Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колеги какво да избера от тези трите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колеги какво да избера от тези трите

    здравейте на всички, какво да предпочета от три машини които ми допадат Honda CRV бензин първа фаза , Suzuki Vitara бензин , дизел , дълга база или Hundai Galoper дизел желателно пак дълга база.Знам и трите имат достойнства ,както и минуси , четох доста из темите , но дайте и вашите мнения и препоръки , кое е по-здраво и надеждно , лесно за части и ремонт.Ще се ползва по път и по черен горски път , без тежки и хард изпълнения.

  • #2
    От: Колеги какво да избера от тези трите

    За Suzuki Vitara бензин има най-много части втора употреба, лесно се газифицира, дизела не е толкова разпространен. Лесно, с малки средства се повдига и е най-бюджетен компромис за он и оффроуд от трите изброени.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      От: Колеги какво да избера от тези трите

      Покарай ги и 3те и си избери това, което най-много ти пасва...

      Коментар


      • #4
        От: Колеги какво да избера от тези трите

        Според мен мястото на Хондата не е в гората.
        Животът е харизан кон според мен...

        Теди

        Коментар


        • #5
          От: Колеги какво да избера от тези трите

          Витарка дизел. за дизела мога и да греша ама като чуя АГУ и ми падат последните косми от кратуната Като заведох Евгени със стокова витара с изтрити гуми дъга база в гората и тя мина почти навсякъде, определено витарчо не е паркетник Не съм на 100% ама дизела им е на пежо ХДИ верно 1вия модел с жилото но двигателя е много хубав икономичен и добре върви, ако за същия говорим.

          Коментар


          • #6
            От: Колеги какво да избера от тези трите

            Зависи и за какво ти трябва. Ако, примерно, ти трябва да возиш повечко багаж, Галоперът няма конкуренция в тази тройка. Но пък на магистрала може да ти дойде бавен.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: Колеги какво да избера от тези трите

              Е то ако съдиш по размерите на другите, може би става дума за къс галопер, аз бях тръгнал да казвам същото, но се замислих дали не говорим за къс, щото инак има сериозна разлика в избраното...

              Коментар


              • #8
                От: Колеги какво да избера от тези трите

                по принцип става дума за дълга база и трите , желателно климатик.хондата ще е бензин, първа фаза.витарката дълга база , бензин дизел, което е по-запазено и добро и неръждиво, може даже да е 2.0 v6 автоматик, със без газ, зависи. Ще ми се по-проходимо да е, но както казах умерено, не със състезател и тепърва не мисля да ставам нито да я вкарам в тежки офф роуд изпитания и борби.ГАЛОПЕР дълга база е камион , но пък и аз съм едър и тогава възможност за повече багаж и пътници е предимство.

                Коментар


                • #9
                  От: Колеги какво да избера от тези трите

                  Галопер,но все едно сравняваш Паджеро в екстри и Витарка
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Колеги какво да избера от тези трите

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Зависи и за какво ти трябва. Ако, примерно, ти трябва да возиш повечко багаж, Галоперът няма конкуренция в тази тройка. Но пък на магистрала може да ти дойде бавен.
                    Тя и Витарата не е особено бърза...2 литра шестак до 100 км/ч е тиха, после шума расте бързо- и от двигател, и от квадратния дизайн. Немските си идват с лепенки 100 на задното стъкло.
                    Животът е харизан кон според мен...

                    Теди

                    Коментар


                    • #11
                      От: Колеги какво да избера от тези трите

                      то аз и с лека кола толко карам , диапазон 90-100-120. до 130, та ако е джип и поддържа 100-110, мисля не е толко зле.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Колеги какво да избера от тези трите

                        В това отношение всички са равни... 100-110 ще държи всеки изправен автомобил от 90те до наши дни...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Колеги какво да избера от тези трите

                          Първоначално публикуван от niksi_2003 Преглед на мнение
                          то аз и с лека кола толко карам , диапазон 90-100-120. до 130, та ако е джип и поддържа 100-110, мисля не е толко зле.
                          Галоперът с 2.5 дизел при 110 км/ч е на около 3500 оборота. За 120 ще отиде на 4000, може и малко отгоре. По-дългото поддържане на такива обороти не е много здравословно за този двигател. Особено като се има предвид, че на кола 2-а или 3-а употреба изминатият пробег ще е вече доста съществен, а никой не знае какви изненади може да им вследствие начина на експлоатация от предишните собственици ...

                          Иначе за мен Галоперът имаше едни от най-удобните седалки, много пространство в купето и, със сгъната задна седалка, солиден товарен обем.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Колеги какво да избера от тези трите

                            Абе, ако искаш прегледай това тука:
                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=160668

                            Извинявам се ако не се обаждам на място! С най-добри чувства го правя!
                            К. Кулев

                            Коментар


                            • #15
                              От: Колеги какво да избера от тези трите

                              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                              Витарка дизел. за дизела мога и да греша ама като чуя АГУ и ми падат последните косми от кратуната Като заведох Евгени със стокова витара с изтрити гуми дъга база в гората и тя мина почти навсякъде, определено витарчо не е паркетник Не съм на 100% ама дизела им е на пежо ХДИ верно 1вия модел с жилото но двигателя е много хубав икономичен и добре върви, ако за същия говорим.
                              Дизела на Витарата е от Мазда -говорим за стария дизел 2.0TD - 90 к.с. Върви прилично,но май е проблемен.Ако пък ще е бензин V6,не че 2.0 не върви,но най-добре 2.5 Grand Vitara -нема такава фурия..
                              [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                              Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X