Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова Лада Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нова Лада Нива

    Колега - новото си е ново. Взимаш, разработваш я правилно и се кефиш дълго и усмихнато на новата Нива.
    Когато не знаеш как се ползват бавните и блокажа на джип - може да го счупиш и на втория километър. Така е при всеки джип без значение от марката.
    Учудвам се на колеги с джипове, дето си купуват диференциали без да питат с колко зъба е короната/пиньона (какво е предавателното число).
    А после дават съвети колко се чупела Нивата......
    По-добре е да послушаш сърцето си и мерака си. После няма да съжаляваш, че си изживял чужди мераци.
    Ти най-добре знаеш какво искаш. Просто се научи как да караш джип (каквато и марка да е ) и кога, къде се ползва блокажа.
    Нивата е идеален и евтин начин да си начешеш крастата да караш нов джип.
    Дори във Франция е най-продаваното возило 4х4 . Едва ли има толкова тъпи Французи с пари за джип.
    Успех в избора!
    Всичко това го споделям СЛЕД като карах доста други марки джипове ( и аз мислех за нива като другите колеги ), но реших да пробвам тази скапана марка и ...... сега макар да имам и други марки - карам с най-голям кеф Нивата. Това е - свобода и проходимост без страх колко ще струва моето заиграване в гората.
    Все пак , ако се колебаеш между нова и стара - мисля така:
    Стара нива 1.7- карбуратор с газова уредба е твоя вариант.
    Това са нивите около 97-99 година. Цената е около 4-6 хиляди лева.
    Успех !
    Последно редактирано от bgbul; 01-03-12, 19:56.

    Коментар


    • #17
      От: Нова Лада Нива

      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
      Колега - новото си е ново. Взимаш, разработваш я правилно и се кефиш дълго и усмихнато на новата Нива.
      Когато не знаеш как се ползват бавните и блокажа на джип - може да го счупиш и на втория километър. Така е при всеки джип без значение от марката.
      Учудвам се на колеги с джипове, дето си купуват диференциали без да питат с колко зъба е короната/пиньона (какво е предавателното число).
      А после дават съвети колко се чупела Нивата......
      По-добре е да послушаш сърцето си и мерака си. После няма да съжаляваш, че си изживял чужди мераци.
      Ти най-добре знаеш какво искаш. Просто се научи как да караш джип (каквато и марка да е ) и кога, къде се ползва блокажа.
      Нивата е идеален и евтин начин да си начешеш крастата да караш нов джип.
      Дори във Франция е най-продаваното возило 4х4 . Едва ли има толкова тъпи Французи с пари за джип.
      Успех в избора!
      Всичко това го споделям СЛЕД като карах доста други марки джипове ( и аз мислех за нива като другите колеги ), но реших да пробвам тази скапана марка и ...... сега макар да имам и други марки - карам с най-голям кеф Нивата. Това е - свобода и проходимост без страх колко ще струва моето заиграване в гората.
      Все пак , ако се колебаеш между нова и стара - мисля така:
      Стара нива 1.7- карбуратор с газова уредба е твоя вариант.
      Това са нивите около 97-99 година. Цената е около 4-6 хиляди лева.
      Успех !
      Напълно те подкрепям ! Всеки плюе по Нивата , но малцина са тези които имат опит с тази марка возило . Наистина ако не знае как да я кара , може да я счупи на втория ден , но ако е запознат с условията за Оф Роуд , то тогава Нивата си е доста добра машина ! Успех в покупката
      ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
      0878 23 58 34- Радо

      Коментар


      • #18
        От: Нова Лада Нива

        http://www.btv.bg/action/predavania/...gyurishte.html Я кво прави Ладюхата Според мен Нивата и в гаража да седи да не се кара пак може да се разпадне Никога не бих заменил 22г ми Черок за чисто нова нива, ако няма опция да я продам веднага Имал съм глупостта да купя нива и не говоря по навик

        Коментар


        • #19
          От: Нова Лада Нива

          Много от мненията на колегите в темата пропускат важна част от питането на автора, а именно че той преди всичко държи да е надеждна джипка, тъй като не притежава монтьорски умения и разчита както повечето обикновени хора на сервизи. Не видях да държи толкова много на евтината подръжка на Нивата, която често е единствения аргумент за покупка на това возило. Също пише, че ще я използва зимата в града сигурно да се придвижва до работа с нея. Ако няма друга кола, на която също да разчита като резервен вариант не е добра идея Нивата да се взима за градска кола, тъй като често поради дребни и досадни проблеми характерни за този автомобил, може и да не успява сутрин да стигне до работното си място... И нова и стара Нива да е ми се струва, че колегата няма да остане особено доволен от този си избор, понеже от мнението му става долу-горе ясно, че търси автомобил с леко повишена проходимост който да му служи вярно, а не той да става роб на автомобила с постоянни посещения по сервизите и загуба на време.

          Коментар


          • #20
            От: Нова Лада Нива

            Това за разработването е като едно време,когато всеки който си е купил Балканче,казва че един ден караш,два ремонтираш...Това не е никак така,ако направиш правилната разработка от около 500км с не по-голяма скорост от 40-45 км. Балканчето,няма чупене,обаче,има някои които още след като са го взели го "режат" докрайни обороти(8000об/мин.) няма да издържи дълго и започват ремонтите!Затова при всеки джип/автомобил/мотор...,който е разработен правилно,няма да имаш ядове с него Лично мнение В горското гр.Троян си купиха чисто нова Нива преди 2 години,караха си я спокойно и резултата е смяна на гуми и ремъци,мисля че това е нормално за всеки автомобил Клипче с новата Нива : http://www.youtube.com/watch?v=KPDnYNHQ7bM
            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

            Коментар


            • #21
              От: Нова Лада Нива

              Карал съм 2 нови Ниви 1,7 - купени 1996 и 2007 г. Сега карам 10-годишен ЛР Диско-2. Цените им излязоха приблизително равни. Поддържането на Нива е няколко (10х) пъти по-евтино и лесно от това на Диското.
              Нива е несравнимо по-проходима от Диското - за нея оф-роудът започва так, където за Диското свършва.
              Разходът на гориво е еднакъв - 10-12 л/100 км.
              Диското е несравнимо по-комфортен и удобен за дълги експедиции.
              Най-неприятните недостатъци на Нива са многото фабрични недоделки - шумните дифове и през лятото смрадта на бензин и липсата на климатик.
              Ако решиш да купиш Нива, и моето мнение е, че е по-добре да купиш на старо за 4-6000 лв, до 4-5 годишна.
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • #22
                От: Нова Лада Нива

                Благодаря на всички участници, които написаха мнението си за покупка на нова Лада Нива включително и на тези които вероятно не са имали собствени преживявания с този автомобил.Отново прочетох всички неща ,които успях да изровя в мрежата в Бг.и някои руски сайтове.Ентусиазмът ми се поохлади но все още не съм се отказал напълно от идеята.Разглеждах промените в раздатъчната кутия ,карданите ,окачването и електронен педал на газта на автомобилите Лада Нива след 2010 година. Успях да покарам малко една такава на 1,5 година и на около 12 0000 км.Колата не е имала проблеми до този момент.Дали действително тези промени са към по добро не знам .Някой ако има лични впечатления нека да ги сподели . Разбира се не изключвам и варианта Mitsubishi Pajero Pinin след 2002 г.като вариант на full time 4x4 малък джип.Това разбира се няма да бъде основният ми автомобил .
                Поздрави !

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X