Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Всичко за Дискавъри 3/4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Всичко за Дискавъри 3/4

    Спрял съм се на този модел, понеже от опита ми досега, прецених че именно Дискавъри 3/4 отговаря на всичките ми изисквания. Живея в планински район, където придвижването през зимата като сега е почти невъзможно, в момента съм с Навара D40, но поради ред причини ще се разделяме. Абсолютно всякаква информация би ми била от полза, тъй като из форума е доста оскъдна за този модел.
    Главните ми критерии са:
    - Клиренс поне 23-24см, не знам дали Диското отговаря
    - 6 пълноценни места
    - Автоматична скоростна кутия
    - Парт-тайм или Фул-тайм, но с централен блокаж и истински диференциал, а не някакви съединители
    - Заден блокаж, или поне добър тракшън контрол
    - Някакъв комфорт при движение по шосе (Наварата ми сега е ОК)
    - Резервоар поне 80л (живея далече от бензиностанции, най близката е на ~45км)
    - Разход не по-голям от 12-13л/100км
    - Проходимост в дълбок сняг
    - Прикачен товар от ~1000кг да не го спъва сериозно
    - Надеждност - да не е в сервиза всеки месец
    Ако има по-подходящ модел, ще се радвам да науча кой, понеже проходимостта е главният фактор, но не търся Дифендър или Вранглер.
    Като горна граница за цена не съм си поставял, но максимума, който бих отделил е 30 000евро, евентуално може и отгоре за добър модел, но колкото по-малко, толкова по-добре.

  • #2
    От: Всичко за Дискавъри 3/4

    Всичките тия изисквания ги има. С някои не съществени уговорки. Съществената уговорка е последната точка - надеждност.
    Според мен всичките тия автомобили са сравнително надеждни до 5-та година от експлоатацията си. След това искат постоянна подръжка и внимание. Максимум до 7-мата година, първия собственик гледа да се отърве от тях.
    Всеки може сам да си отговори защо.

    Коментар


    • #3
      От: Всичко за Дискавъри 3/4

      за тези пари бих погледнал МБ-Г,ТЛК и Нисан Патрол

      Коментар


      • #4
        От: Всичко за Дискавъри 3/4

        Привет,

        карал съм два Диско 3 от 0 до към 60 000 км. И двата бяха 2.7 турбо дизел. 2007 и 2008 година модели. Според мен избора ти отговаря на всички показатели. Изключително добро поведение на път и извън. Невероятно комфортен за каране. Приличен разход (София град - 13 -14, извън 11). Въздушно окачване - позволява да го повдигаш на 2 степени допълнително за извън пътя . Невероятни фарове (биксенон)! Ако имаш конкретни въпроси - насреща съм.

        Единия съм го вадил извън пътя често и до средно тежък офроуд няма грижи. При внимателна употреба и без издевателства ни мисля че ще имаш грижи. Не зная на сериозен чанч колко държи, но аз не съм имал грижи по мотор и окачване. Единствено единия фар ми направи конзенз (минимален) и въпреки че си беше в ред, беше сменен под гаранция.

        Всеки твърди че бил скъп за поддръжка, но никой от твърдащите няма такъв. Аз лично не мисля че се различава съществено от всеки един модел в класа си.

        Коментар


        • #5
          От: Всичко за Дискавъри 3/4

          Взех си Дискавъри 4 2012, дизела с 256к.с., на 24000км.:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpeg
Прегледи:1
Размер:49.3 КБ
ID:5449824, като аз му навъртях вече над 4000км(докарах го от Словакия) Доволен съм, дава ми разход от 12л/100км, Нисан Навара 2.5дизел 190к.с. при същото каране дава 11л/100км, но пък Дискавърито е по-мощно и комфортно.

          Коментар


          • #6
            От: Всичко за Дискавъри 3/4

            Честито и много безаварийни километри! Не знаех че по-новите мотори са с толкова повече коне. Предните 2005 - 2007 ТД В6 мисля бяха с 190 к.с. дизели и си му беше достатъчно .. на шосе без грижи правеше 180 (с доста резерв ) след което изключва помпата и не вдига повече. От друга страна си е бая сандък .. 180 не е малко. Из гората не се дава с хубави гуми. Драскай по някой ред, ще е интересно да науча как се държи. Ако те интересува - има из нета как може да се "утрепе" гадния зумер за колана - остава да свети само лампата. Освен K&N филтър (безмислено и безрезултатно в моя случай) Други доработки не съм правил. Ако излизаш извън пътя ... задължително си сваляй предварително пластмасовите кори покриващи куките отпред и отзад. При окопаване махането им е .... +?"?%"%. (с гуми за мъгла .. се случва )

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X