Здравейте, колеги. Започнах и аз да се оглеждам за джип. Уточнявам, че ще се ползва само извън пътя (или основно там-по асфалт-само докато стигне мястото за разходка). Т.е. лъскава машина не ми трябва - паркетник имам. Та съм се насочил към нещо старо и доста евтино в сток вариант, което постепенно да се прави или старо, но вече поне (леко) подготвено (като клоня към второто за момента).
Попадна ми обява за Wrangler 2.5 (слагам линк, но модераторите май трият такива трият за това слагам и описание)- 1996, сменени мостове с по нов модел,лебедка warn8000lb,нови гуми 34ки и две резервни. Джипът е със софийска регистрация и шарении по вратите и предния капак, но се намира в Самоков.
Въпросът ми основния е някой знае ли нещо за тоя Wrangler и дали е подготвен читаво? Обаждах се на продавача, но не можа нищо конкретно да ми каже, а въпросите са много - първо 1996 модел няма - или е 1995 или 1997. Не е ясно и какви са мостовете. До 1995 са дана 30 / 35 доколкото зная, но пише, че са сменяни. По снимките виждам, че и листовите ресьори са разкарани (а ако е 1995 би следвало да има). Не е ясно с колко е лифтнат и съответно - ако е повече - дали са доработени съответно и други агрегати и т.н.
Та всяка информация / съвет ще ми е полезна.
Попадна ми обява за Wrangler 2.5 (слагам линк, но модераторите май трият такива трият за това слагам и описание)- 1996, сменени мостове с по нов модел,лебедка warn8000lb,нови гуми 34ки и две резервни. Джипът е със софийска регистрация и шарении по вратите и предния капак, но се намира в Самоков.
Въпросът ми основния е някой знае ли нещо за тоя Wrangler и дали е подготвен читаво? Обаждах се на продавача, но не можа нищо конкретно да ми каже, а въпросите са много - първо 1996 модел няма - или е 1995 или 1997. Не е ясно и какви са мостовете. До 1995 са дана 30 / 35 доколкото зная, но пише, че са сменяни. По снимките виждам, че и листовите ресьори са разкарани (а ако е 1995 би следвало да има). Не е ясно с колко е лифтнат и съответно - ако е повече - дали са доработени съответно и други агрегати и т.н.
Та всяка информация / съвет ще ми е полезна.
За маркановия знам, че е с JK мостове, дори лично му отскубах единия преден датчик за ABS-a. Нищо че беше отрязан със секачите, поне имаше 2 см кабел останал. Временно свърши работа. Не знам какви са тия джанти, но JK мостове (+5")+фланци (поне 30 мм) и пак стоят тесни. Голям плюс в ЕТ-то ще да е. JK Dana 30 и Dana 44 са значително по-яки от предишните на TJ и YJ. И короните им са по-големи и предния е reverse rotation. Тая машина е лека и със слаб двигател и с тия гуменца няма да има проблеми.
. НЕ се заглеждай по разни тукощо внесени "кочини" наточени да изкарат колкото да си го прибереш и после да си буташ главата.
Коментар