Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно дадено Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос относно дадено Чероки

    От известно време съм решил да си взема джипка с която да си правя кефа, извън другия ми кеф(бързи коли).

    Харесах едно Чероки в една автокъща

    Джипката ми хареса доста на пръв поглед, но дайте мнение за двигателя и скоростите ?

    Четох, че 4.0 мотора е за предпочитане, но се споменват някакви по 19* коня, а този е 174.Разсяснете ми заслужава ли си този?


    Благодаря

  • #2
    От: Въпрос относно дадено Чероки

    Защо 4ката е за предпочитане? Мен ако питаш му е слаба на това купе. Дай нещо година поне...

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос относно дадено Чероки

      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
      Защо 4ката е за предпочитане?
      Щото повече няма!!!!

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос относно дадено Чероки

        Споко, има и по 174коня, и то 4-литрови. Не си писал какви са скоростите - автомат/ръчка ? Ама което и да е еднакво са добри и идиото устойчиви. Двигателя е чук, стига да не е на +300к км и да е душмански тормозен. Като цяло е добър избор, даже доста добър, поддръжката е сравнително ефтина, части бол , ама аз съм пристрастен така, че не ми вярвай много Мислиш ли да се наджипваш(тунингосваш) след покупката ? Дай нещо снимки, ВИН, нещо за което да се хванем и да ти кажем дали си заслужава >

        Поздрави
        п.п. Излишно е да напомням коло е писано във форума за тези машини, ама все пак постарай се да прочетеш

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос относно дадено Чероки

          Уф, грешката е моя, явно не си говорим за грандове, а за старото си чероки... Те според викито за 4 литра са 173, 177 и 190 коня... Съответно от 1987/173, 1988-1990 е 177, и 190 от 1991 до 1996. Разлика в цените спрямо следващия, вече гранд обаче няма, а там има и 5.2... Успех!

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос относно дадено Чероки

            Мод. едит. Няма как да остане линкът. Сори.

            Това е джипа.Определено ще се надгражда отгоре, нямам кола която да не е пипана ))

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос относно дадено Чероки

              Здрасти ,Дани

              4.0 двигателят със 174 коня и 300Нм е една от най-старите версии

              От 1987г. става 178 коня и 304Нм и е с RENIX (Renault-Bendix) инжекцион и по-добри инжектори.

              Версията със 190 коня и 305Нм е обозначена с "High Output" и излиза през 1991 година. Инжекционът вече е дело на Chrysler, дроселовата клапа е заменена с по-голяма, има модифицирани всмукателни и изпускателни колектори, инжекторите също са подменени с такива с по-висок дебит. Също така е модифициран разпределителния вал. По-лесно се диагностицира с апаратура.
              Максималната мощност е изнесена малко по-високо в оборотите, докато максималния въртящ момент е свален с 500 оборота по-ниско, така са разпределили по-добре тягата по скалата на оборотомера.

              Разликата от 12 коня и 1Нм (178 и 190 версиите) изглежда несъществена в случая, но който е карал двата двигателя със сигурност е усетил разликата.
              High Output се държи съвсем различно. По-отзивчив, по-бързо се развърта и с по-добре разпределен въртящ момент е, така че да тегли още от 1200 оборота, докато стария мотор тегли след около 2500 оборота, откъдето нагоре изсипва цялата си мощност.

              През 1996-та излиза версия със 195 коня, която е още по-добра и тегли още от 1000 оборота благодарение на променият дизайн на цилиндровата глава и блок. Има също така по-здрави основни лагери и други дребни подобрения.
              Последно редактирано от verter; 10-01-13, 16:14.
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос относно дадено Чероки

                Определено Хиаутпута е по-добре. Но пък и моя също не е зле, двигателя е практически не убиваем, 300 000 дори и с каране из горите му няма нищо, скоростите автомата са Японски, също не знам някой да е успял да ги утрепе, макар че бая усилия полагаме. Лифтва се лесно и евтино. Хубав лифт кит пълен комплект с всичко вкл и кардани е около 2000$. Всичко в този джип е здраво, който е идвал с мен знае за какво иде реч, части гледам нови да купувам и са на много прилични цени. Единствения сериозен и до ден днешен проблем, който не съм и решил е АГУто и разхода. На Дана 35 сложихме 5,2ка и 35ци и Гогоси се състезава с спортни мерцедеси и пак е жива вкл. след топене в голямата дупка в Люлин планина. Дай повече инфо за това което искаш да купуваш.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос относно дадено Чероки

