се похваля - другата седмица ще се сдобия с Nissan Navara 2009 малко над бюджета който си бях определил ама както се казва кефа цена няма. Колата е върната от лизинг уж на 146 000 км. Благодаря за мненията на всички.
                      Със здраве!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X