Здравейте колеги.Пред себе си имам дилема-Ескалейда или Форд Екскурзия.Не заради друго, а защото на практика почти нищо незнам и не съм карал машини 4х4.Колебанието ми почива на това, че единия е бензин /незнам разходите им/, а другият е на нафта.Знам че винаги дизелите са икономични.И двата са 8цилиндъра.Някой ако е запознат повече, ще бъда благодарен да ме осветли.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ескалейда или Форд Екскурзия
Свий
X
-
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Това снимки на конкретните екземпляри между които избираш ли са или са сложени само за илюстрация на моделите?
Щото ако е първото, Фордът е определено за предпочитане, с оглед на доработките, които се виждат на снимките.
Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнениеЕскалейд е класически СУВ, а за Форда ми се струва, че е с цели мостове, тоест по-близо е до Офроуда.
Фордът е с класическа схема на пикап - отпред е с А-рамена, отзад на ресори.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеТова снимки на конкретните екземпляри между които избираш ли са или са сложени само за илюстрация на моделите?
Щото ако е първото, Фордът е определено за предпочитане, с оглед на доработките, които се виждат на снимките.
Фордът е с класическа схема на пикап - отпред е с А-рамена, отзад на ресори.
Защо пишете по картинки от нета?Ще вземе някой да ви повярва....
Смях на буци.Поредната тема от разбирачи за разбирачите...
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеАко ще влачиш Форда.За пред операта Ескалейда.
А ще влачиш ли,на опера ходиш ли,за какво са ти?
Хи хи хи много добро ...
Аз гласувам за форда ако ти трябва джип, другото е газарияЖивей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
:D
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Четох, гледах, мислих, пак четох, пак гледах, и пак мислих
.......ами бягай и от двата
.
По-горе колеги се те питали, дай от началото към края - трябва да правя това и това, за целта смятам че ми трябва това и това, бюджета ми е токова, и т.н.......а така "крокодила дали е по-дълъг, отколкото зелен", ами знам ли как да отговоря
....
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
За Ескалейд тукашните майстори казват "бягай". На Форда дизеловия мотор е чук. Поне по думите на хора каращи такова нещо.
Имаш ли идея за размерите на Форда? Много искам да видя къде ще го паркираш това дубиче /освен, ако не живееш на поляна/
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеФордът е с класическа схема на пикап - отпред е с А-рамена, отзад на ресори.Пикапите на Форд не я покриват заради целия преден мост
My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Първоначално публикуван от skunk Преглед на мнениеХи хи хи много добро ...
Аз гласувам за форда ако ти трябва джип, другото е газария
Ескалейда давал проблеми с окачване,електрически колкото искаш и харчи като за 2ма,но пьк ставал за пред операта.Аз поне от мальк на опера не ходя та и него го зачеркнах.
Ако са по красота взимам Ескалейд,ако са по здравина взимам ФОРДА,ако е за детевоз ни едното ни другото ма това липсва в задачата.
Аз викам да е жьлтTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеТая IFP схема с А-армената по ми мяза на класическа схема на микробус или на набеден "джип"Пикапите на Форд не я покриват заради целия преден мост
Този на снимката е на цял преден мост Dana 60.Или е само със задно предаване.Не се вижда от снимката.
Не е лошо по темата да пишат само хора които са карали и подържали тук в България и двете возила за да дават мнение.
Форда е добър вариянт ако имаш голяма моторна лодка или трейлър за 10 ATV-та.Става и за превоз на ремърке за коне.Не е удобен да возиш деца.От няколко години на задните седалки сложиха едни степенки за малките къси крачета.При превоз на деца нямаш никакъв достъп до тях,те просто седят на един метър зад предните седалки. Вратите са фул сайз и са много неодобни за малките човеци.
Зависи с кой мотор е защото има няколко вида.На единия от дизелите помпа дюза струва 800$ и са осем броя.С тукашната нафта живеят по една две години.После спира да пали и става за паметник на колела.
В България за Форда ще ти трябва категория-C. Нещо много неприятно.Нищо че е ''джип'' според skunk.
Ескалейда е по добрия избор ако само ще се возиш с него.Но няма бавни скорости.....
Няма и зимни гуми за този размер джанти а други няма как да се монтират заради спирачните дискове и тежестта на возилотоПоследно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 25-11-12, 23:01.
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Аз нямах предвид пикапчетата на Форд, а F серията на чиято платформа е и микробуса показан на снимката в тази тема. Аз до сега не съм виждал 4х4 F250/350/450 с нeзависимо окачване отпред. Възможно е през годините да има обаче и да ми е убягнало.My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеАз нямах предвид пикапчетата на Форд, а F серията на чиято платформа е и микробуса показан на снимката в тази тема. Аз до сега не съм виждал 4х4 F250/350/450 с нeзависимо окачване отпред. Възможно е през годините да има обаче и да ми е убягнало.
Нали знаеш че F-150 и F-250 както и Е-150 и Е-250 имат еднакви размери.Под роклята се крие разликата...
Може да си поръчаш и F-350 с единични гуми и размерите на F-150.
Има и една издънка във всичките разновидности.Това е Форд Бронко.Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 26-11-12, 00:30.
Коментар
-
От: Ескалейда или Форд Екскурзия
Благодарен съм, че сте толкова отзивчиви!Форда е този който искам да купя, но ескалейда вече е продаден,Тази снимка, която съм дал на амортесйорите на форда-е, от зад,Форда ако го купя ми идва горе-долу почти още един път колкото ескалейда, но във него ме превличат две неща-това че е лифтиран и във голям процент от случейте няма да имам проблеми с пътната обстановка,,, и нафтата,Ескалейда обаче е по луксозен вътре със по-голям комфорт, двд-та и т,н, но пък е по нисък съответно повече ще дращи по коловозите във БГ, а разхода при това е бензин и при това джипа е 8 цилиндъра и при това е автомат!Спасява ме при него или метан или газ,Тук само за настройката на компютъра за газ взимат 3000кр,Ако щеш,Монтаж-30 000кр говоря за газ за метан-незнам,Във бг имам кола-тунингована, която зимата става нейсползваема,Искам да си купя високопроходим джип, който като замръзнат коловозите в средата да не остава някоя броня някаде и да казвам-от тук не мога да мина и от тук също-благодаря!Такава си я имам в бг вече,Освен това вътре колата искам да ми е комфортна и с голям багажник,Материалите вътре да са махагон и кожа,Джипа ще се ползва за дълго пътуване 1000-2000км, за това и искам ако може да се запозная по отблизо със точно тези два модела,Няма да тегля нищо, ще се возя!За опери и други такива,,, просто съм много зает човек и рядко имам тези възможности,Имах още два избора-Хамър, шевролет-бус,Хамъра е висок, но плитък за багажника няма да говорим,Просто твърде малък за такава машина, че и има калници вътре,Шевролета-шест хиляди кубика, осмак, 4х4, лимитиран, абсолютен лукс, но нисък, тунингован, и твърде голям,Поне мотора му да беше наполовина,Останаха тия двата, и тук със жената сме на нож,Тя иска ескалейда, аз форда,Накрая и аз незнам какво да взема, за това реших да попитам вас-гуротата на тези машини,И двете коли са достатъчно скъпи за да ме накарат да се замисля, коя е по здрава и икономически добра за да я купя,
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар