Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

    Джипът ще се използва главно за лов. ако някой е имал и двете ако може да каже + и -.Не оспях да намеря мнения затова пускам тема.
    Благодаря предварително за отговорите.

  • #2
    От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

    3,0 ТД на ТЛК е една идея по добър от 2,8ТД на Патрула. Като цяло конструкцията на Патрула е няколко идеи по добра от тая ТЛК.
    А сега де?
    От 3,0Di на Нисан голямо реване пада по чуждите форуми.

    Коментар


    • #3
      От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

      Мисля че Нисан Патрол 3.0Di е по правилния избор използвам го за лов и за градски автомобил имам го повече от 1,5 г. навъртях му над 30000 км. и съм повече от доволен.

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      От 3,0Di на Нисан голямо реване пада по чуждите форуми.
      не вярвай много на това какво се пише, щото като се разровиш из различни форуми дори в нашия няма джипка без някакви проблеми.

      Коментар


      • #4
        От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

        Първоначално публикуван от edobg Преглед на мнение
        ...
        не вярвай много на това какво се пише, щото като се разровиш из различни форуми дори в нашия няма джипка без някакви проблеми.
        Не, вярвам щото чета и гледам с очите си какво се случва с тоя двигател. Говоря за много уважавани полу-професионални форуми и страни където реално се кара тази машина и опита от експлоатацията и е голям. Работата с тоя двигател е трагична, не-зависимо от опитите в годините да се оправят проблемите му.

        Коментар


        • #5
          От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

          Първоначално публикуван от edobg Преглед на мнение
          ... не вярвай много на това какво се пише, щото като се разровиш из различни форуми дори в нашия няма джипка без някакви проблеми.
          С тази разлика, Едо, че тук се карат и коментират предимно стари джипове, които няма как да не дефектират в някой момент, дори и най-добрите. В Астралийските форуми, голяма част от участниците карат и много нови машини, където отзивите като цяло за ZD30 не са добри.

          По темата - двете машини не са съпоставими. Тойотата конструктивно е по-слаба, но и по-drivable машина. Нисана си е здрав като трансмисия и камионест. Ако това ти харесва, чудесно. Двигателя на ТЛК-то според мен е по-добър от двата на Нисана. Ако е ТЛК, да се гледа след 2000г., когато прегряването е оправено.

          Коментар


          • #6
            От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

            Първоначално публикуван от edobg Преглед на мнение
            Мисля че Нисан Патрол 3.0Di е по правилния избор използвам го за лов и за градски автомобил имам го повече от 1,5 г. навъртях му над 30000 км. и съм повече от доволен.

            не вярвай много на това какво се пише, щото като се разровиш из различни форуми дори в нашия няма джипка без някакви проблеми.
            Коя година е Патрола ти защото някъде казват че след 2002г дефекта е оправен и не пука глави

            Коментар


            • #7
              От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

              Първоначално публикуван от teodor963 Преглед на мнение
              ... някъде казват че след 2002г дефекта е оправен и не пука глави
              Проблема ако беше само с пукане на глави, на ръце щяхме да го носим, дето се вика. Разрушава се целия двигател вследствие на не добро оглаждане и мазане. Към 2003 се опитват да оправят нещо, като увеличават обема на маслото в картера, но ексцесиите не спират до самия край на производствто му. Някакво решение на проблемите му е да се "пази" и "гали".

              Коментар


              • #8
                От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Проблема ако беше само с пукане на глави, на ръце щяхме да го носим, дето се вика. Разрушава се целия двигател вследствие на не добро оглаждане и мазане. Към 2003 се опитват да оправят нещо, като увеличават обема на маслото в картера, но ексцесиите не спират до самия край на производствто му. Някакво решение на проблемите му е да се "пази" и "гали".
                Надявам се да съм изключение от правилото и за мое собствено успокуение може да се възползвам от офертата ти в подписа...

                Коментар


                • #9
                  От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                  Първоначално публикуван от teodor963 Преглед на мнение
                  Коя година е Патрола ти защото някъде казват че след 2002г дефекта е оправен и не пука глави
                  2001г. А тук е миналата седмица на лов...

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020625b.jpg
Прегледи:1
Размер:171.7 КБ
ID:5320532

                  Коментар


                  • #10
                    От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                    Първоначално публикуван от edobg Преглед на мнение
                    Надявам се да съм изключение от правилото и за мое собствено успокуение може да се възползвам от офертата ти в подписа...
                    Добре дошъл! С удоволствие ще се позабавляваме със скенера.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                      Някой има ли впечатления от Патрол 2.8 , защото навсякъде чета че бил тромав, на асфалта си мисля че трябва да върви 110 - 120 спокоино.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                        Първоначално публикуван от edobg Преглед на мнение
                        Надявам се да съм изключение от правилото и за мое собствено успокуение може да се възползвам от офертата ти в подписа...
                        Не си. Моя подмина 230 хил.

                        Y61 на усешане е повече от камионест. Г-класата на усещане е лека в сравнение с дъгата база на Нисана. За лов е по-добре 3.0л. мотор, поне според мен. Няма да се натиска като на състезание и ако не е потрошен предварително ще издържи. Големия въртящ момент много помага.
                        Повечето проблеми за които съм чувал на 3-литровия мотор са от издавателства. Няма как да караш 300 км с 160 и да не строшиш мотора. Поне не в комбинацията на Патрола. При 120км/ч. е на 3000 об/м. Не е правен за бегачка. Y60 е много по тесен като вътрешно пространство от Y61.

                        За Тойотата не мога да кажа нищо. Не съм имал.

                        ПП Андро ти колко такива мотора си правил?
                        Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                        Към модераторите-А изтрийте го сега.
                        Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                        Коментар


                        • #13
                          От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                          Вальо, знаеш че Патрула ми е любимата машина. Никъде не съм казал, че лично имам опит с проблемите по тоя двигател. Казах, че информацията която имам съм научил от чужди форуми, където тая машина е разпространена.
                          За който го интересува и разбира Руски ето една тема за тоя двигател:

                          "Гибель ZD30 (путь ремонта)"

                          Трябва да се избере с търсачката.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Вальо, знаеш че Патрула ми е любимата машина. Никъде не съм казал, че лично имам опит с проблемите по тоя двигател. Казах, че информацията която имам съм научил от чужди форуми, където тая машина е разпространена.
                            За който го интересува и разбира Руски ето една тема за тоя двигател:

                            "Гибель ZD30 (путь ремонта)"

                            Трябва да се избере с търсачката.
                            Малко стара тема,но полезна!Андро,в тая тема Руснаците имат вече към 300 страници изписани и десетина хиляди мнения!Интересното е,че проблеми споделят и хора с екземпляри след 2004 г,което не би трябвало да е така.Освен това разказват и за "безсимптомност" на повредите,като например неналичие на индикирано прегряване!Общо взето 99% от повредите са идентични-спукана глава,сцепени бутала и задрал блок!Доколкото чета,масово набиват ризи от някакъв мотор на Паджеро,защото алтернативата е нов блок,а е скъпо!Масово извеждат картерната вентилация в атмосферата и запушват ЕГР-ите.ЧИП-ват ги,което по техните думи има много малък ефект на високи обороти,но за сметка на това, доста голям ефект върху гибелта на мотора!В последните страници дори мненията са за смяна на концепцията с РД42...масово,ама на тех им е лесно..Япония им е близо ..та така ...
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #15
                              От: Patrol Y61 2.8TD , 3.0Di vs land cruiser 90 3.0 TD

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              Малко стара тема,но полезна!... Освен това разказват и за "безсимптомност" на повредите,като например неналичие на индикирано прегряване!...
                              За да те "успокоя" ще ти кажа, че това го има и при ТЛК, просто зачети американския форум на тойота. Уредите за температура и при двете марки са много инертни и в общи линии разбираш за ставащото... когато е станало. Поне при Тойота. Има няколко много добри теми за това как да се преправят уредите за да отчитат точната температура в момента.

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              ... В последните страници дори мненията са за смяна на концепцията с РД42...масово,ама на тех им е лесно..Япония им е близо ..та така ...
                              Искаш да кажеш TD42. Няма значение Япония колко далече е, като Нисан предлагат най-широката гама Патрули (извън Япония) именно за Австралия (има атмосферни/ турбинирани 4.2 щатно и т.н.). Проблема е, че 4.2 винаги е бил (поне) 30% по-скъп от 3.0. Говорим за нови от магазина.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X