Здравейте,
Моля за малко помощ при избор на джип, че се колебая от доста време на какво да се спра, а вече стана и належащо след като продадох Лада Нивата.
Джипа ще се кара най-общо 80-90% на асфалт и останалото по черни пътища, но без сериозен офроуд. Бюджета е до към 8К само за закупуване.
Ще се ползва като втори автомобил, за разходки през уикендите. Обикаляме доста из планините и ми се иска да мога да изминавам малко км и по-черните пътища.. Няма да се кара, чак толкова много(така си мисляJ май) около 200-500км максимум на месец.
Тъй-като ще се ползва основно като втори автомобил, много вероятно е да взема и с десен волан, че избора ми да стане по-голям. Критериите по който търся са да ми хареса на външен вид + следните неща:
- трябва да е дълга база, задължително.. просторен , ще се возят почти винаги 4 или 5 човека + багаж за тях, а децата помъкват какво ли не..
- комфорт на асфалт е хубаво, ако е възможно да има някакъв J
- мощен по-възможност (мин 130к.с.), и определено предпочитам бензинов V6 или V8, лекия ни автомобил е V6 с 230к.с. и не бих искал да се чуствам, че джипа е спрял..като се кача и тръгна на път с него.
- добре окомплектован заводски за лек офроуд и добра система 4х4, мисля да инвестирам в него постоянно, докато стане добра експедиционна машина.
- здраво окачване, а не да се разбие още на пътя J
Не робувам на конкретна марка, макар че имам някакви предпочитания, които споделям по-долу. Основния критерии ще е състояние на екземпляра.
Чета постоянно из темите, но така и иначе не съм се спрял на конкретна марка и модел. Ще почна тест драйф на различните модели, за да видя, коя ще ми „пасне“ най-много. И все пак един първоначален съвет е винаги добре дошъл, за което ви благодаря предварително!
Ето и на какво съм се спрял за момента.
Toyota Land Cruiser 80 (от много години това ми е мечтата!, сега с възможността за доставка от Англия е вече достъпен, незнам кой от двата двигателя е правилния избор – 4,2 дизел или 4,5 бензин; освен това гледам , че има и някакви модификация с букви, които не са ми ясни), почти невъзможно да се намери в БГ за този бюджет, но е UK не е мисията невъзможна, макар, че
Toyota Land Cruiser 90 – и той както и 80-а са на ръба на бюджета, но не е чак мисията невъзможна, даже има няколко бройки с десен волан да се продават из БГ. Съмнявам се, че ще мога да намеря читав екземпляр за бюджета.
Land Rover Range Rover – от това, което изчетох, разбирам че правилния според много места избор е 4,0l V8. Притеснява ме, че няма бройка в БГ, а май си имат и те проблеми, гледайки в Ибей голямо количество РР с проблеми да се продават. Хубав на вид, с добри оф възможност, макар че трябва май на пружини да е,за сметка на комфорта.
Land Rover Discovery – чета че е комфортен, като за предпочитане е Тд5 двигателя. Безниновите, както и автоматика стават ли? Коя комбинация е за предпочитане – бензин автомат или дизел ръчка/автомат?
Nissan Patrol GR Определено клоня към Y60-та в бензиновата версия, има една бройка само на пазара, скоро мисля да я посетя за оглед. Иначе мога да гледам и в Англия за такъв, макар че са рядкост.
Toyota 4Runner/Hilux Smurf – много ми харесва на външен вид, намират се лесно в Англия, моля за съвет към кой двигател да се насоча (подсказвам 3л. Бензин J)
Mitsubishi Pajero – хубав джип, с добри оф възможности, труден за намиране читав екземпляр и все пак коя модификация е за предпочитане?
Mitsubishi Pajero Sport – доколкото разбрах от четене, нямат добри оф възможности (блокажи)
Jeep Cherokee и Jeep Grand Cherokee – тука буквално се изгубих в превода, много ми допадат и двете модификации, имат сериозни бензинови мотори, голямо разннобразие от двигатели, добри оф възможности, мн.приемлива цена, моля посъветвайте ме, коя модификация си струва най-много.
Ford Explorer – допада ми хамериканския грозник, има едно такова брутално излъчване. Разбирам, че автоматика им е проблемен (европейската версия), от американските май трудно се намират. Не бил достатъчно висок, но май пък е здрав като окачване. От това, което чета разбрах, че ако взема такъв, трябва да е поне 206к.с., като безпроблемен е 5 литровия, който пък го няма никакъв на пазараJ
Ако някой има идея за някой, който се доближава до критериите ми и съм го пропуснал, моля да предложи.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Поздрави,
Михаил
Моля за малко помощ при избор на джип, че се колебая от доста време на какво да се спра, а вече стана и належащо след като продадох Лада Нивата.
