Привет на всички и мнОГО здраве.
То се вижда от пръв поглед ,че съм нов във форума ,но изчетох купища информация търсена всякак и все пак останаха някои питанки на който търся отговори ,а вече главата ми бръмна тотално. Моята дилема е следната: покупка на джип (Витара или Терано 2). Както разбрах от прочетеното Нисана е с класа над Витарата по возия ,комфор ,пространсто в купето ,само не мога да си обесня защо има Витари на цени колкото и даже има екземпляри по-скъпи от някой Терано/Маверик?Защо аджеба??? (Мисълта ми е дали "Терано/Маверк" за около 4.200 до 5500лв. си заслужава или не? Да не говорим ,че има и Маверик за по 3300)
Само да поясня ,че говоря за Терано къса база 2.4 бензин и дизел не ме интересува. И още нещо което прочетох случайно тук из форума: вярно ли е ,че 2.4i е с верига ,а не с анг.ремък и също така купето на терано поцинковано ли е?
Ще се радвам на всеки от вас отделил от ценното си времето да ми разясни и да ме побутне леко в правилната посока.
Благодаря ви.
То се вижда от пръв поглед ,че съм нов във форума ,но изчетох купища информация търсена всякак и все пак останаха някои питанки на който търся отговори ,а вече главата ми бръмна тотално. Моята дилема е следната: покупка на джип (Витара или Терано 2). Както разбрах от прочетеното Нисана е с класа над Витарата по возия ,комфор ,пространсто в купето ,само не мога да си обесня защо има Витари на цени колкото и даже има екземпляри по-скъпи от някой Терано/Маверик?Защо аджеба??? (Мисълта ми е дали "Терано/Маверк" за около 4.200 до 5500лв. си заслужава или не? Да не говорим ,че има и Маверик за по 3300)
Само да поясня ,че говоря за Терано къса база 2.4 бензин и дизел не ме интересува. И още нещо което прочетох случайно тук из форума: вярно ли е ,че 2.4i е с верига ,а не с анг.ремък и също така купето на терано поцинковано ли е?
Ще се радвам на всеки от вас отделил от ценното си времето да ми разясни и да ме побутне леко в правилната посока.

Благодаря ви.

Коментар