Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

    Здравейте.Колебая се между двете марки защото
    1/ ходя редовно за риба,и влача малка лодка.
    2/обичам да си правя барбекю на по закътани места.
    3/ карам 60% градско 30% изван.гр.и 10 черен път
    4/искам колата да има добра возия и умерен разход
    3/и не напоследно място да стува не повече от 30000лв
    Колкото,толкова

  • #2
    От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

    Колега за 30 бона може 120ка да си вземеш. МитсУбУшито е доста подценена машина, реално освен бавни си има всичко като на истински джип, ако ще е дизел намери с двигателя на Пежо, или Пежо/Ситроен и 3те са в един завод и са едни и същи. Имам приятелка с Пежо и хич не е за подценяване машината 2,4 бензин, но лапа много, Брачеда има Митсубушито ама 3,0литрово бензин и харчи супер малко върви много и е много проходимо, нищо общо с паркетник. Рав 4ка има комшия който ходи на риба често и влачи лодка, къса база е и му върши работа, но Митсубишито мисля че е много по за извън пътя, а на магистрала може и с 230 да се кара, но мисля че няма къде да намериш с този двигател. Но мисля колега че за 30 бона може да се вземе по-сериозна машина от 2те.

    Коментар


    • #3
      От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

      При този бюджет - нито едно от двете.
      Колегата е прав - има далеч по-добри алтернативи.
      120-ката е само една от тях.
      Life is too short to drive dull cars!

      Fight global warming !
      ... turn on your A/С !

      Коментар


      • #4
        От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

        Аз бих включил и хонда CR-V 2007-2008г. дизел. Не отстъпва пред горните два, изглежда доста добре изработено. Като поддръжка нямам никаква представа как са. От outlander-а впечатленията ми са, че е доста тесен и малко муден (което сигурно е характерно и за хондата и рав-а). Разхода на 2.0д също е по-висок в сравнение на същия двигател в купето на VW. Според мен задължително трябва да търсиш такъв с пълна сервизна история и реални километри под 100к. От нов внос се пази, само като погледнеш гуми, едно-друго...ти би ли поддържал така колата си?
        Иначе LC 120 е един наистина хубав и корав автомобил с приличен разход за това, което е. Но за тези пари се връщаш в пра-историята 2003-2004г. Трябва да чакаш месеци да попаднеш на нещо в близко до идеалното състояние и на добра цена, а километрите му пак ще са 180-200к. И все пак светът изглежда различен от мястото му!

        Коментар


        • #5
          От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

          колегата е прав , ТЛК 120 за тия ще е кошница, Аутлендъра за тия пари със сигурност ще има от първи собственик, Аз лично имам Хонда ЦРВ от магазина колегата има Същата и е на 78000км, двете общо над 110 000км и само масло. Равчето не е лошо, върви стегнато, но на мен ми беше тесен и с малък багажник( доколкото чух съединител около 3000к)
          Най важното е състояние години и предишен собственик.Аз можех за цената на хондата да си купя и Х5 или ТЛК100 но не ми се иска да ги поддържам. За тези пари търси кола максимум до 70-80х.км
          Grand Vitara 2005g- за работа
          Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
          Lexus RX200t -2016г.-евридейката

          Коментар


          • #6
            От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

            Колеги това за километрите мисля, че е пълна глупост, една кола не се плаши от каране, а от неподдържане и некъдърни майстори. Моята 120ка скоро ще стане на 400 000 и съм убеден, че е по-запазена от повечето коли на много по-малко километри. Наистина за 30 бона трудно може да се намери добра 120ка но не невъзможно, в момента е криза и из разни лизингови компании изпадат джипове на много добри цени, просто трябва да се търси и то много, както и вие казахте. Но да предпочета паркетник 2007ма вместо 120ка 2004та да кажем няма как да стане. Най-малкото паркетниците са разчетени за по-малка експлоатация, докато голямите машини не рядко са в добро състояние и на 1 мил. Мен всичките ми коли са на много километри и смея да твърдя, че всичките са били в перфектно състояние, никога не съм поглеждал километража на кола която съм купувал, защото няма никакво значение за мен поне. Да не споменавам, че като разходи на 120ката и един паркетник според мен доста ще са в полза на 120ката, вчера смених масло и филтри в фирмен сервиз 230лв с ДДС всичко-8лт масло...

            Коментар


            • #7
              От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
              Колеги...
              Не ми е цел да споря, но:
              - първо такова мнение може да подхлъзне човек да купи кола, която да е голяма лъжица за неговата уста, варианта 120 може да е добър за мен или за теб, но не и за трети
              - а това, че километрите имат значение мисля можеш да се убедиш сам дали е така, само като погледнеш цените на една и съща кола като параметри в Германия примерно
              - трето всеки човек има различни представи за надеждна кола и според това избора му също е различен, аз се опитах да поигледна през неговите очи в това отношение
              - държа много на поддръжката и гледам техническото състояние на колите ми да е на 100% ОК, евала за 120-ката на 400к

              Коментар


              • #8
                От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

                Здравейте и от мен.Четох насам-натам за рав 4 много го хвалят,имал някой забележки като съединителя,който имал доста дълъг ход, но отделял точно в средата на хода, и то само на 1 см. Това изисква непрекъснато внимание при отпускането на левият крак и движението в задръстванията на града, а това oпределенo напряга. Малко разсейване и по-рязко отпускане и колата гасне.Освен това 1-ва и 2-ра леко хъркат при превключване. А това са скоростите които най-често се използват в града.А за митсубишито нищо не знам....аз лично предпочитам или витара или уаз с доста преработки....но всеки си има собствено мнение
                Ти карай мотора,а не той теб....Ред Бул ти дава крила,а сливовата 4х4

                Коментар


                • #9
                  От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

                  Колеги благодаря много на всички за мненията ще се поогледам и за SR-V.
                  Колкото,толкова

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тойота Рав 4 2,2D4D 136к 2008г или Мицубиши Аутледер 2DiD 140k 2007г

                    Не съм чул такова нещо за съединителя, може би е имало проблем. Километрите на една кола са много относителни, днес например С2ката която е ан 40 000 счупи пружина, друга разлика е как е карана колата, ако е карана от жена на къси разстояния в града из тесните улички 100 000 е много голям пробег, друго е да врътнеш на някоя кола 180 000 за една година само на дълго. И напълно съм съгласен че 120ката не е лъжица за всяка уста, но пък рав4ка да кажем не виждам с какво е по-евтина за поддръжка и експлоатация.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X