Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

    Здравейте! Дойде и моя ред да си избирам автомобил 4х4. Критериите при избора ми са следните:
    -бюджет около 6 000лв;
    -държа да е с ляв волан;
    -по скоро клоня към бензинов автообил и последваща газификация;
    -в момента карам една Алфа 166 и просто гледам как колата си отива в следствие на хубавите ни пътища и искам нещо по-високо, с по-здрава ходова част;
    -като цяло се заглеждам по Опел фронтера около '99/2000г, Нисан Терано, Галопер... долу горе тези автомобили гледам, че попадат в бюджета ми, като май фронтерата по-ми радва окото, поне дългата база, а иначе в късото изпълнение и трите ми харесват. Приемам други препоръки и съвети като към кой мотор и какви комплектации да се спра. За ОФБ гледам масовия бензинов е 2,2-как се представя? Тераното освен 2,4 май друг бензин няма, а галопера в бензинов вариант излиза само 3.0, но това незнам вече не е ли едно малко бензиново чудовище . Та очаквам всякакви мнения и коментари.

    Поздрави и лек ден!
    Танки грязи не боятся!

  • #2
    От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

    Първоначално публикуван от KamAZadjiq Преглед на мнение
    ... а галопера в бензинов вариант излиза само 3.0, но това незнам вече не е ли едно малко бензиново чудовище . ...
    Само това е вариантът. За този двигател съм срещал не особено ласкави отзиви. В смисъл, че повече харчи, отколкото върви.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

      Аз а и както доста от колегите тук сме виждали доста модели джипки ,и то в екстремни условия.....но това е за други експлоатации!
      Та по темата.....Нисан Терано !доста идиото устойчив джип който не ще те предаде лесно!прочети повечко има доста теми в форумаhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=111342 за бензиновия вариант!а и има такива които се продават и то на добра ценаhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=137470
      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

      Коментар


      • #4
        От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

        1+ за Тераното ,имам такова дълго бензиново предпочетох го пред ОФБ и съм доволен.Почти не си карам леката кола.....Успех в избора.

        Коментар


        • #5
          От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

          ОФБ разбира се. Освен ако не искаш да ти е тясно и да плащаш като поп за подръжка. Няма по-компфорна и икономична кола от 3-те които си изброил. Карал съм и 3-те и притежавам 1-вата.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

            Ако си средно дълъг и тънък като мен (185/83 кила), нямаш абсолютно никакъв проблем с "теснотията" в тераното, нито по височина, нито по ширина. Ако си 2 и кусур и 120 кила трикрилен гардероб - ще влезеш вътре като крак в обувка (това съм го виждал на живо ).

            Та, ще трябва поне да поседнеш във всяко от изброените, а е добре и да покараш, и после да си преценяваш.

            Относно поддръжката при тераното - ако е в прилично състояние поддръжката се състои в едни горни шарнири на 30-40000км и едни предни биалетки на 15-20000. И шарнирите и биалетките са на средностатистически цени за пазара ни, дори оригиналните (то аз единствено такива слагам, след безброй безуспешни опити да мина "тънко"). Други кой-знае какви хронични проблеми няма. А то всяко от изброените си има кусурите, повече или по-малко.

            НО! Не е джип за хард изпълнения извън пътя. За това трябват доработки, ама това пак важи за всичките изброени.

            За съжаление 2.4 е единствения бензинов вариант, докато при другите модели, например фронтера и паджеро, имаш и по-мощни опции. Вярно, не са под път и над път, но който търси-намира.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

              ОФБ Спорт по какво се различава или това е просто късата база? Как се представят бензиновите мотори на Фронтерата. Тя е на рама до колкото видях, фул тайм ли е или не? Ходовата част как е като здравина и поддръжка?
              Танки грязи не боятся!

              Коментар


              • #8
                От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Ако си средно дълъг и тънък като мен (185/83 кила), нямаш абсолютно никакъв проблем с "теснотията" в тераното, нито по височина, нито по ширина. Ако си 2 и кусур и 120 кила трикрилен гардероб - ще влезеш вътре като крак в обувка (това съм го виждал на живо ).

                Та, ще трябва поне да поседнеш във всяко от изброените, а е добре и да покараш, и после да си преценяваш.

                Относно поддръжката при тераното - ако е в прилично състояние поддръжката се състои в едни горни шарнири на 30-40000км и едни предни биалетки на 15-20000. И шарнирите и биалетките са на средностатистически цени за пазара ни, дори оригиналните (то аз единствено такива слагам, след безброй безуспешни опити да мина "тънко"). Други кой-знае какви хронични проблеми няма. А то всяко от изброените си има кусурите, повече или по-малко.

                НО! Не е джип за хард изпълнения извън пътя. За това трябват доработки, ама това пак важи за всичките изброени.

                За съжаление 2.4 е единствения бензинов вариант, докато при другите модели, например фронтера и паджеро, имаш и по-мощни опции. Вярно, не са под път и над път, но който търси-намира.
                При Тераното чисто визуално дългата база не ми харесва, не че късата ще ми е някаква супер малка... но после поне като си давам парите да го правя с мерак в някоя убавица. Като цяло мисля, че съм долу горе наясно с възможностите на изброените и не очаквам чудеса от тях. Мен и целите ми са по скромни-просто искам висок автомобил, с подсилена ходова част. Май като цяло дългата база на фронтерата след '99 най-много ми хваща окото. Ще се радвам за още мнения по въпроса
                Танки грязи не боятся!

                Коментар


                • #9
                  От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                  Първоначално публикуван от KamAZadjiq Преглед на мнение
                  ОФБ Спорт по какво се различава или това е просто късата база? Как се представят бензиновите мотори на Фронтерата. Тя е на рама до колкото видях, фул тайм ли е или не? Ходовата част как е като здравина и поддръжка?
                  Всичките са на рама. И ходовата част малко или повече е еднакво здрава. За другото - да кажат запознатите.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                    Frontera не е full time 4X4 - м/у предния и задния мост няма диференциал.
                    когато избирах и аз се двуумях м/у Frontera/Terrano - опела ми фопадна повече като форма, а и не можах да попадна на голям бензинов нисан. а и много ме кефи как се отваря задната врата на опела
                    Последно редактирано от bushiDO; 19-07-12, 10:44.
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • #11
                      От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                      Мисани има и с 3.5 двигател, ама ще трябва да си внесеш от.... Япония, и то май и там почти ги няма. Не че не може да се монтира от 350Z, ама това са вече сериозни заигравки, които не съм сигурен че си струват. Фронтерата и паджерото са по-благодатни в това отношение - трябва само търпение и упоритост.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                        Англия е по-близо, ама като не ще десен волан?!

                        п.п. Айде еврейски форум - а трябва ли ти "джип" (а не "паркетник"), след като причина за закупуването са разбитите български пътища?!
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                        Коментар


                        • #13
                          От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                          Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                          Англия е по-близо, ама като не ще десен волан?!
                          Тераното се обръща доста по-лесно от някои други джипки, между другото.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                            Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                            Англия е по-близо, ама като не ще десен волан?!

                            п.п. Айде еврейски форум - а трябва ли ти "джип" (а не "паркетник"), след като причина за закупуването са разбитите български пътища?!

                            To сега ако тръгнем в тази посока... тряба, искам.. разликата е много тънка.
                            Танки грязи не боятся!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Избор между ОФБ/Галопер/ Терано

                              Моето скромно мнение,че Фронтерата е с доста по-скъпа подръжка от на Тераното.в бизнеса с авточасти работя и това ми мнение трудно може да бъде променено.За японтците,колкото и да е има и алтернативни части внасяни от араби и други търговци.Сега...ясно е ,че не всичко е препоръчително да се взема алтернативно,поради не дотам доброто качество,но има и доста неща,които стават.При Фронтерата обаче...повечето неща /особено ако говорим за Фронтера В след 98г./ са само оригинални.Цените в Опел са доста солени ,а самия джип не се слави като особено здрав джип/нещо като около средно ниво по здравина/
                              Сега...не знам как е пазара за части втора употреба,ама...за старата Фронтера примерно един мигач на втора употреба е почти невъзможно да се намери,а оригиналния струва 80лв. в Опел,така че не знам....
                              Аз лично не бих се поблазнил по евтината фронтера...има защо да е в бюджета ти!!!
                              П.П.Направи си труда и провери колко струва примерно воден радиатор за фронтера 2.2 16V екотек 2000г.....и може и да ме разбереш за какво ти говоря...
                              П.П.П.Преди половин година си купих Терано 2 2001г..единия от критериите ми беше да не ми е тясно/а съм 106кг./...мога да кажа ,че Тераното в никакъв случай не е тясно.Джипа е повече от удобен и на дълъг път въобще не ме изморява,не ме заболяват краката,нито кръста...абе в това отношение едва ли Фронтерата ще е по-добре,така че...
                              П.П.П.За твоя бюджет ако намериш Фронтера след 99г. ще е в долния ценови клас за модела и това крие рискове от "убавица" да седнеш на един голяяям "убавец"...
                              Поздрави!
                              Последно редактирано от lubashki777; 19-07-12, 14:06.
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X