Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет /информация за Wrangler

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет /информация за Wrangler

    Здравейте, колеги. Започнах и аз да се оглеждам за джип. Уточнявам, че ще се ползва само извън пътя (или основно там-по асфалт-само докато стигне мястото за разходка). Т.е. лъскава машина не ми трябва - паркетник имам. Та съм се насочил към нещо старо и доста евтино в сток вариант, което постепенно да се прави или старо, но вече поне (леко) подготвено (като клоня към второто за момента).

    Попадна ми обява за Wrangler 2.5 (слагам линк, но модераторите май трият такива трият за това слагам и описание)- 1996, сменени мостове с по нов модел,лебедка warn8000lb,нови гуми 34ки и две резервни. Джипът е със софийска регистрация и шарении по вратите и предния капак, но се намира в Самоков.

    Въпросът ми основния е някой знае ли нещо за тоя Wrangler и дали е подготвен читаво? Обаждах се на продавача, но не можа нищо конкретно да ми каже, а въпросите са много - първо 1996 модел няма - или е 1995 или 1997. Не е ясно и какви са мостовете. До 1995 са дана 30 / 35 доколкото зная, но пише, че са сменяни. По снимките виждам, че и листовите ресьори са разкарани (а ако е 1995 би следвало да има). Не е ясно с колко е лифтнат и съответно - ако е повече - дали са доработени съответно и други агрегати и т.н.

    Та всяка информация / съвет ще ми е полезна.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-10-12, 14:03.
    Nissan Patrol GR Y60 2.8TD (отлетя)
    Grand Cherokee 3.0

  • #2
    От: Съвет /информация за Wrangler

    Първоначално публикуван от a26 Преглед на мнение
    ... По снимките виждам, че и листовите ресьори са разкарани (а ако е 1995 би следвало да има)...
    По снимките се вижда, че ресьорите са си там.

    Коментар


    • #3
      От: Съвет /информация за Wrangler

      Това не беше ли на Маркан Врангела? Иначе си е хАмериканска Уазка. Така вози, така върви, толкова е неудобно и почти толкова се чупи. А и болчетата и гайките се поръчват от щатско, щото там, цолови нещо...
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: Съвет /информация за Wrangler

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Това не беше ли на Маркан Врангела?
        Не е. Този е със стоманени калници. На Маркан е с пластмасови + някакви самоделни уширители. От първата снимка си личи, че предния мост е от по-късен модел, който е с ухо за горен "носач" от 5-линково окачване. Не е ясно обаче дали е от TJ или JK. Може да се познае обаче по размера на отворите за шпилките на джантите. Ако отворите са 5х114.3 са от TJ (1996-2006) Ако са 5х127 са от JK (след 2007). Ако се съди по ширината на мостовете съм почти сигурен, че са от TJ, защото мостовете на JK са доста по широки. Ако съм познал и са от TJ има вероятност да са Dana30/35 или Dana 30/44, защото ги има и двата варианта, но по-вероятно е да са преден Dana 30 и заден Dana 35. Машината изглежда да е домъкната от щатите в този нашарен вид и съответно там да е подготвяна. Лифта на око е 4-4.5 инча и стойката е прилична. Като цяло този модел на Вранглер е най-неуспешния и недомислен от всички, особено с този малък двигател. При всяко положение обаче е по-добре от разни други връстници - тойоти, витари, опели, нисани, паджеровци и други подобни 4х4 навирени комбита.
        Последно редактирано от elbgt; 24-10-12, 09:17.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #5
          От: Съвет /информация за Wrangler

          Първоначално публикуван от a26 Преглед на мнение
          Здравейте, колеги. Започнах и аз да се оглеждам за джип. Уточнявам, че ще се ползва само извън пътя (или основно там-по асфалт-само докато стигне мястото за разходка). Т.е. лъскава машина не ми трябва - паркетник имам. Та съм се насочил към нещо старо и доста евтино в сток вариант, което постепенно да се прави или старо, но вече поне (леко) подготвено (като клоня към второто за момента).

          Попадна ми обява за Wrangler 2.5 (слагам линк, но модераторите май трият такива за това слагам и описание)- 1996, сменени мостове с по нов модел,лебедка warn8000lb,нови гуми 34ки и две резервни. Джипът е със софийска регистрация и шарении по вратите и предния капак, но се намира в Самоков.

