Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover 2ра генерация, за риболов.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Range Rover 2ра генерация, за риболов.

    Колеги търся си джип за риболов и съм се спрял на втората генерация на Range Rover. Какво ви е мнението за този джип?

    Има ли проблеми с окачването и ако да - какви?
    Скъпа ли е поддръжката?
    Кой двигател е най-читав и евтин за поддръжка? Доколкото видях се предлага с 4.0 и 4.6 литрови бензини и 2.5 литров дизел. След монтаж на метан/газ на бензиновите какъв разход може да се очаква и какъв разход дава и 2.5литровият дизел? Дизела ми се струва по-скъп за поддръжка след като видях цените на дюзите, ГНП-то и тн....

    Как се представя офроуд джипа?

    Поздрави

  • #2
    От: Range Rover 2ра генерация, за риболов.

    "Втора генерация" дали ще рече P38?
    Ако да - виж каква голяма тема има по въпроса:
    Съвети и мнения преди покупка на Рейндж Ровър 2.5 ТДС(П38А)

    Коментар


    • #3
      От: Range Rover 2ра генерация, за риболов.

      Проблеми с окачването /нормален ресурс и появата на нужда от смяна на окачване е нормално за всяка кола да варира м/у 80 и 160 000 км./ би следвало да има всеки един стар екземпляр, освен ако не е сменяно изцяло с добро такова. Ако е с въздушни възглавници определено е нормално да има от дребни странности до сериозни проблеми. Лекува се с ново, по-лесно и евтино е да се мине на пружини. Двигателите за Рейндж определено не са дизел. Може си, но ако е задължително условие по-добре Дискавъри 2, за дори по-малко пари и в по-добро /най-вероятно/ състояние, останалото е същото в общи линии, а разликите са само визуални и в двигателите. Диското е с много по-надеждния и адекватен за такава машина TD5, а рейнджът е с двигател на BMW, който не се слави с добро име качен точно на p38-ца. С което не искам да кажа, че не става, но вероятността за проблеми е по-голяма. Флагшипа на LR е именно Рейндж и най-доброто за него е голям бензин. Ако това /+газ евентоално/ е вариант, бих избрал Рейндж. Може също и Класик с 300tdi/който не случайно е поне на цените на п38 дизел/, ако не държиш изрично на п38 дизел. А също може Диско 1 за по-малко пари, ако ще е само за риба. Темата, която колегата е пуснал е задължително четиво, аз така или иначе не мога по-синтезирано да го наметкам...

      Коментар


      • #4
        От: Range Rover 2ра генерация, за риболов.

        Разгледай из форума и ще събереш доста впечатления, но според мен за риболов са подходящи:

        Фронтера:


        Сузики:



        Но ако искаш да хващаш наистина големи риби, Нисан Патрол:





        Но все пак си зависи от макарата и от майстора
        The Flat Earth Society has members all around the globe.

        Коментар


        • #5
          От: Range Rover 2ра генерация, за риболов.

          Паджерото също не е за подценяване!

          Коментар


          • #6
            От: Range Rover 2ра генерация, за риболов.

            Прочети другите теми има много изписано за това което търсиш. Това което колегата е качил като снимки е яко и не е невъзможно с рейджа, но въпрос на колко пари искаш да отделиш да го обуеш с подходящите офроудски гуми. понякога 1000лв те оправят понякога не стигат. Проблемите са като при всяка една 15 годишна кола, може и да ремонтираш по него докато го намразиш, може и нищо да не пипнеш първата година. Нафтовият мотор е добър, не заслужава критика. С нормално своевременно обслужване няма проблеми, да не кажа че и по мърляшки да се отнасяш към мотора няма да имаш главоболия. Има си обичайните болежки за които е изписано много във форумът. Бензиновите Р38 не с много в България. Успех с изборът
            Range Rover (P38A) 2.5 L BMW M51 Turbodiesel I6

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X