Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

    Привет!

    Искам да си взема джип спрял съм се на няколко марки и модела,писна ми от шосейни изпълнения,имам желание да се пробвам във OffRoad-a.
    Замислям съм се за 4Runner на първо място Land Cruiser,Patrol GR и Padjero.
    Чувам добри отзиви и за Terrano2,но не ми се вижда сериозно,предпо4итам да е на мостове.
    Бихте ли ми помогнали в избора!

    Благодария Ви предварително!!!
    Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

    0878 710712 Стоян Малчев

  • #2
    До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

    Колега .... пусни "Търсачката" .... бутона се намира отгоре!

    Има доста изписано по темата .... ИЗБОР
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

      Първоначално публикуван от qentin Преглед на мнение
      Привет!

      Искам да си взема джип спрял съм се на няколко марки и модела,писна ми от шосейни изпълнения,имам желание да се пробвам във OffRoad-a.
      Замислям съм се за 4Runner на първо място Land Cruiser,Patrol GR и Padjero.
      Чувам добри отзиви и за Terrano2,но не ми се вижда сериозно,предпо4итам да е на мостове.
      Бихте ли ми помогнали в избора!

      Благодария Ви предварително!!!
      Ако предпочиташ да е "на мостове" защо тогава си сложил на първо място 4Runner-а, а и Паджерото? И двете са с независимо окачване отпред.

      Що се отнася до "правилния избор" - трудна работа! Най-добре ще е да си изясниш концепцията. Примерно - за какво ти трябва джип, как ще го използваш, единствена или втора кола, бюджет за закупуване и стягане и т.н.

      След това чети във форума. Въпросът "Какъв джип да си купя" е един от най-често задаваните тук ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

        За паджерото зная че е независимо отпред,за 4Runner нямах си и на идея просто ми харесва визуално а и ми изглежда сериозна машина,иначе съм карал Л.Круизер,Фиат Магнум и Чеоки(малкото),на приатели никога извън пътя,но искам да се пробвам на OFFRoad,заная че няма нищо общто с шосето,но съм ехтремен тип пака че....
        Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

        0878 710712 Стоян Малчев

        Коментар


        • #5
          До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

          Като искаш сериозна машина да се пробваш оффроад - огледай се за къс Patrol GR
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

            Добре де разполагам с 15-20000лв.,но искам да седна,и да не се занимавам с Lifting& tuning и тн.мислите ли че е вазможно?Или е по добе да взема нещо по евтинко и да се заема собствено-ръчно?Всъщност колко излиза един OFFRoad tuning?Лаик сум на темата,но определено сум голиам ентусиаст и ехтремист....
            Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

            0878 710712 Стоян Малчев

            Коментар


            • #7
              До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

              А тук има ли чат в реално време?
              Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

              0878 710712 Стоян Малчев

              Коментар


              • #8
                До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

                Добре ,но като се замислиа дългата база стои по-дълго в гората в снега,но ако е достатъчно добре вдигната мисля че този проблем се елиминира а при вертикално катерене би се държала по-добре ли се лъжа?Нямам никакъв опит ,но логично погледнато.....
                Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

                0878 710712 Стоян Малчев

                Коментар


                • #9
                  До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

                  Дългата база е специфика. Може и да ти свърши няква работа в офроуда, обаче ако си много напреднал. В общия случай дълга база и проходимост са обратни неща.
                  Не знам какъв кукурузер си представяш, но изобщо не всички ТЛК-та са джипове. Форрънъра също не е.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

                    Първоначално публикуван от qentin Преглед на мнение
                    Добре ,но като се замислиа дългата база стои по-дълго в гората в снега,но ако е достатъчно добре вдигната мисля че този проблем се елиминира а при вертикално катерене би се държала по-добре ли се лъжа?Нямам никакъв опит ,но логично погледнато.....
                    Отговорът е банален: "Пълно щастие няма".
                    Естествено, че дългата база си има своите плюсове, но тя е по-скоро чудесен експедиционен джип.
                    В гората, на по-тежък офроуд дългата база, дори и с лифт, ще е с по-ниска проходимост от късата. А имай предвид, че дори късата база на Патрула не е чак толкова къса ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

                      Първоначално публикуван от qentin Преглед на мнение
                      А тук има ли чат в реално време?
                      Тука няма чат в реално време и не е необходим защото болшинството хора не сме в пубертетаОсвен това ползвай търсачката за отговора на въпроса ти от заглавието на темата.Дългата база аз смятам че е по малко проходима от късата

                      Коментар


                      • #12
                        До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

                        По тази тема има писано та писано.
                        4-рънара в гората го забрави, освен ако не си тръгнал за риба.
                        GR- дългата база с лифт е е идеален да натовариш жената, децата, тъщата, бабата, дядото, кучето.... и да отидете на пикник. Особено 4,2TD-то върви страхотно, не друса, яко тегли, водата не го плаши ... само да не ти се налага да маневрираш между дървета.
                        Но ти говориш за EXREEM !!! Тук вече е много по-сериозна работата. А и както сам се изрази си новобранец. Затова ти предлагам за твоите 20 000 следното.
                        Вземаш жипка за 5-6000, тунинг за още 5-6000, а останалите 5-6000 ги пази - през първата 1 година от карането ти- ще свършат.
                        Ти сам каза, че не искаш да тунинговаш - задай си въпроса "Някой продава ли готова ТУНУНГОВАНА? и Защо я продава?" Най честите отговори - Защото двигателя му е спрян тока от юркане, а окачването е толкова бито по камъните, че му е останало само заглавието.
                        Помисли!!!
                        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                        http://www.cardomain.com/ride/2562837

                        Коментар


                        • #13
                          До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

                          Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                          По тази тема има писано та писано.
                          4-рънара в гората го забрави, освен ако не си тръгнал за риба.
                          GR- дългата база с лифт е е идеален да натовариш жената, децата, тъщата, бабата, дядото, кучето.... и да отидете на пикник. Особено 4,2TD-то върви страхотно, не друса, яко тегли, водата не го плаши ... само да не ти се налага да маневрираш между дървета.
                          Но ти говориш за EXREEM !!! Тук вече е много по-сериозна работата. А и както сам се изрази си новобранец. Затова ти предлагам за твоите 20 000 следното.
                          Вземаш жипка за 5-6000, тунинг за още 5-6000, а останалите 5-6000 ги пази - през първата 1 година от карането ти- ще свършат.
                          Ти сам каза, че не искаш да тунинговаш - задай си въпроса "Някой продава ли готова ТУНУНГОВАНА? и Защо я продава?" Най честите отговори - Защото двигателя му е спрян тока от юркане, а окачването е толкова бито по камъните, че му е останало само заглавието.
                          Помисли!!!
                          Не е баш така.То по таз теория да си вземе Трактор най добре щото няма да го счупи и няма да закъса.Човекът няма познания по оффроуд както и е написал.За начало ще му свърши работа всякаква джипка(за предпочитане къса база)А и не знаеме какво разбира под офроуд колегата който е пуснал тематаЗа някой хора офроуд е да си идат до вилата и за риба или на лов.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Бихте ли ми помогнали да направя правилниат избор на джипка!?

                            Всеки с разбиранията си.
                            В момента поправям САМУРЯ на 1 клиент ... дето минал през 1 много дълбока река.
                            Показа ми снимки - до предната броня, на нормален(даже виснал) samurai има-няма 50-60 сантиметра. Ама за него е ЕХЕ-ХЕ-ХЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ - Голяма работа.
                            Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                            http://www.cardomain.com/ride/2562837

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X