Джипа ще се кара най-общо 80-90% на асфалт и останалото по черни пътища, но без сериозен офроуд. Бюджета е до към 8К само за закупуване.
Ще се ползва като втори автомобил, за разходки през уикендите. Обикаляме доста из планините и ми се иска да мога да изминавам малко км и по-черните пътища.. Няма да се кара, чак толкова много(така си мисляJ май) около 200-500км максимум на месец.
Тъй-като ще се ползва основно като втори автомобил, много вероятно е да взема и с десен волан, че избора ми да стане по-голям. Критериите по който търся са да ми хареса на външен вид + следните неща:
- трябва да е дълга база, задължително.. просторен , ще се возят почти винаги 4 или 5 човека + багаж за тях, а децата помъкват какво ли не..
- комфорт на асфалт е хубаво, ако е възможно да има някакъв J
- мощен по-възможност (мин 130к.с.), и определено предпочитам бензинов V6 или V8, лекия ни автомобил е V6 с 230к.с. и не бих искал да се чуствам, че джипа е спрял..като се кача и тръгна на път с него.
- добре окомплектован заводски за лек офроуд и добра система 4х4, мисля да инвестирам в него постоянно, докато стане добра експедиционна машина.
- здраво окачване, а не да се разбие още на пътя J
Не робувам на конкретна марка, макар че имам някакви предпочитания, които споделям по-долу. Основния критерии ще е състояние на екземпляра.
Чета постоянно из темите, но така и иначе не съм се спрял на конкретна марка и модел. Ще почна тест драйф на различните модели, за да видя, коя ще ми „пасне“ най-много. И все пак един първоначален съвет е винаги добре дошъл, за което ви благодаря предварително!
Ето и на какво съм се спрял за момента.
Toyota Land Cruiser 80 (от много години това ми е мечтата!, сега с възможността за доставка от Англия е вече достъпен, незнам кой от двата двигателя е правилния избор – 4,2 дизел или 4,5 бензин; освен това гледам , че има и някакви модификация с букви, които не са ми ясни), почти невъзможно да се намери в БГ за този бюджет, но е UK не е мисията невъзможна, макар, че
Toyota Land Cruiser 90 – и той както и 80-а са на ръба на бюджета, но не е чак мисията невъзможна, даже има няколко бройки с десен волан да се продават из БГ. Съмнявам се, че ще мога да намеря читав екземпляр за бюджета.
Land Rover Range Rover – от това, което изчетох, разбирам че правилния според много места избор е 4,0l V8. Притеснява ме, че няма бройка в БГ, а май си имат и те проблеми, гледайки в Ибей голямо количество РР с проблеми да се продават. Хубав на вид, с добри оф възможност, макар че трябва май на пружини да е,за сметка на комфорта.
Land Rover Discovery – чета че е комфортен, като за предпочитане е Тд5 двигателя. Безниновите, както и автоматика стават ли? Коя комбинация е за предпочитане – бензин автомат или дизел ръчка/автомат?
Nissan Patrol GR Определено клоня към Y60-та в бензиновата версия, има една бройка само на пазара, скоро мисля да я посетя за оглед. Иначе мога да гледам и в Англия за такъв, макар че са рядкост.
Toyota 4Runner/Hilux Smurf – много ми харесва на външен вид, намират се лесно в Англия, моля за съвет към кой двигател да се насоча (подсказвам 3л. Бензин J)
Mitsubishi Pajero – хубав джип, с добри оф възможности, труден за намиране читав екземпляр и все пак коя модификация е за предпочитане?
Mitsubishi Pajero Sport – доколкото разбрах от четене, нямат добри оф възможности (блокажи)
Jeep Cherokee и Jeep Grand Cherokee – тука буквално се изгубих в превода, много ми допадат и двете модификации, имат сериозни бензинови мотори, голямо разннобразие от двигатели, добри оф възможности, мн.приемлива цена, моля посъветвайте ме, коя модификация си струва най-много.
Ford Explorer – допада ми хамериканския грозник, има едно такова брутално излъчване. Разбирам, че автоматика им е проблемен (европейската версия), от американските май трудно се намират. Не бил достатъчно висок, но май пък е здрав като окачване. От това, което чета разбрах, че ако взема такъв, трябва да е поне 206к.с., като безпроблемен е 5 литровия, който пък го няма никакъв на пазараJ
Ако някой има идея за някой, който се доближава до критериите ми и съм го пропуснал, моля да предложи.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Поздрави,
Михаил
Коментар