Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

    Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
    ...джимнито си е класическа компановка(шаси...мостове...) ...
    Като добавим и ниските предавки - си е идеалната комбинация
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #17
      От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2485.jpg
Прегледи:1
Размер:210.7 КБ
ID:5374840 Ей какво правят япончетата, снимката е пресничка.

      Коментар


      • #18
        От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

        Джимни е наследник на Самурай, тоест даже стоково е доста проходимо, парт-тайм, с понижаваща предавка. Териоса е фул-тайм с блокируем междуосев диф, няма бавни, добър просвет. Пинин е скъпа екзотика, обаче 4х4 си е истинско, даже често се комплектоват с раздатка супер селект.
        Животът е харизан кон според мен...

        Теди

        Коментар


        • #19
          От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

          Джимнито е добро, но няма багажник ... реални, ако се кара на алтернативно гориво ... багажника тотално изчезва... а някак си не ми се връзва джипка без място за багаж ... да няма място за една рибарска чанта и 2-3 въдици ... да не говорим за рибарските чанти и въдиците на 4 човека ... а па да не споменавам и барбекю и палатка. Както и да е... то и другите не са с кой знае какви багажници ... ама поне рибарските чанти и въдиците ще поберат. Териоса пък е адски тесен ... не съм влизал в Джимни и Пинин, но в Териоса ми се стори дори ужасно и трудно за свикване.Почвам да оглеждам и други варианти ... РАВ4 5 врати, Фронтера, ЦР-В ... и вече вие кажете ... Лада Нива ... тук Нивата и Фронтерата знам, че не се долюбва много ... но като гледам клипчета в youtube ... силно съм впечатлен от възможностите им в стандартно състояние с хубави гуми. А един мой приятел има Фронтера и я кара на уволнение ... ама тя уволнение не ще Иначе още не съм отхвърлил Пинин и Териос ... ще трупам още впечатления. Може ли нещо повече да споделите за Пинин 5вр ... то има ли ЛСД?Как точно работи супер селекта ... гледам, че се изтъква като голяма екстра, но не ми става ясно какво представлява.

          Коментар


          • #20
            От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

            Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
            Колега нз защо ти е толкова важен ЛСД дифа ? Една камара джипки нямат...
            Една камара джипки нямат ... и си слагат лебедки. Да ти показвам ли клипчета с подготвени джипки ... лифтнати ... с хубави гуми ... и не могат да се поместят в калта заради липса на ЛСД ... смях!!! Не ме кефи да си въртя едната гуметка отзад ...

            Коментар


            • #21
              От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

              По принцип не участвам в такива дискусии, защото "Аз знам, че нищо не знам"! Реших да се включа, защото притежавам 2 от автомобилите, за които питаш - Honda CR-V, 1-ва генерация, автоматик, и Pinin, Super Select.

              За супер селекта няма да обяснявам, за да не се изложа. CRV-то го взех, защото ме кефи. Пинина - защото такива бяха изискванията на тъста ми в БГ. Да е по-проходим от предишната му кола (Ровър 420 дизел), за да е спокоен, че ще го закара там където живее (с.Белица, Ихтиман), и да гори малко. Пинина има блокаж само на средния диф, на предния и задния няма. Хондата е RT 4WD, нормално е на предно, и при необходимост автоматично зацепва задния мост, и също няма блокажи.

              Сравнени, двете коли, за мен Пинина има само, подчертавам САМО два плюса - първо ти сам решаваш, кога да включиш 4х4, и второ - бавни скорости. Друго всичко му е в минус. Даже, за мен, автоматикът на Хондата, донякъде покрива липсата на бавни. В една офроуд ситуация се получава едно и също и при двете - буксуват едно предно и едно задно колела.

              И сега - ако целта ти е, както казваш, да натовариш 4 човека, с прилежащият им рибарски и пикник багаж, и да се покефите уикенда на някой язовир, определено (за мен) CRV-то ще се справи перфектно. Ако търсиш тежък офроуд, тези двете не са твоите коли.

