От: Джип за риболов, зимата?
Евтини са и стават. Гледай да е с 2,8ТД на Исузу(че то и целия джип си е Исузу) или некоя бензинова с газ. Не че е по-неудобна, както се спомена, а просто е по-различна–седалките не са високоразположени като в повечето джипки, а по-скоро като в лек автомобил. Но място едва ли ще ти липсва.
Тераното също е вариант, но за тези пари по-скоро само ТД(без И). Което не е чак толкова лошо, щото влиза в ниския данък(точно 100к.с. е). Мотора е почти необслужваем–не се сменя нищо по ангренажа, а само масло и филтри. Бензиновия му вариант също бива.
Дискавъри естествено е и мой фаворит, но за тези пари не знам дали има свестни. Предимствата пред горните, са че частите му са по-евтини от Англия. По-икономично е като разход на нафта. Системата му за 4х4 е по-добра за през зимата(постоянно 4х4). Конфорт, вид и пространство вътре са малко субективни но и там е добро.
Всички дизелови варианти, които описах нямат проблеми с паленето през зимата, но средният им разход е около 10л/100км и нагоре.
Не е лошо да загледаш и тези CRV(Хонда), разни Фрилендъри, защо не и някой Синхро модел на Фолксваген и подобни, че при тях май разходите ще са по-ниски.
А ако е само да не опира по камъните, взимай една "баничарка" в пътнически вариант(Рено Канго, Пежо Партнер/Ситроен Берлинго)– нАучно доказано е, че това са най-здравите, най-бързи и най-икономични коли едновременно
.Майтапа на страна, ама вЕрно са удобни и здрави и доста икономични. Имат и модели с 4х4, ама не знам много подробности, на какви цени и т.н.
Първоначално публикуван от EXPLOSIVE
Преглед на мнение
Тераното също е вариант, но за тези пари по-скоро само ТД(без И). Което не е чак толкова лошо, щото влиза в ниския данък(точно 100к.с. е). Мотора е почти необслужваем–не се сменя нищо по ангренажа, а само масло и филтри. Бензиновия му вариант също бива.
Дискавъри естествено е и мой фаворит, но за тези пари не знам дали има свестни. Предимствата пред горните, са че частите му са по-евтини от Англия. По-икономично е като разход на нафта. Системата му за 4х4 е по-добра за през зимата(постоянно 4х4). Конфорт, вид и пространство вътре са малко субективни но и там е добро.
Всички дизелови варианти, които описах нямат проблеми с паленето през зимата, но средният им разход е около 10л/100км и нагоре.
Не е лошо да загледаш и тези CRV(Хонда), разни Фрилендъри, защо не и някой Синхро модел на Фолксваген и подобни, че при тях май разходите ще са по-ниски.
А ако е само да не опира по камъните, взимай една "баничарка" в пътнически вариант(Рено Канго, Пежо Партнер/Ситроен Берлинго)– нАучно доказано е, че това са най-здравите, най-бързи и най-икономични коли едновременно
.Майтапа на страна, ама вЕрно са удобни и здрави и доста икономични. Имат и модели с 4х4, ама не знам много подробности, на какви цени и т.н.
много ми харесва на външен вид особенно дългата база 

. Определено се насочвам към Дискавъри, остава да попрочета още за модела и да попадна на подходящият екземпляр. Благодаря на всички, ако има нещо пак ще питам
с нея!
Коментар