колеги,моля помагайте-пред голяма дилема съм,не мога да реша кое ще е по добре-Паджеро 2,8тди 96г.десен волан от Япония,автомат/всички екстри/ или Галопер 2,5тди 98г.ръчни скорости/всички екстри/от Германия-дълги бази и двете.Паджерото е с 700лв.по скъпо/на 118000 мили/ ще го ползвам основно за дърпане на каравана 5,20м/1100кг/и двете са в много добро състояние с работещи бързи ,бавни ,блокажи и всичко друго по тях,моля за мнения и съвети от всички които имат мнение и опит по въпроса,предварително благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Свий
X
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Качваш се в двете и което ти е по на сърце него !Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Десният волан е минуса на паджерото. Иначе, няма база за сравнение...0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Автомата също ли е + на паджерото !Между другото аз бях на същата дилема с изключението че не намерих читаво паджеро,но за сметка на това читави галопери колкото щеш !
Колегата само да види галопера как е отдолу ,понеже е германски и ако е ОК избора е ясен !Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Галоперът е подобрено копие на по-старото Паджеро 1, с по-слаб двигател, парт-тайм раздатка и LSD отзад.
Паджеро с двигател 2.8 е по-новия модел. Двигателят е по-мощен, а евентуалната комплектация с раздатка Super-select и твърд блокаж отзад е доста сериозно предимство.
П.П. Следващият път, когато пуснеш една и съща тема на 5 места, няма да остане нито един екземпляр ...Последно редактирано от Чавдар (V93); 03-04-12, 21:12.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
до колкото съм запознат автомата не е много за дърпане. мисля че по добрия вариант е галопера макар, че е с по малко мощностТова което построихме през социализма, Вие дори не можете да го боядисате. Тодор Живков
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
И к'во му е на автомата?
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Е, как к'во му е на автомата! А къде ти отива "кефа" да си запалиш съединителя, като теглиш нещо тежко нагоре по баира? Или пък, ако спреш и после опитваш да потеглиш плавно нагоре, без да превъртиш гумите и да се окопаеш.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Ясно. То аз и затова питам
. Колко па да струва съединител за Паджеро? А на автомата трябва да му се сменя маслото...филтър нещо... Сложно,сложно, съединител се сменя по-лесно и приятно, ръчната кутия сигурно не я и поглеждаме какво има в нея, да не говорим за смяна на масло. А и сигурно е калпав тоя автомат, щото го слагат на доста други автомобили. Единственото предимство на ръчната кутия(освен разхода на гориво), с каравана или ремарке никога няма да му се наложи да го ползва. Просто едва ли ще стигне на места, където да се налага разклащане на машината, което с автомата е по-зле.
А останалите плюсове Супер Селект и блокаж на задния диференциал, са само очевидните предимства на Паджерото.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Защо си мислиш, че е по зле?Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеразклащане на машината, което с автомата е по-злеGSM 0877 08 99 19
Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Защото съм пробвал. На автомата трябва да натиснеш спирачката и да минаваш през неутрална. При ръчката може да прекъсваш тягата и да разлюляваш машината, само със съединителя. Много по-точно и лесно уцелваш момента в който да подадеш тяга на колелата и да я отнемеш. Това може да става по-рязко и бързо, както и по-бърза е смяната на посоката на задвижване. Обаче ситуациите при които тези ползи могат да се оценят не се случват често при нормално каране. А при дърпане на каравана, евентуалната полза от тях, вероятно ще си остане неизползвана. За сметка на това автомата има други ценни предимства при теглене на ремаркета.Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнениеЗащо си мислиш, че е по зле?Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Паджеро 2,8тди или Галопер 2,5тди-кое е за предпочитане?
Аз съм за Паджерото.
1 . Японец
2. 2.8 по добрият двигател.
3. Супер селект + 100% блокаж на заден диф. е много добра комбинация.AUDI A4 с три дифа
TOYOTA Hilux D-4D служебната плевня
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар