Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за off-roader в USA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за off-roader в USA

    Здравейте фенове на off-road-a. Аз съм начинаещ в тази среда (като участник) но винаги off-road-а ми е бил по сърце. Реших че е дошло времето да започна лека по лека да навлизам в off-roada по активно. Намирам се в САЩ и се чудя какъв off-roader да си взема. Има няколко варианта на които съм се спрял и ще се радвам да чуя и вашите съвети и препоръки за марка и модел.
    В монета съм се спрял на следните МПС-та

    Jeep Rubicon
    Nissan Xterra
    Toyota FJ cruiser
    Също много харесвам Mercedes G-Class но за цената която струва ще ми е жал да го карам на off-road

    Това на което съм се спрял засега е Rubicon-а, от това което четох той е с най-добри off-road показатели понеже има преден и заден диференциален блокаж т.е. пълен
    Нито една от тези не се предлага с дизелов двигател което е жалко но това е Америка
    Ако имате съвет за някакви друга марка и модел кажете
    Off-roadera който взема, най-вероятно ще го занеса в България тази или другата година

    Аз съм заклет фен на BMW но за жалост те все още не предлагат истински off-roader
    Иначе имаме 2011 X5 xdrive35d за семейна кола. Миналага година с X5-цата се изкачих до най-високия връх за североизточна Америка - Washington (не е много висок около 2000м). Изкачването не беше трудно, понеже по-голямата част от пътя е много стръмен но асфалтиран. Само на един участък беше на чакъл, стръмно и тясно, също имаше гъста мъгла. Беше добро изживяване като за начинаещ. И преди някой да е казал нещо, да знам че X5 не е off-roader но се справя прилично, 3L twin-turbo дизела е невероятен двигател
    Ето клипчето което направих от тогава:

    http://www.youtube.com/watch?v=eGJ_sqVGR0I

    Ами това е, чакам вашите мнения и препоръки

  • #2
    От: Съвет за off-roader в USA

    За да не губиш време за начало сложи лебедка на хикса.