                  Да, автоматът и аз от доста различни източници чувам и чета , че е неубивам. Руснаците и майсторите също го твърдят. Пък като знам, че сменя по-меко и неусетно от доста по-нови и премиум автомати става нещо наистина изключително. Липсват му скорости само, защото има две бързи (1-2) и две много бавни ( 3-та и особено 4-та), а и няма отделно 2-ра скорост как да избереш, но това са му недостатъците.

                  Имам приятел работещ във 4-group инкасото, там имат доста чероци 4.0 автомати, бронирани. Всичките са на по 500-600хил.км и имат само един с утрепан автомат, другите са здрави. Двигателят носи на прегряване и на душмански изпълнения, няма грешка. Много ме радва това моторче.

                  Тези чероци 4.0, AW4, 242 раздатка са добра находка за смешните пари, които струват. За тия пари хората си взимат телевизори.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос относно дадено Чероки

                    Дани, получих ти личното, но не мога да ти отговоря, защото като нов потребител имаш право мисля само на едно лично, а ти вече явно имаш едно и ми изписва, че ти е пълна кутията.


                    Видях обявата и черока




                    Като му гледам годината вероятно е REMIX-a, конете може да са сгрешени, но те посочват за различните пазари различни коне, така че не е важно това.

                    Това е най-луксозното изпълнение - лимитед: кожа , клима, борд компютър, ел.седалки, круйз контрол, раздатката ти е 242 Selec-Trac - най-хубавата възможна за тия години: само задно, full-timе като куатрото на Ауди, part-time с блокаж на средния диференциял и бавни скорости. Задния диференциал би трябвало да е с LSD блокаж (като шпера при БМВ) и ако има трябва да се види дали е жив. Тества се като се вдигнат двете задни колела във въздуха .Автоматът както писахме в темата е японския AW4, и той е най-доброто за тоя черок. Гранд черокито от тези години с 4.0 не е с този автомат, а с американски по-слаб. Трябва да се види дали няма нещо счупено по механиката:раздатка, карета, кардани, диференциали. Дифовете да се чуят дали вият при по-висока скорост. В общи линии да ти стане ясно какво трябв ада наливаш като пари след покупката.

                    Спирачките са им слаби и ако нещо не са наред съвсем ще са зле.

                    Боми почти съм сигурен, че се зареждат от Дупнишкия пазар, така че вероятно черока е италиански, което е добре от гледна точка на ръждата, защото може въобще да липсва такава. Иначе ламарините са здрави и гният много трудно.


                    За да си сигурен дали е читав, трябва да се закара на майстор или най-малкото трябва да се покара ,за да се усети как са му раздатка - всички позиции, дифове, скорости и двигател. Тия машини само с каране се диагностицират или с разни тестове в сервизна обстановка.
                    Последно редактирано от Паджеровод; 10-01-13, 18:11.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос относно дадено Чероки

                      Определено Хиаутпута е по-добре. Но пък и моя също не е зле, двигателя е практически не убиваем, 300 000 дори и с каране из горите му няма нищо, скоростите автомата са Японски, също не знам някой да е успял да ги утрепе, макар че бая усилия полагаме. Лифтва се лесно и евтино. Хубав лифт кит пълен комплект с всичко вкл и кардани е около 2000$. Всичко в този джип е здраво, който е идвал с мен знае за какво иде реч, части гледам нови да купувам и са на много прилични цени. Единствения сериозен и до ден днешен проблем, който не съм и решил е АГУто и разхода. На Дана 35 сложихме 5,2ка и 35ци и Гогоси се състезава с спортни мерцедеси и пак е жива вкл. след топене в голямата дупка в Люлин планина. Дай повече инфо за това което искаш да купуваш.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X