              п.п. Относно газифицирането и разхода на гориво.
              Пинина е икономичен - под 10/100 бензин, и не подлежи на газифициране, т.е. подлежи, но няма файда.
              Хондата носи на газ, и на бой Градско, моят автомат се върти около 13/100 бензин, нямам газова. Извънградско, миналата седмица й врътнах едни 2000 км с 5 човека и пълен багажник, средна скорост 120 км/ч - 10,5/100. При по-нормално каране слиза под 10 на дълго.
              Последно редактирано от krasi-mir; 16-05-12, 12:16.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • #22
                От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                Една камара джипки нямат ... и си слагат лебедки. Да ти показвам ли клипчета с подготвени джипки ... лифтнати ... с хубави гуми ... и не могат да се поместят в калта заради липса на ЛСД ... смях!!! Не ме кефи да си въртя едната гуметка отзад ...
                Дали все пак да не си изясниш какво точно ти трябва? Че то не е като да няма ситуации, в които и четири въртящи се гуми не ти помагат и пак стигаш до лебедка ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Дали все пак да не си изясниш какво точно ти трябва? Че то не е като да няма ситуации, в които и четири въртящи се гуми не ти помагат и пак стигаш до лебедка ...
                  Тук си много прав . И аз не разбрах каква е връзката с лебедката и ЛСД дифа ?
                  ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                  0878 23 58 34- Радо

                  Коментар


                  • #24
                    От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                    Пининчето мен ми харесва, но за това което каза колегата, при дедо Владо байрчето е почти непосилно за него обаче.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                      Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                      Джимнито е добро, но няма багажник ... реални, ако се кара на алтернативно гориво ... багажника тотално изчезва... а някак си не ми се връзва джипка без място за багаж ... да няма място за една рибарска чанта и 2-3 въдици ... да не говорим за рибарските чанти и въдиците на 4 човека ... а па да не споменавам и барбекю и палатка...
                      ..
                      Аз ги виждам така нещата :
                      - Джимнито е малко , нестава !
                      - На Пинина не може да му се сложи газ и пак нестава !
                      - Остава само Териоса като избор . Е вярно , че няма бавни ама за какво са ти като имаш ЛСД отзад
                      [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #26
                        От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                        Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                        - Остава само Териоса като избор . Е вярно , че няма бавни ама за какво са ти като имаш ЛСД отзад
                        И отново - каква е връзката с това ЛСД ? Териоса има един плюс - ЛСД-то , и компенсира всички минуси . Така ли ? Те хората са казали - влезеш ли в гора включваш бавните . А териоса няма .
                        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                        0878 23 58 34- Радо

                        Коментар


                        • #27
                          От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                          ЛСД изправен има коефициент на блокировка 20-25%...Ако се заровиш добре, няма да ти помогне особено. Липсата му успешно се имитира от ръчната на 1/3 от хода. От друга страна, на сухо с изправен ЛСД на къса база не е много комфортно...справка-Витара, който е карал, знае за какво иде реч.
                          Животът е харизан кон според мен...

                          Теди

                          Коментар


                          • #28
                            От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                            Корейска Нива няма ли да свърши работа?
                            Не, че я продавам, ама?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                              Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                              ЛСД изправен има .....
                              Много точно казано ! Дали въобще работи въпросния ЛСД диф е много съществен въпрос .
                              Най - вероятно колегата автор на темата бърка ЛСД с 100% блокаж иначе не би писал такива глупости !
                              [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                              Коментар


                              • #30
                                От: Териос срещу Паджеро Пинин и Сузуки Джимни ... кое е по-проходимо и надеждно?

                                Ето и моите 5 стотинки по темата:
                                Джимните е по-надеждно и по-проходимо от Пинина, но не е подходящо за твоите нужди.
                                Сузукито обаче има смисъл единствено, ако си горски или си сте двойка романтици по Средиземноморието в търсене на самотни плажове. Колата е доста тясна, след качване от друга кола винаги си търся място за лявата ръка. На задната седалка може да се помещава един негабаритен възрастен, но двама-не. Багажник липсва. Късото междуосие и високото купе резултират в по-висок център на тежестта и в една особена нестабилност при висока скорост, с която се свиква. Винаги с удоволствие съм го карал в града-с габирити на смарт и с този просвет можеш да го паркираш на забележителни места
                                Разходът е 7-10l/100km, това за 1,3 бензинов агрегат.

                                Пинина е доста по-широк и комфортен, и късата и дългата база са доволно проходими за рибари. 3-те Пинина, които ползвахме преди време, се чупеха редовно, тогава бяха на 2-3 години. Разходът на 1,8 GDI си беше 10l/100km.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X