Здравейте приятели .Скоро взех книжка и искам да си купя джип колебая се между Jeep Cheroke 2,5 tdi и Mitsubishi Pajero 2,8 tdi та скам да попитам за вашето мнение според вас кой е по добрия вариант .И ако може да ми обесните кой какъв разход дава , положителни и отрицателни страни автоматици или не ? Предино джипката ще се кара по асвалт но ще има и офф-роад преживявания . Благодаря предварително .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Mitsubishi Pajero 2.8 TDI 1998g
Свий
X
-
От: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI 1998g
Еднозначно Mitsubishi Pajero 2.8 TDI. Разхода е малко по-голям,но двигателя е в пъти по-безпроблемен.Супер селект-а и независимото предно предаване натежават в полза на асфалтовото каране.Автоматик или ръчка вече по собственно предпочитание.[SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|
-
От: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI 1998g
Колега Siso_09,
Преди да са те подхванали, че първо е трябвало да се напънеш да прочетеш за всяка една машина, а тогава да питаш, ако нещо не е ясно (поради стотиците страници изписано за двата автомобила), ще ти отговоря, да послушаш съвета на peterbg1. Ти сигурно дори не знаеш, че това Чероки не е с американски двигател, т.е. според много хора тук, това не може да се нарече американски джип. Да не говорим, какво "търсене" ще е на Чероки 2.5 дизел с автоматични скорости, пък и да е читаво. Кауза пердутаSUV
Коментар
-
От: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI 1998g
Зависи за кой "Jeep Cheroke 2,5" говорим. Има Jeep Cheroke XJ 2,5 до 2001г, а има и Jeep Cheroke Liberty KJ 2,5 но е CRD, а има и Jeep Cheroke Liberty KJ 2.8 CRD, 2002 - 2007г. който е с автоматична скоростна кутия, FullTime NV242 раздатка с всички режими, включително и бавни. Та - първия вариант Jepp Cherokee XJ с 2.5 VM дизел изобщо не е препоръчителен. Това е и най-проблемния дизелов мотор, който е допринесъл за лошата "слава" на Jeep с дизелов двигател. Старо поколение, с долно разположен разпределителен вал и кобилици, с отделни цилиндрови глави, склонен към прегряване и проблеми именно с тези глави, трудни за обслужване и ремонт и на много километри пробег и т.н. Но смея да твърдя, че следващото поколение дизели - CRD е със съвременни CommonRail двигатели, които нямат много общо със старите TDI. С една цяла глава са, два разпределителни вала и 16 клапана, задвижвани от ангренажен ремък. Достатъчно мощност и динамика, подходящи и за движение с висока скорост по магистрала, както и за извън пътя. Карам такъв от четири години и половина и досега не съм имал каквито и да е проблеми. Сменяни са само консумативи, както и ролка на алтернатора - инерционен съединител.
Поздрави!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI 1998g
Карал съм и двете. Сега имам Паджеро 2.8 ТДИ. За мен това е доста по безпроблемен джип. За тези пари може да вземеш 2 бр Джип Чероки примерно.
Паджерото след изчистване на "бъговете" като семер на нафтовата помпа примерно е добро решение. Гори много. Върви добре за джип. Черокито е с цели мостове и вътре е по-тясно. Двигателя 2.5 ТД на ВМ мотори не е хубав ( меко казано). Ако сега започваш да караш - вземи си по-евтиния ( ще разбереш защо по-късно)Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар