Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

    Запитването ми е следното тъй като не съм имал никога ДЖИП в БГ и не съм супер запален ОФФ РОУДЪР , но се замислям за някакъв по евтин джип (джипка) за предпочитане с 2 врати защото в града ще ми е по-удобна за паркиране ( от ПЛОВДИВ съм BTW ) като се има в предвид цена до 10 000 Лева таван понеже моето мнение специялно за БГ е ,че дори и това са много пари за кола спрямо разбитите и осеяни с ДУПКИ пътища за което можем да благодарим на всички държавници за това и ,че им внасяме по милиони левове от винетки всяка година ,а те нищо не правят освен магистрали , рязане на ЛЕНТИ и хвалене по БТВ и НОВА ТВ от сорта : ето вижте ни как работим, правим това,правим онова, а май изпускат момента, че БЪЛГАРИЯ не е само 2 МАгистрали,но това е друга тема......
    Основно съм се спрял на по новата ФРОНТЕРА след '98-ма с 2.2 БЕнзинов мотор 136-коня или 3.2 бензин 205 коня който е по - рядък понеже предпочитам бензинов джип, друго предложение от сорта е НИСАН ТЕРАНО 2 пак след '98-ма ( Не искам Супер стар джип с който да висим само по сервизите после ) ПАДЖЕРО ПИНИН също не е зле защтото става за градско макар ,че е с по-малък мотор и на магистрала ще вижда ЗОР ,но това да не забравяме е ДЖИП и като чуя за ДЖИП простотий от СОрта : АМА колко вдига и ми става смешно .......... които иска да му ''ВДИГА'' 200 Км/ч да си ВЗЕМЕ КАЙЕН 4.5 БИ ТУРБО ,МЛ-500 НЕбзин или X5 4.4 Бензин 320 коня за 30 000 лева В случая говорим за ефтин като пари и поддръжка ежеднвжвен градски джип за вилата,лов и риболов. ПАДЖЕРО Класик което е след '97,98-ма след рестайлинга пак става но чувам много лоши отзиви за него и от познати и от всичко което съм чел по форумите...... ДИЗЕЛИТЕ му са слаби и 2.5 и 2.8 и се чупели много , за БЕнзините нямам мнение освен,че горят като ЛАМИ. ВИТАРА не искам , ХОНДА CR-V и HR-V също нещо не ми допадат, RAV-4 от по новата след 2000-та година може да се намери до посочените пари,но имам приятел с такава и знам ,че поддръжката и е скъпа и отпада като вариянт ,а ЛАНД КРУЙЗЕРИТЕ са на по-високи цени, ПАТРУЛ-а и той гори много и е прекалено голям за градски тясни улици така ,че общо взето това за моделите за които искам да знам вашето мнение за ПРЕДПОЧИТАНЕ от Хора които имат или са ИМАЛИ такива ДЖИПКИ,а не кой какво чул и кой какво му казал и тем подобни (ТЕРАНО, ФРОНТЕРА, ПАДЖЕРО КЛАСИК И ПИНИН) , също ще се радвам и на МНЕНИЯ за REXTON 2.7 - 163 коня, тъй като всеки ги плюе и моторите ,че страдали от дюзи,и скоростните им кутий се чупели,а в момента имам предловение което е на много добра цена и за това питам за него БЛАГОДАРЯ на всички обърнали ми внимание и дали мнение и съвет по темата и се надявам да продължим дискусията ......

  • #2
    От: Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

    Колега, след този пост няма да получиш нито един сериозен отговор, сериозния отговор изисква сериозен въпрос. Жалко, че си от Пловдив, BTW радвам се, че не си забравил българския език.

    Коментар


    • #3
      От: Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

      BTW, Пининът (този от подписа ми) много добре си се справя с магистралите. Е, не е комфортен, като CR-V-то ми ( ), но за каручка, къса база е ОК. От UK до БГ на два пъти по 1500 км, по около 12 часа каране, посред лято, с климатик, без особена умора. Двама души и сандък отгоре, по-голям от покрива, си поддържаше максимално разрешената скорост, за съответната държава. В БГ също се кара повече на асфалт, с изключение на около 1 км от вилата (която е постоянно местоживеене на родителите на съпругата ми, целогодишно) до най-близкия асфалт,и обратно. Няма газова, по обяснени в други теми причини, но комбиниран разход под 10/100, мисля, че е ОК.
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #4
        От: Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

        Сложи пинина в една категория, и фронтерата, тераното и паджерото класик с друга. Двигателите на фронтера не познавам, но ако все пак се навиеш на дизел - 2.7 дизела на терано е измежду най-безпроблемните механично двигатели въобще. Ако даде проблем, той е по тоците или нещо такова. Другия теранов - 2.4, също не е проблемен двигател, но трябва да видиш дали ще ти пасне на теб.

