Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане относно Grand Cherokee WK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане относно Grand Cherokee WK

    Здравейте, наскоро се зарибих по идеята да си закупя джип и след не много обширно търсене се спрях на Grand Cherokee WK модел 2005 година.
    Колата разполага с внушителния двигател 4.7, но понеже не съм запознат нито с Джийповете, нито с двигателите, ходова част и т.н. Искам вашето експертно мнение дали си заслужава покупката или СУВ-те от този модел вече не са това, което са били. Отново повтарям нямам никакъв опит с тези животни Благодаря предварително!!

  • #2
    От: Питане относно Grand Cherokee WK

    Двигателят е много добър и здрав, ако не те плаши разход от около 20 л./ 100 км. бензин и не те дразни фабричното електронно ограничение на скоростта докъм 190-200 км/ч. Можел да се газифицира сполучливо, казват. Продават се в различна комплектация откъм 4х4 системи - http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WK/xfer.htm зависи какво ти трябва - високо комби с добро държане на сняг или проходим автомобил с бавни скорости, самоблокиращи се диференциали и т.н., който след повдигане и т.н. си става офроудър. Защото има и само със задно (4х2) и е голяма минавка ако си купиш такъв. "Quadra-Drive II" е най-добрата система, но виден участник във форума ме предупреди, че за разлика от стария WJ, при WK всичките галимации се задействали не от героторни дискове и помпи, а от разни електроники и електромоторчета и работата не била толкова надеждна като при по-стария модел и общо взето ме разубеди да си купувам такъв, защото и аз заглеждах един нищо чудно да е същия, ако е от една известна лизингова фирма - веднъж годишно му свалят цената с 25 % и така го продават от три години
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      От: Питане относно Grand Cherokee WK

      И ако го лифтнеш безобразно чупи преден кардан Много добър Джип е това колега, взимай една куадра и няма как да съжаляваш.

      Коментар


      • #4
        От: Питане относно Grand Cherokee WK

        Не е по темата, но постоянните фалити на големите компании са изключително изгодни за самите тях и нямат нищо общо с качествата на автомобилите. На офроудчетата дето ходим недвузначно се вижда колко са скапани американските джипки, а конкретно за Черок Куадра драйв си залагам главата, че от където мине много малко ще успеят.

        Коментар


        • #5
          От: Питане относно Grand Cherokee WK

          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
          ... На офроудчетата дето ходим недвузначно се вижда колко са скапани американските джипки, а конкретно за Черок Куадра драйв си залагам главата, че от където мине много малко ще успеят.
          Хайде не си залагай главата толкова лесно ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Питане относно Grand Cherokee WK

            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
            И ако го лифтнеш безобразно чупи преден кардан Много добър Джип е това колега, взимай една куадра и няма как да съжаляваш.
            Колко е това "безобразно"? С 4 инча лифт нямам проблеми с предния кардан. А джипа се кара предимно по черно.Иначе проблем са датчиците на АБС-а(поне при мен), защото открие ли грешка, изключва АБС, тракшън контрола и таблото грейва със съобщения от рода "провери електрическата спирачна система", "провери 4х4 система", "есп изключена". С така грейнало табло на ниски предавки не е закъсвала никъде. А както казах я карам предимно в сняг, кал...и цяла зима ми светеше таблото.
            Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

            Коментар


            • #7
              От: Питане относно Grand Cherokee WK

              Хахахаха цитатът на Bogoljub Gagic ми хареса! Иначе благодаря на всички, който споделиха мнение относно моя въпрос, явно и аз ще се присъединя към Jeep обществото

              Коментар


              • #8
                От: Питане относно Grand Cherokee WK

                Първоначално публикуван от Жеко Жеков Преглед на мнение
                Колко е това "безобразно"? С 4 инча лифт нямам проблеми с предния кардан.
                Това майтап от една друга тема НА 6" мисля се чупи и то в конкретния случай, се счупи като се разклати яко предния мост, а отзад теглеше ЦСКАто дето падна от моста. Залагам си главата за проходимостта защото 3 блокажа много малко имат, да не казвам, че почти не се сещам.

                Коментар


                • #9
                  От: Питане относно Grand Cherokee WK

                  Абе чудя ви се на акъла..?!! Ами аз си карам гадния Гранд, че и скъпо го купих - цели 6000 лева.. Така се набутах - сън не ме лови, че всичко което е близко до него като вървене и екстри в неговия клас е минимум х3 като пари на същите години... За поддръжката - да не говорим! Скъпо, че не се трае - ремък (оригинален на Good Wear) - 63 лева (в БГ), маслен филтър (американски) - 10 лева (в БГ), комплект задни накладки (американски) - 40 лева (в БГ), въздушен филтър (американски) - 30 лева (в БГ), 4 бр. амортисьори (предни и задни - за 3" лифт и подсилени за офф роуд) - 300 лева, франко София (поръчка от САЩ).... Мога да продължа така, до утре да ги плюя тези пусти американски коли! По Америка не знам как е, но тука в аварийните ленти и по платформите на пътна помощ все германски возила, за по един кашон от хладилник суха пара! Де да знам..?!! Може пък и наистина да съм се объркал...?!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Питане относно Grand Cherokee WK

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    Абе чудя ви се на акъла..?!!

                    Недей се чуди,аз сьседната тема за това сьм я пуснал,че подобни на тая се разчистват редовно.
                    Как да ти отговори човек като и това няма да го има след 15 минутки?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Питане относно Grand Cherokee WK

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Недей се чуди,аз сьседната тема за това сьм я пуснал,че подобни на тая се разчистват редовно.
                      Как да ти отговори човек като и това няма да го има след 15 минутки?
                      Всъщност не се чудя.. В съседната тема съм написал само едно мнение още в началото, съдейки какво е основно по ситуацията в България и Европа! В щатите не съм бил, нито мога да съдя за народопсихологията на средностатистическия американец по няколкото си приятели американци... Всяка развита икономически държава, защитава и подпомага родното си производство (спомнете си казуса с "Опел" и решението му в Германия само преди две години). По-принцип в цял свят хората карат не това което искат, а това което могат да си позволят, а този фактор обикновено не е пряко обвързан директно с качеството, а първо с цената на придобиване и поддръжка (има връзка с качеството, но алгоритъма се основава на въпроса "Какво получавам за парите си и колко ще ми струва в последствие?")... До голяма степен качеството на японските и европейски автомобили днес се дължи на американските стандарти от 80-те, (който иска да продава в САЩ отговаря на стандартите за качество и безопасност в САЩ), а както знаем към него момент, американското автомобилостроене е светлинни години пред всички останали (американските марки и модели са повече от всички останали взети заедно)! Сега има криза, или по-скоро дойде време да се плащат сметките трупани през последните 30-40 години и е нормално да има свиване и преструктуриране на търсенето и предлагането. Свалянето на цената и експлоатационните разходи винаги е за сметка на качеството и това се отнася не само за американските автомобили, а и за всички останали (нито Мерцедес са това което бяха, нито Ауди и т.н.)... Тука (и в съседната тема) се вадят генерални изводи от последните 5 или 10 години, от цели 120 години автомобилно производство, а чисто статистически и икономически - времето в което живеем и коментираме се явява изключение от правилото, което роди своите недоразумения като корейското и китайско автомобилостроене, например (руското си е постоянна величина)! Никой не може да ме убеди, че в Америка ако бензина и дизела стигнат трайно нивата си от преди 15-20 години (като цяло стандарта на живот), някой ще се качи на малолитражка, еле пък европейска или азиатска! Същото се отнася и за България - ако взимахме средно по 5000 - 6000 евра на месец - всички щяха да карат осмаци и щеше да ги боли гъза, че бензина и дизела гонят 3 лева литъра! Какво излиза..?!! Че в един момент гроздето става кисело, защото е високо! Миришат ни чорапките за много неща (истински) и започваме да лаем срещу Луната... Няма как една автомобилна индустрия, която 100 години е вървяла в една посока и развивала философия на лукс и разточителство да се пренастрои на секундата и да започне да произвежда конкурентни нискобюджетни курници!!! Мисля, че основната грешка на американците (не съм сигурен дали останаха американски собственици на американските автомобилни компании и дали всичките им проблеми не идват от новите им собственици), че изневериха на себе си и започнаха да се опитват да правят боклуци, като всички останали! Другата им грешка е, че проспаха много неща които се случиха в Европа и Япония, що се отнася до иновации и въвеждане на нови технологии! Според мен трябваше да продължат да правят това което най-добре умеят и да го развиват (както до някъде стоят нещата при пикапите), отчитайки факта, че останалия свят не спи и, че всеки се бори за неговите 2 лева под слънцето... Отказвам да повярвам, че американеца не знае как да произведе луксозна кола, която в автосалона струва 100 000 долара и нагоре (отнесено към високия клас Мерцедеси, Аудита, БМБ-та, Тойоти, Лексуси и т.н.)... Отказвам да повярвам, че американеца не може да произведе здраво и непретенциозно работно добиче (разбирай и като пикап или джип, и като кола за ежедневна употреба) в средния ценови клас... Отказвам да повярвам, че американеца не може да произведе и спортен автомобил в който и да е ценови клас... Отказвам всичко това, защото не е вярно! Просто автомобилната им индустрия от както я има е обслужвала гарантирания и сигурен вътрешен пазар и последните петнайсетина години си плаща цената за това! Забравяме обаче, че по-големи капиталисти от американците на тая планета няма и, че много мразят да губят (национална черта им е)... Убеден съм, че до няколко години нещата ще се нормализират и ще с върнат към нормалните си състояния, защото двете крайбрежия на САЩ са много малка част от територията и, а помежду им никой не ще и да чуе за европейски или японски изгъзици по гореизброените причини...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Питане относно Grand Cherokee WK

                        СЬГЛАСЕН,21 век е,всеки знае всичко,Корейците щом правят много добри коли какво остава за Американците.Сьгласен и с цената на горивото,АЗ я помня 1.60,а сега е 5 кинта,сьгласен и с какво СА произвеждали и за това,че хванаха кьра.Тя и за това оная тема е озаглавена по един особен начин.
                        Не сьм сьгласен,че ще им дойде акьла
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          От: Питане относно Grand Cherokee WK

                          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                          ..... а конкретно за Черок Куадра драйв си залагам главата, че от където мине много малко ще успеят.
                          Само си избери марка, кажи я тук и идният уйкенд ще се учудиш на опашката.
                          Време е да се научиш, че от марката нищо не зависи!
                          Мога да ти покажа КИА, която само като я видиш ще се откажеш да се мериш с нея.
                          Мога да ти покажа Фронтера, която е теглила най-много джипове от София (всякакви).
                          Ходил съм на разходки (многобройни) с какви ли не возила - всеки си обича животното и като си го гледа - стават чудеса!
                          Тъй че е време да поизлезеш напред-назад с хора от форума и да се научиш да уважаваш всеки жип и всяка марка!
                          Ама не да се съберете 5 черока и да газите в педя локва - ела да ти одраскаме боята, да се бухнеш у реката, да затънеш - да дойде някоя "куца", "недоизмислена" и др. епитети марка и да те изтегли.
                          Надявам се на 10-и я път да се научиш, че таа работа не е като да пишеш у форума!

                          Нищо лично!
                          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Питане относно Grand Cherokee WK

                            Еми аз си излизам с джипове и караме и виждам с очите си кое как се справя. Киа ако е оставена само емблемата всичко друго е сменено може и да е солидна машина, но без такава интервенция няма никакъв шанс с/у каквото и да е. Баш ЛР има клипче колко се справи на мястото където аз минах без проблем, после и друга спомената от теб джипка пак не се справи, та какви изводи да си правя, аз със скапаните гуми минавам, яките перфектни джипове не минават, на кое да вярвам на писаници из форума или на очите ми? Боята ми е предостатъчно надраскана, и в доста реки се буфкам, за сега само с Гранд са ме вадили и то от 3метрова преспа, а където Куадрата ще затъне дотам ти гарантирам, че са единици тези който ще стигнат , също може да ти се докаже нагледно. Реално от хвалебствията в Форума и кой как вади и тегли и това което се вижда на практика няма нищо общо, не ти знам конкретната кола и колко си я подобрявал, но често привечер ходим на полигончето, заповядай да видим какво може легендарния ЛР, че до сега каквото съм видял е било доста жалко. Също си залагам главата че на едно много лесно препятствие никой от прехвалените паркетници, дето теглели какво ли не няма да мине. Няма как да се науча да уважавам джип или марка, които силата им е в нета и на масата, а не в реалността. Така се заформя в неделя да съм свободен, ще се организираме, нека дойдат и тези марки дето не ги уважавам, да видим, аз ще съм с 22г. черок с гуми на 10г и като доработка лек лифт, като пари по тунинг вложени 12лв за 2 въжета, всеки да заповяда, пък ако е и с толкова пари инвестирани в доработки и сходни гуми, съвсем ще е интересно сравнението.Нищо лично!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Питане относно Grand Cherokee WK

                              И тази тема върви към "ключ" със страшна сила! Наистина не хващам смисъла от меренето на "кардани" в случая..?!! Ако толкова искате да се доказвате - има си състезания за тази работа. Не мисля, че и разходките са място за подобни спорове, защото могат да го отнесат и невинни сеирджии, та моя съвет е да хубаво да огледате спортния календар и да си заплюете едно състезание (хората пари трошат да ги организират) и там да се разберете "по мъжки"! Не съм пацифист, но изхождайки от моя скромен опит - най съм се набутвал в ситуации и последващи ремонти, именно по време на такива настроения, а от това нито печели някой, нито се учи на нещо полезно...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X