Здравейте, написах първо темата при тойотите но сега видях че е трябвало да пиша тук. Та чудя се за Тойота РАВ-4 II D4D но последно време си мисля и за бензиновия вариант с идеята за газ, като гледам какво става с цената на дизела. Автомобила ми трябва постоянно на година навъртам около 20000-30000 хил.км. предимно карам по магистрали и в София, а много рядко по черен път, живея в един байр и като падне сняг колкото тази година ми е трудно да се прибера в къщи с колата. Искам да попитам и какво да гледам като отида на оглед на автомоби,л какви са проблемите срещани с тези автомобили. Аз като цяло чета само позитивни мнения за Тойотката. Отворен съм и за др. предложения за автомобил като марка но като цяло Равката ми харесва. В момента карам Мазда Премаци дизел 2.0 TDI. Искам също да се информирам и за разхода на гориво както на дизеловия вариант така и на бензинавия с газ. Предварително ви благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чудя се за Тойота РАВ-4 II
Свий
X
-
От: Чудя се за Тойота РАВ-4 II
Мотора на Равката не държи на газ кой каквото ще да ти разказва. Като цяло Рав4 - 2 са много читави. При дизела внимавай за скапан маховик и дюзи, а при бензиновия за сонди и катализатори. Останалото е като на нормална кола обичайните проверки."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
-
От: Чудя се за Тойота РАВ-4 II
За това което ще ползваш колата според мен по-подходяща е Honda CR-V. Още повече, че разхода и на бензин е 8-9 на 100 извънградско. Няма проблеми с газифициране. Достатъчно проходима е, а и на магистрала добре се справя...
Коментар
-
От: Чудя се за Тойота РАВ-4 II
Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнениеНе си вземай тази кола...субективно мнение и реални наблюдения.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
От: Чудя се за Тойота РАВ-4 II
Единствената ми кола, засега, за която още не знам "кое какво е" по мотора и ходовата част! Имам я от две години, а е "италианка" на всичкото отгоре! Основно я кара жената, но прави впечатление на изключително надеждна, за което си има съответно и адекватна пазарна стойност.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Чудя се за Тойота РАВ-4 II
Eто тук има всичкото инфо, което ти трябва
http://4rav.ru/catalog.php?car=rav4-2
Коментар
-
От: Чудя се за Тойота РАВ-4 II
Ще говоря от опит , карам RAV4 II -2.0 VVTI , вече над 40000 км на газ, мотора си държи без проблем. Естествено за да се кара на газ се слага газов инжекцион и омаслител за клапаните+36 лв. на 10000 км, консуматив е . Изключително здрав автомобил , моят е японска сгобка , познават се по първата буква на VIN-a , ако е J - е японка , ако е H- турска. От към обслужване , масло за мотора - 5w30 , само това и нищо друго. Разход бензин средно 10 , разход газ - 11-12 л/100км.
4x4 е прилично , ходя си до вилата , кал , сняг , до сега не съм закъсвал. Минуси - слаба звукоизолация , малък багажник, с газ става като на мини купър, при скорост 140 км е на 4500 оборота някъде т.е. иска силна музика
Коментар
-
От: Чудя се за Тойота РАВ-4 II
Аз притежавам РАВ4, модел 2006 година, 2.0 бензин, средното нивона оборудване. За 3 години мунавъртях към 30 хиляди км някъде. Средно градко даваше към 11-12л/100, извънградско натоварен с багаж към 7-8л/100.
Карах госамо асфалт, като само снегът две зими и няколко песъчливи приключения му бяха ползвата от 4х4 тежеста, но път по-висотото окачване и буми с голям борд бяха изключително полезни за градски борюри, дупки, и т.н. РАВ-а по книжка е е постоянно 4х4, а само при нужда. Има копче на таблото за блокаж на 4х4, но блокажа работи само до 40км/ч, после си става с предно предаване. на 4х4, поради нуждата от високи обороти за мощност на двигателе, след 30ина секунди работа в сняг например, светват предупредилни показания на таблото за прегрял съединител.
Накратко: с бензинов двигател такъв автомобил НЕ става. Тези 150 коня са някъде на 4500 оборота, или режим на двигателят който е невъзможно да се ползва дори и кратковременно. Въртящият момент и той някъде към 4000 оборота, при това беше някъде 190 нм ако не се лъжа. По мое лично впечатление, с бензинов двигател само с турбо или големи американски кубици. Д4Д на тойотата, с който е например автомобилът на съпругата ми Корола Версо , 136 коня и 340нм, върви в пъти по-добре от 2,0 бензин. Проблемът на дизелът е запушването на ЕКГ филтътър на всеки 15000 км, но то пък лесно се чисти.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар