Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чуденки преди покупка на Паджеро 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чуденки преди покупка на Паджеро 4

    Здравейте,

    решил съм да си купя Паджеро 4, дълга база, 3.2 дизел, автоматик. Държа да е купувано от България и да има сервизна история. Днес гледахме първото от набелязаните - 2008ма, 150000км. Обявено е за 28000лв. Закарахме го на оглед в БалканСтар, констатациите са следните:

    1. Силно корозирала изпускателна система и DPF
    2. Износване на 4те гуми от вътрешната страна, неравномерно
    3. Леко омаслен маншон на хидравлична кормилна рейка от ляво
    4. Много високо ниво на масло в мотора - 20мм над макс
    5. Масло в АТ - ОК
    6. Мек спирачен педал


    Колата не е карана последните около 6 месеца. Докато е била гаранционна е поддържана в БалканСтар. За регулирането на окачването ми казаха, че предвид ръждата, най-вероятно ще се наложи да се реже, което ще значи нови болтове, втулки и т.н. Притеснява ме кормилната рейка и нивото на маслото. Според собственика е възможно при последното доливане да са му сложили повече

    Освен всичко това се оказа, че не работи и климатика. Притеснява ме, че евентуален проблем с теч и/или компресор няма да е видим веднага след презареждане, което може да означава още скрити разходи.

    Първоначално бях планувал огледът да се прави в сервиза на DJ Tymbi, но в последствие със собственика се уговорихме за БалканСтар. Колата иначе се държи прилично на пътя, нямаше признаци на проблеми със скоростна кутия и раздатка.

    Въпросът ми е към хората с опит с Паджеро 4 - доколко проблемите са често срещани и как оценяте нужните ремонти?

  • #2
    От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

    Колега за нивото на маслото.
    По форумите четох че е възможно при някой common rail дизели помпата да изпуска нафта и затова нивото на маслото да се покачва.
    Не знам при теб случая какъв е но имаи едно на ум.
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

    Коментар


    • #3
      От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

      Два сантиметра над максимума не е малко. Никой, колкото и да е малоумен механик няма да го направи, а има вероятност да пълни картера с нафта по-скоро, поради проблеми с DPF-а. А и чак такава ръжда, че да трябва флекс за щангите..?? Измести погледа си другаде по-скоро..защо не погледнеш Тойотите, за около 30к ще вземеш слънчева и дълги години ще я караш безгрижно!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #4
        От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

        Доколкото знам, при Паджеро 3 и 4 рязането на болтове при регулиране не е рядкост - клеясват, ръждясват и т.н. Но за маслото имам същите опасения и сериозно се разколебавам от конкретната кола. Ако не си личеше, че иначе е пазена, изобщо нямаше да пускам тема. А за Ланд Крузър в началото си мислех и аз, но вече съм се спрял на Паджеро и не искам да се раздвоявам.

        Благодаря за отговора.

        Коментар


        • #5
          От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

          Първоначално публикуван от strive Преглед на мнение
          Доколкото знам, при Паджеро 3 и 4 рязането на болтове при регулиране не е рядкост - клеясват, ръждясват и т.н. Но за маслото имам същите опасения и сериозно се разколебавам от конкретната кола. Ако не си личеше, че иначе е пазена, изобщо нямаше да пускам тема. А за Ланд Крузър в началото си мислех и аз, но вече съм се спрял на Паджеро и не искам да се раздвоявам.

          Благодаря за отговора.
          Тогава или търсиш друг екземпляр, или се подготвяш за елиминирането на ДПФ-а и взимаш този !
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #6
            От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

            Не познавам моделите П3 и П4 в детайли, но от преки наблюдения на наколко установих :
            - 3.2 common- rail двигателят е изключително претенциозен към горивото (то коя ли такава система не е !?) ;
            - автоматикът при няколко различни джипа превключваше по различен начин, но като цяло не създава грижи ;
            - окачването, особено задното е доста "кекаво" , когато се износят тампоните започва да износва гумите неравномерно отвътрешната или външната страна и застава като Татра ;
            - спирачната система изисква профилактика и най-вече качествени накладки ;

            И пак имай 2 наум, щото последното което беше на един съсед на втория месец от стопанисването му проби бутало, вероятно от "качествената" навта на Shell (от там и бира не купувайте !!!) . Продаде го и взе друго.

            А иначе като цяло набира прилично за близо 2.5тонен рейс, има доста глезотийки, комфортен е и с 18" и нагоре джанти с ниско профилни гуми стои доста наперен. СЛед 170 км/ч спира да върви, независимо дали е ръчка или автоматик.
            Та имай си доста неща предвид, УСПЕХ в покупката

            Коментар


            • #7
              От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

              Мда, имам доста на ум и продължавам да търся. Благодаря за съветите и на младшите и на старшините. Знам, че са капризни към горивото, внимаваме и за автомата и раздатъчната кутия. Днес гледахме 2 екземпляра и съм изумен колко ръжда има по 5 годишни коли (а карам 17 годишен опел). Да речем, че намеря по-запазено Паджеро (евентуално с вдигане на бюджета), как бих могъл да го предпазя от подобна корозия?

              Другото за което се чудя - ако високото ниво на маслото, за което писах в първия пост, наистина идва от нафта в картера - няма ли начин да си проличи - по миризма, по цвят?

              Коментар


              • #8
                От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                Това с климатика не е нормално, до сега не съм имал нова кола на която да съм зареждал. На ЛК първото му зареждане беше на 11-тата година. Да не са го разглобявали нещо?

                Коментар


                • #9
                  От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                  Бягай на далеко. Мойта лека кола е 2007-а...ми нищо и няма т.е. има и ама няма нищо общо с това дето си писал. По стечение на обстоятелствата ми я оценяваха преди седмица във фирмения сервиз. Списъка е:

                  1. потъмняла леща на десен фар (пластмасов е и явно от слънцето)
                  2. драскотина на предния капак и на заден десен калник (тия два пъти ги гледаме със застрахователите и не можем да ги открием, хем имаме желание)
                  3. ръчната се нуждае от настройка (мисля да се заям с тях. Преди 2 седмици ми сменяха накладките и дисковете т.е. би трябвало да е в гаранция.)
                  4. трябва да си изпера задната седалка
                  5. корите под мотора и престилка (долния край на бронята е отделен детайл) са надрани

                  За 2008-а кола на тия километри ако е гледана добре т.е. карана е на добър сервиз, както си пише по-график, не би трябвало да има много повече от това по-горе.

                  Гледах един ТЛК 2007-а там имаше дупка от цигара (много малка) на шофьорската седалка...освен забележки от класа на горните.

                  Та тойота май е отговора. Аз също ги гледах тия митсубишита. Замисли се нормално ли е джипка от 110 бона да падне на 28 за 5 години? Пък при Тойота джип за 75 хиляди (толкова беше 2-ро ниво 120-ка) да държи 40 бона. Явно има разлика.

                  Говорих и с познати разни дето си взеха ТЛК-та 2007-а, нямат проблеми никакви почти. Макс по един проблем им изскача на тойотите за тия години от сорта на дефектирал лагер на главина, прахоляк в климатика, лагерче някое, уплътнител такива неща и те често са причинени от грешки при обслужване на колата (поне 2 от тия дето споменавам са такива).

                  ПП от друга страна ако искаш джип опцията май е една в момента, пак балкан стар ги продават (ама вече са фиат)
                  Последно редактирано от hotsnail; 28-05-13, 00:13. Причина: Допълнение

                  Коментар


                  • #10
                    От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                    Пак казвам- търси Тойота 120 ...разликата в качеството е голяма!
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #11
                      От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                      Два сантиметра над максимума не е малко. Никой, колкото и да е малоумен механик няма да го направи, .....
                      Малоумни механици колкото щеш. Пиша от личен опит. Отидох в известен пловдивски сервиз на марката за смяна на маслото. На следващата сутрин нивото на маслото беше два пръста над max. Отидох до сервиза да се разправям - там директно ми завиха, че по каталог го дават 8 литра и те са си сложили толкова. Никакви такива, че имало радиатор на маслото или това че все пак не може да се източи всичкото масло.
                      Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                      Бахти, как се изказах...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                        Хубави джипчета са П4, луксозни, комфортни, красиви са (това е индивидуално), повече са за асфалт, но и извън пътя се справят добре. Супер Селект е доказана, повечето са и с блокаж на задния диф. Но като цяло има нещо съмнително в тях. По принцип разума казва ТЛК120, ама щом ти е влязло П4 - ОК. Плюс това с Тойоти се пренасели, но явно има защо.
                        Според мен пропусни конкретния екземпляр и търси и чакай друг.
                        Замисли се и за 3.8 бенз и после ГИ. Гледам, че ги слагат.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                          Изобщо нямаше да се чудя, ако имаше бензинов на сходна цена. Истината е обаче, че са голяма рядкост и са много по-скъпи. Впрочем колко може да се очаква да е животът на DPF филтъра? Знам, че зависи от това за какво каране е ползвана колата, но ме интересува дали над 150000км интервенцията с махане и съответното емулиране и задължителна.

                          Определено ще изчакам малко. Държа да е дълга база и да е автоматик, решил съм да инвестирам единствено в закупен в БГ автомобил, с история. Изчерпах текущите обяви в София, има по 1 във Варна и Стара Загора, но там не мога да разчитам на компетентна помощ от познат и се въздържам. А ТЛК засега не е вариант. Благодаря на всички за мненията.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                            А защо не скокнеш до Гърция....там се продават такива основно бензинови с история на добри цени...
                            Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                            Коментар


                            • #15
                              От: Чуденки преди покупка на Паджеро 4

                              Благодаря за идеята, stifler, обмислях по-скоро вариант за скокване до Германия, понеже повече се ориентирам там, но внезапно изскочи един buyback в БалканСтар и го отнесох, благодаря за всички мнения и съвети.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X