          Въпросът ми основния е някой знае ли нещо за тоя Wrangler и дали е подготвен читаво? Обаждах се на продавача, но не можа нищо конкретно да ми каже, а въпросите са много - първо 1996 модел няма - или е 1995 или 1997. Не е ясно и какви са мостовете. До 1995 са дана 30 / 35 доколкото зная, но пише, че са сменяни. По снимките виждам, че и листовите ресьори са разкарани (а ако е 1995 би следвало да има). Не е ясно с колко е лифтнат и съответно - ако е повече - дали са доработени съответно и други агрегати и т.н.

          Та всяка информация / съвет ще ми е полезна.
          Потърси тук във форума Дядо Владо и ще ти разкажат за този джип, ако не той, то Димата със сигурност, щото май го гледаха за един приятел и избягаха пищейки
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-10-12, 14:03.

          Коментар


          • #6
            От: Съвет /информация за Wrangler

            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
            Не е. Този е със стоманени калници. На Маркан е с пластмасови + някакви самоделни уширители. От първата снимка си личи, че предния мост е от по-късен модел, който е с ухо за горен "носач" от 5-линково окачване. Не е ясно обаче дали е от TJ или JK. Може да се познае обаче по размера на отворите за шпилките на джантите. Ако отворите са 5х114.3 са от TJ (1996-2006) Ако са 5х127 са от JK (след 2007). Ако се съди по ширината на мостовете съм почти сигурен, че са от TJ, защото мостовете на JK са доста по широки. Ако съм познал и са от TJ има вероятност да са Dana30/35 или Dana 30/44, защото ги има и двата варианта, но по-вероятно е да са преден Dana 30 и заден Dana 35. Машината изглежда да е домъкната от щатите в този нашарен вид и съответно там да е подготвяна. Лифта на око е 4-4.5 инча и стойката е прилична. Като цяло този модел на Вранглер е най-неуспешния и недомислен от всички, особено с този малък двигател. При всяко положение обаче е по-добре от разни други връстници - тойоти, витари, опели, нисани, паджеровци и други подобни 4х4 навирени комбита.
            Е! Има тема за този Вранглер във форума. Мостовете ги слага Маркан и са от JK с преходни фланци за джанти от Гранд 5.9.
            Калниците и шараниите по джипа, също той ги прави преди да го продаде.
            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

            Коментар


            • #7
              От: Съвет /информация за Wrangler

              Благодаря на всички за изчерпателната информация! Определено е от полза. А "дядо Владо" съм намислил да го посетя даже да си похортуваме, както той казва (още не знае де, ама ще уговоря нещо или ще се изсипя тия дни...)

              Зная за возията и т.н., но ми направи впечатление цената - щото ако е направено читаво - толкоз пари може и да не стигнат само за подобни доработки по друг (лифт, рязане, гуми...)

              И аз имам съмнения, че 2.5 може да му малее особено с тия валяци и сравнително малък въртящ момент...Макар че надежда има - даже и тук има тема за прсадка на малко по-големичък мотор...

              Другото е, че си е part time, както ми обърна внимание един колега, но мисля не е болка за умиране това.... Но определено ще приема съвета му първо да се повозя на няколко джипа по време на разходки и тогава да реша, а не да се хвърлям... Така че - очаквайте навлек за баланс като се разтъпквате по баирите...
              Nissan Patrol GR Y60 2.8TD (отлетя)
              Grand Cherokee 3.0

              Коментар


              • #8
                От: Съвет /информация за Wrangler

                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                ... При всяко положение обаче е по-добре от разни други връстници - тойоти, витари, опели, нисани, паджеровци и други подобни 4х4 навирени комбита.
                Колко сме седели в гората да чакаме доде се ремонтира чудото на американската техника ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет /информация за Wrangler

                  Аз специално за надеждността съм на мнение, че ако една техника не се поддържа - ако и танк да е - пак ще се счупи... Така че всичко опира до поддръжка според мен. Мога и примери да давам, най-пресния от които е с лек автомобил с малко по-особен двигател, за който всички ми казваха да бягам ... Е, вярно беше порутен, но след няколко месеца стягане по учебник - вече 2 години и нещо само масло му се сменя, а е агрегат, който подтиква към издевателства ежеминутно...
                  Nissan Patrol GR Y60 2.8TD (отлетя)
                  Grand Cherokee 3.0

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет /информация за Wrangler

                    Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                    Калниците и шараниите по джипа, също той ги прави преди да го продаде.
                    Не знаех, че го е донаточвал предпродажбено За маркановия знам, че е с JK мостове, дори лично му отскубах единия преден датчик за ABS-a. Нищо че беше отрязан със секачите, поне имаше 2 см кабел останал. Временно свърши работа. Не знам какви са тия джанти, но JK мостове (+5")+фланци (поне 30 мм) и пак стоят тесни. Голям плюс в ЕТ-то ще да е. JK Dana 30 и Dana 44 са значително по-яки от предишните на TJ и YJ. И короните им са по-големи и предния е reverse rotation. Тая машина е лека и със слаб двигател и с тия гуменца няма да има проблеми.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет /информация за Wrangler

                      Колега а26, що не си вземеш един черок като на VERTER. Таман той е навътре в нещата и ще ти помогне с избора, пък и после ще се надджипвате до безкрай .
                      Зависи колко си отделил за това доООста скъпо хоби, но все пак си мисля, че е добре да вземеш нещо направено от форума или стоков варянт и след това ти да си го "чепкаш" - поне ще знаеш какво си му направил, а и кефа е по-голям . НЕ се заглеждай по разни тукощо внесени "кочини" наточени да изкарат колкото да си го прибереш и после да си буташ главата.

                      Поздрави и успех в избора !

                      Едит/
                      Малко съм пристрастен към Хамериканската техника и в частност джииповете, ама има що-годе база за сравнение и мога да твърдя, че там дето съм минавал с моя черок, дето е стоков с малко по-големи гуми от стандартние няма да мина с редица други джипки (имам терано 2, имах витара, фронтера) от към маневреност и прочее. Моя е близо на 25 годинки и е в пъти по-компфортен, като изработка, подора на матеряли и качеството им спрямо доста по-нови "пластмасови" играчки. Айде
                      Последно редактирано от I.Stoyanov; 24-10-12, 18:07. Причина: допълванЕ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет /информация за Wrangler

                        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                        Колега а26, що не си вземеш един черок като на VERTER.
                        Човека волно или неволно се огледал в джип с шаси, ти комби със самоносещо купе му предлагаш Е поне му предлагаш комби с цели мостове, а не баш паркетник с носачи
                        Последно редактирано от elbgt; 24-10-12, 18:30.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет /информация за Wrangler

                          Не е точно неволно гледането на машини с рама, но все пак ще почета още малко и за двата варианта. В интерес на истината гледах няколко черокита, но бяха все с 2.1 / 2.5 / 231 раздатка.

                          Някой пита горе за бюджет / наджипарване. Ами бюджета за момента ще е "късане на живо месо" ... Демек недостатъчно за каквото искам / харесвам. За това и единия от вариантите както писах е нещо супер евтино и постепенно правене...Което пък означава продължителни престои в бокса, което означава и малко разходки. За това и поглеждам към вариант нещо вече направено / започнато долу горе в ценовия диапазон на тая обява...Което дори и да има за стягане - няма да изисква значителни начални финанси в тоя момент / време.
                          Последно редактирано от Angel_Pl_Angelov; 24-10-12, 20:53.
                          Nissan Patrol GR Y60 2.8TD (отлетя)
                          Grand Cherokee 3.0

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет /информация за Wrangler

                            Този Вранглер е на участника venci_uaz.
                            Предполагам, няма да откаже отговор на възникналите въпроси тук или на ЛС.
                            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет /информация за Wrangler

                              Първоначално публикуван от a26 Преглед на мнение
                              Аз специално за надеждността съм на мнение, че ако една техника не се поддържа - ако и танк да е - пак ще се счупи... Така че всичко опира до поддръжка според мен. Мога и примери да давам, най-пресния от които е с лек автомобил с малко по-особен двигател, за който всички ми казваха да бягам ... Е, вярно беше порутен, но след няколко месеца стягане по учебник - вече 2 години и нещо само масло му се сменя, а е агрегат, който подтиква към издевателства ежеминутно...
                              Ами парите са си твои и това че една кола трябва да се поддържа е ФАКТ неоспорим но при американските дръвца се получава нещо като при москвича по татово време- постоянно са в поддръжка.
                              Дори наи простия факт – ако едно нещо е хубаво то цената му е висока – е да ама тука в родината на тия коли реномето им е на боклук и цената им е ефтиния –горе долу за цената нанекакyъв 4х4 НЕ МОЖЕ се купи японска кола от среден клас – японката е по скъпа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X