Здравейте,
решил съм да си купя Паджеро 4, дълга база, 3.2 дизел, автоматик. Държа да е купувано от България и да има сервизна история. Днес гледахме първото от набелязаните - 2008ма, 150000км. Обявено е за 28000лв. Закарахме го на оглед в БалканСтар, констатациите са следните:
Колата не е карана последните около 6 месеца. Докато е била гаранционна е поддържана в БалканСтар. За регулирането на окачването ми казаха, че предвид ръждата, най-вероятно ще се наложи да се реже, което ще значи нови болтове, втулки и т.н. Притеснява ме кормилната рейка и нивото на маслото. Според собственика е възможно при последното доливане да са му сложили повече
Освен всичко това се оказа, че не работи и климатика. Притеснява ме, че евентуален проблем с теч и/или компресор няма да е видим веднага след презареждане, което може да означава още скрити разходи.
Първоначално бях планувал огледът да се прави в сервиза на DJ Tymbi, но в последствие със собственика се уговорихме за БалканСтар. Колата иначе се държи прилично на пътя, нямаше признаци на проблеми със скоростна кутия и раздатка.
Въпросът ми е към хората с опит с Паджеро 4 - доколко проблемите са често срещани и как оценяте нужните ремонти?
решил съм да си купя Паджеро 4, дълга база, 3.2 дизел, автоматик. Държа да е купувано от България и да има сервизна история. Днес гледахме първото от набелязаните - 2008ма, 150000км. Обявено е за 28000лв. Закарахме го на оглед в БалканСтар, констатациите са следните:
- Силно корозирала изпускателна система и DPF
- Износване на 4те гуми от вътрешната страна, неравномерно
- Леко омаслен маншон на хидравлична кормилна рейка от ляво
- Много високо ниво на масло в мотора - 20мм над макс
- Масло в АТ - ОК
- Мек спирачен педал
Колата не е карана последните около 6 месеца. Докато е била гаранционна е поддържана в БалканСтар. За регулирането на окачването ми казаха, че предвид ръждата, най-вероятно ще се наложи да се реже, което ще значи нови болтове, втулки и т.н. Притеснява ме кормилната рейка и нивото на маслото. Според собственика е възможно при последното доливане да са му сложили повече

Освен всичко това се оказа, че не работи и климатика. Притеснява ме, че евентуален проблем с теч и/или компресор няма да е видим веднага след презареждане, което може да означава още скрити разходи.
Първоначално бях планувал огледът да се прави в сервиза на DJ Tymbi, но в последствие със собственика се уговорихме за БалканСтар. Колата иначе се държи прилично на пътя, нямаше признаци на проблеми със скоростна кутия и раздатка.
Въпросът ми е към хората с опит с Паджеро 4 - доколко проблемите са често срещани и как оценяте нужните ремонти?
Коментар