        Двигателите на фронтера не познавам, но 2.2 според мен е слаб за джипка. Остана 3.2. Е и 3.0 и 3.5 на паджеро.

        Та, един от възможните варианти е късо терано 2. Аз клоня към дизела (не само защото имам такъв, а защото ми харесва повече като усещане), а и се оказва с по-здрава скоростна кутия.

        Обаче филма "икономичен джип" най-добре го забрави още от сега. Такъв няма. Например всичките дизели в тая категория ( а то е паджеро, терано, фронтера, галопер, трупър, TLC90 и сигурно още няколко, за които не се сещам), дето са между примерно 2.5 и 3 литра, харчат горе-долу еднакво, с +/- литър нагоре-надолу, в зависимост от това дали е малко по-стар или по-нов като технология мотор. Разбирай - при различно време и условия - между 8-11 магистрално, и 11-15 градско, в зависимост от това колко настъпваш. Остава да намериш кое ти пасва на теб. Ако търсиш икономия от гориво - към момента бензинов джип с газова уредба е по-икономичен вариант от дизелов такъв.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

          Мерси за отговорите, относно икономията и аз съм убеден ,че бензиновия ДЖИП или Джипка на ГАЗ е определено по икономичен ако ще и да е с по- голям мотор то една ФРОНТЕРА или ТЕРАНО ДИЗЕЛ горят 11 л. НАФТА на 100км. градско и посочвам грасдко защтото моите километри са повече из трафиците и въртя повечв из ПЛОВДИВ ,а на моментрна цена на НАФТА от 2.66 при 11 л. и нагоре то идва кам 30 лв. на 100 км., а бензинов и 15-16 ГАЗ да гори пак са 20 лева и на практика за някои може да е смешна разлика от 10 лева,но това е всеки ден все пак...... Относно това,че поставям ПИНИНА с ФРОНТЕРА И ТЕРАНО И ПАДЖЕРО ,а те не са в един КЛАС ми е ПРЕДЕЛНО ЯСНО- не падам от ЛУНАТА...... не съм подредил тези 4 модела според клас ,а до около 10 000 лева ценови диапазан и това кое ми харесва горе долу до тези пари .... Четох, ,че на ПИНИНА неможело ГАЗ да се слага заради системата на мотора ,а и дори и ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН пак ли не Става ако може да каже някои ??? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

          Коментар


          • #6
            От: Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

            Подкрепям мнението на Спарки въпреки, че е малко пристрастен.Става въпрос за различни категории джипове.
            Имах Форд Маверик 2.4-бензин/газ с приличен разход за кубатурата си, много здрава ходова част и сравнително лесен за поддръжка.
            Единствен недостатък-адски нестабилен поради високият си център на тежестта.И понеже също съм пристрастен към дизелите, и
            фен на Крайслер реших да сменя марката с Чероки 2.5 дизел 98г десняк вече нормален.Като чели съм разколебан и мисля , че Терано
            дизел след 2000г. е по-сполучливият избор!
            Относно Пинина, към който явно колегата се е насочил има доста писано в форума .Той е по-нисък клас.
            Фронтерата след 99-та, като чели е по-сполучлива ,но както пишат колегите :усложнена ходова част ,липса на части и трудна за експлоатация.

            Коментар


            • #7
              От: Фронтера, Пинин, Терано или ПАДЖЕРО КЛАСИК

              Ами ТЕРАНОТО след 2000-та годиина и на мен ми харесва ,но държат високи цени и с тая скъпа навта на 12/100 разход градско не се издържа..... ФРонтера Къса база след 99-та не е зле ама е ОПЕЛ.... какво да кажа повече...... не искам никои които кара опел да го обиждам все пак де ,а за ЧЕРОКИ да не чуя 3 - ма приятели имам които имат от по новите след 2000-та годдина и едновременно реват и пищят .... думите им са : ем не варви , ем много гори и има супер скъпа подръжка за вече на този етап ефтин като цена джип на единия е 3.1 Дизел, на другия е 4.0 V6 бензин на ГАЗ ,а на Братовчед ми е от АМЕрика чисто ново си го докара преди 5-6 години 4.7 БЕНЗИН с ПАУЪР БОКС :Д сложно е наистина да се вземе нещто ем сносно ем икономично и практично и да е все пак и ПРОХОДИМО...... то ако няма проходимост ей там едно ПУНТО за 2000 лева и патъвай с вятъра ,че ако е насрещен или страничен и може да те обърне :Д

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X