Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

    Колеги Пинина и Джимнито са в различни категории и няма смисъл да се сравняват по размери .
    Колегата пита пита кое е по проходимо и надеждно и то това без съмнение е Джимнито но той просто не желае да го приеме понеже няма ЛСД в дифа .
    [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

    Коментар


    • #32
      От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

      Може и да не съм прав, ама ЛСД деф има някаква много пожелателна функция, особено пък ако колата не е 1ва младост. Та дали има или няма е все тая.

      Коментар


      • #33
        От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

        Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
        ... Та дали има или няма е все тая.
        Не е все тая и е по-добре да има, отколкото да няма.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #34
          От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Корейска Нива няма ли да свърши работа?
          Не, че я продавам, ама?
          Тъкмо и аз да кажа за Кия Спортидж, ама си викам: "Той Пенчо не може да не предложи."

          Майтапа на страна, ама ако тръгнем да говорим за наличие на багажник, комфортно пътуване на 4-ма възрастни, наличие на бавни, то нещата отиват към дълга Витара, Гранд Витара или Кия Спортидж.

          Иначе Джимни е супер, ама за двама. Териоса няма бавни и малко тесничък ми се видя. А Пинина е само с GDI мотори, а там газ не става.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #35
            От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Не е все тая и е по-добре да има, отколкото да няма.
            E по-добре да има ясно, но според мен на кола на старо това одавна почти не работи и не трябва да е нещо важно при покупка. Има няколко клипчета на Черока колко работа върши, реално почти никаква, ако пък не е на равно 0. В крайна сметка един блокаж да деф е 300-500$ което е по-малко от комплект гуми. След гуми, на моя ще му сложа блокаж за да има нещо истинско.

            Коментар


            • #36
              От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

              Ми то май , най-добрият вариант е Кия Спортидж . Просторна , проходима - с бързи и бавни , не гори много , има ги Дизелови , Бензинови . Само мерак да имаш .
              ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
              0878 23 58 34- Радо

              Коментар


              • #37
                От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                Е то ако ще е Киа защо не и Витара? В темата където ги сравняваха не стигнаха до извод кое е по-добро така ,че е въпрос на избор...Ако темата се отклони от зададените примери аз подкрепям витара заради това ,че знам следните неща за нея:
                -здрава е
                -гори малко
                -проходима е
                -има шпер
                -след лифт става по-проходима и вози по-добре
                -евтини и достъпни части
                -много информация за всичко по нея
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • #38
                  От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                  Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                  Е то ако ще е Киа защо не и Витара? В темата където ги сравняваха не стигнаха до извод кое е по-добро така ,че е въпрос на избор...Ако темата се отклони от зададените примери аз подкрепям витара заради това ,че знам следните неща за нея:
                  -здрава е
                  -гори малко
                  -проходима е
                  -има шпер
                  -след лифт става по-проходима и вози по-добре
                  -евтини и достъпни части
                  -много информация за всичко по нея
                  Забрави , че се плуе като ябълка .
                  ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                  0878 23 58 34- Радо

                  Коментар


                  • #39
                    От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                    Вярно забравих го това защото ако изключим някой парадокси с моята примерно аз нямам много корозоционни проблеми...Но да съществува опастност от такъв проблем...При Киата как е решен този въпрос?Смисъл наистина по-корозо устойчива ли е ?
                    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                    Коментар


                    • #40
                      От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                      Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                      Вярно забравих го това защото ако изключим някой парадокси с моята примерно аз нямам много корозоционни проблеми...Но да съществува опастност от такъв проблем...При Киата как е решен т[ATTACH=CONFIG]452241[/ATTACH]ози въпрос?Смисъл наистина по-корозо устойчива ли е ?
                      Моята е на 12 и за сега няма и наченки. Никъде.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 003.jpg
Прегледи:2
Размер:288.3 КБ
ID:5375070
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #41
                        От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                        Аааа така не е ,честно...Моята витара е на 21 години и по шасито няма проблеми ,а имах корозия само под едната пластмасова вежда и калник защото се беше събрало доста мръсотия...Така ,че ще трябва да коментираме след 9 години пак Киата наистина изглежда по комфортна вътре ,но вътре в мен един глас ми казва витара.....Витара....витара... Имам и друга кола по-новичка ,голям мотор,комфорт все пак е волво ,но си обичам витарата като момченце детските играчки...
                        Лошото е ,че колегата пуснал темата не пише да каже би ли погледнал настрани от първо дадените примери или да се върнем само на тяхното обсъждане...
                        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                        Коментар


                        • #42
                          От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                          Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                          Лошото е ,че колегата пуснал темата не пише да каже би ли погледнал настрани от първо дадените примери или да се върнем само на тяхното обсъждане...
                          Те повечето така пишат тема , и я зарязват .
                          ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                          0878 23 58 34- Радо

                          Коментар


                          • #43
                            От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                            Авторът на темата е мой приятел и беше няколко дни в чужбина,предполагам,че скоро ще се включи в дискусията.
                            Според мен териоса няма какво да се коментира,тесен,по-маломощен е от фронтера 2.0 и няма бавни,които според мен са най-важното нещо за един джип,не само за изкачване и повече мощност,но и за моторна спирачка по хлъзгави терени.Карам фронтера и по стръмни и кални или снежни нанадолнища със натисната спирачка джипа се засилва,а на къса първа си спуска леко.
                            Фронтера къса база не е вариант,защото след газифициране няма място в багажника.Попринцип бутилките могат да се сложат на мястото на резервоара и да се сложи малък допълнителен разервора,но става много заигравка.
                            За пинин въобще не съм запознат,а джимнито ми изглежда като идеална градска кола за момиче,просто не виждам как ще седнат вътре 3-4ма 80-90кг мъже и багаж.
                            Моето мнение е да погледнеш по-големи джипове.Например чероки/грандчероки ,диско ,рейндж.На метан разликата в харча е нещо от сорта на 3-4лв/100км.Ако можеш да преглътнеш и разликата в данъците и гражданската,не се замисляй.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                              Ники знаеш, че искам Диско, но сега не му е момента ... реално няма да е само 3-4лв на 100 понеже Диско, яко взимам ще трябва да е 3.9, което харчи около 2 пъти повече от Териос примерно.Виж какъв разход им дават в каталог.ауто.ру и в немския сайт спритмонитор.де. Бих си взел по-натам Диско ... дизелово, с което да ми се случат едни пътувания, може да е с десен волан ... дизелово ясно защо ... повече автономия с едно зареждане. Иначе съм в Австрия и нямам много време за писане по темата. Отделно искам да спомена, че имам и куче порода лабрадор за което също се налага да намирам място, дори да няма 4 рибари с въдици ... просто искам нещо с достатъчно голям багажник, който да позволява кучето да лежи там без притеснения. Териоса е на границата ... ще разгледам повечко и за Спортиджа ... Витарата винаги е била вариант!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                                Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                                Ники знаеш, че искам Диско, но сега не му е момента ... реално няма да е само 3-4лв на 100 понеже Диско, яко взимам ще трябва да е 3.9, което харчи около 2 пъти повече от Териос примерно.Виж какъв разход им дават в каталог.ауто.ру и в немския сайт спритмонитор.де. Бих си взел по-натам Диско ... дизелово, с което да ми се случат едни пътувания, може да е с десен волан ... дизелово ясно защо ... повече автономия с едно зареждане. Иначе съм в Австрия и нямам много време за писане по темата. Отделно искам да спомена, че имам и куче порода лабрадор за което също се налага да намирам място, дори да няма 4 рибари с въдици ... просто искам нещо с достатъчно голям багажник, който да позволява кучето да лежи там без притеснения. Териоса е на границата ... ще разгледам повечко и за Спортиджа ... Витарата винаги е била вариант!
                                Само , че като си вземеш Диско поне ще знаеш , че имаш Джип за всичко .
                                ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                                0878 23 58 34- Радо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X