Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

    Здравеите колеги !

    Имам нужда от няколко съвета при покупката на автомобил 4 по 4 . Автомобила освен ежедневна градска кола ще се ползва и за преминаване на дълги разтояния включващи офф - роуд .
    Изборът ми се е свел до споментите по - горе екземпляри . Сега малко за самите тях :
    Митсубишито :
    - модел 99 година , паджеро 2 с феис..
    - бензинов двигател 3,5 ГДИ
    - супер селект и 100% блокаж на заден мост
    Тойотата :
    - модел 04 , 105 серия
    - дизелов двигател 4,2 без турбо
    - без блокажи на мостове и евентуално блокаж на среден диф .
    - ръчни хъбове на преден мост
    - два резервуара 95 + 50

    И двата автомобила са под 100 000 км. При митсубишито ме притеснява високия разход на гориво и малкият резервуар но същевременно има твърд блокаж на мост което е плюс . Тойотата е по икономична и с два резервуара но пък няма твърд блокаж !

    Ще бъда благодарен за всякакви съвети и насоки .
    [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

  • #2
    От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

    Аз бих избрал Тойота-та . Ако мислиш , че ти е необходим блокаж - винаги можеш да и сложиш .
    ‎По 2 литра са само млякото и сока !
    WJ 4.7

    Коментар


    • #3
      От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

      105 е беъценна . не подлежат на сравнение
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #4
        От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

        Тойотата взимай, без да го мислиш!

        Коментар


        • #5
          От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

          105-цата може да е безценна, но не е правена по стандартите на 80-тката. Икономична относително казано, иска не малко доработки, като всяка друга джипка. Но, да, е изключително добра база за развитие. Ако джипа ще се кара сток, както е купен от пазара, тогава няма смисъл от 105.
          Последно редактирано от Yaro; 29-07-11, 12:08.

          Коментар


          • #6
            От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

            При GDI има някакви ядове с поставянето на газ, още повече на метан. Не познавам GDI технологията, но има доста написано.

            Коментар


            • #7
              От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

              Тойотата вероятно е Парт-тайм щом има ръчни хъбове. Ако няма съществена разлика в цените (или тя не Ви притеснява) то почти не мога да се сетя за причина да вземете Митсубишито, освен: Със сигурност по-добра динамика и със сигурност по комфортно каране/возене с високи скорости. И двете не са маловажни, но отстъпват на по-съществени неща за такъв тип автомобил.
              +1 за Тойота 105 (а на под 100 000 км - това е находка)
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #8
                От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                +1 ....с две ръце за ТОЙОТА -та! .....Наистина,ако можеш да се довериш,на човека,от който я взимаш,че е под 100 000км. .....значи тази машина много си заслужава парите и е въпрос на дни - да ти я вземат под носа! ....Успех колега!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #9
                  От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                  Благодаря колеги за бързите отговори .
                  Забравил съм да спомена , че автомбила ще се купува и кара в Африка и ще ползва около 1 година .
                  Относно до доработките на Тойотата какво се има в предвид ? Блокажи и лебедка ?
                  [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #10
                    От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                    Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                    ...автомбила ще се купува и кара в Африка и ще ползва около 1 година .
                    Относно до доработките на Тойотата какво се има в предвид ? Блокажи и лебедка ?
                    Тогава вече наистина Тойотата е идеален избор.
                    Първо избери подходящите гуми - около 33" - 255/85/16 са отличен избор
                    Ако колата няма да се товари прекалено много може да си караш със заводското окачване, ако ще носи много багаж по трудни терени едни 2-3" съществено ще подобрят положението.
                    Блокажите са скъпи, за сметка на това се използват рядко... това не значи, че няма смисъл от тях, но не са най отпред в списъка
                    Здрава броня отпред и отзад
                    Шнорхел с циклонов филтър (ако колата е Африканска нищо чудно да има заводски)
                    Лебедката не е лошо нещо, разбира се, а и ако си сложил правилната броня монтажа е елементарен.

                    Във форума има много писано за експедиционни автомобили и има конкретни проекти на базата на Тойота 80 и 105, разгледай
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #11
                      От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                      Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                      ... Ако колата няма да се товари прекалено много може да си караш със заводското окачване ...
                      "Правилната" броня + лебедка слагат пред предния мост над 100 кг, което прави усилването на окачването силно желателно ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                        ............а за Африка и булбар както и подкартерна защита е почти задьлжителна.

                        От гледане само - усилени пружини и амове са една от пьрвите стьпки при развитието на тая машина.Гаранция ще ти дойде на ум и експедиционен багажник на покрива,а от сега се замисляш за втори резервоар,из Африка и втора резервна и само до тук сме едни 300 кила над базовата ако смятаме броните с лебедката.

                        Както каза Яро ще имаш една добра база за развитие от гледаното из форумите / че аз сьм форумен звяр и такова нямам още /.


                        Вьпрос - защо бягаш от 80?
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                          Тойотата не е икономична!А за Африка 105 си е правена и няма нужда от никакви доработки, най-малко пък от лебедка и броня.
                          Аз бих взел тази кола, която върви повече.Познайте коя е!
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • #14
                            От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                            Лексус???
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #15
                              От: Toyota Land Cruiser или Mitsubishi Pajero

                              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                              Тогава вече наистина Тойотата е идеален избор.
                              Първо избери подходящите гуми - около 33" - 255/85/16 са отличен избор
                              Ако колата няма да се товари прекалено много може да си караш със заводското окачване, ако ще носи много багаж по трудни терени едни 2-3" съществено ще подобрят положението.
                              Блокажите са скъпи, за сметка на това се използват рядко... това не значи, че няма смисъл от тях, но не са най отпред в списъка
                              Здрава броня отпред и отзад
                              Шнорхел с циклонов филтър (ако колата е Африканска нищо чудно да има заводски)
                              Лебедката не е лошо нещо, разбира се, а и ако си сложил правилната броня монтажа е елементарен.

                              Във форума има много писано за експедиционни автомобили и има конкретни проекти на базата на Тойота 80 и 105, разгледай
                              Това за гумите не го бях взел под внимание и определено накланя везните в полза на Тойотата .
                              Иначе наистина има шнорхел с пре - клинер ( незнам как е Българската дума може би циклон филтър ) . Също така има и предна броня - булбар с възможност за поставяне на лебедка и багажник на покрива .
                              Разглеждал съм ги въпросните експедиционни автомобили и точно за това се по-огледах за някоя Тойотата иначе без да се замисля бих взел Паджерото не за друго а защото в България имам подобно и са ми до болка познати възможностите му и евентуалните проблеми !

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              ............а за Африка и булбар както и подкартерна защита е почти задьлжителна.

                              От гледане само - усилени пружини и амове са една от пьрвите стьпки при развитието на тая машина.Гаранция ще ти дойде на ум и експедиционен багажник на покрива,а от сега се замисляш за втори резервоар,из Африка и втора резервна и само до тук сме едни 300 кила над базовата ако смятаме броните с лебедката.

                              Както каза Яро ще имаш една добра база за развитие от гледаното из форумите / че аз сьм форумен звяр и такова нямам още /.


                              Вьпрос - защо бягаш от 80?
                              Колега само да уточня , че вторият резервуар е монтиран заводски .
                              Не бягам от 80 - ка просто в момента няма подходящи .


                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              "Правилната" броня + лебедка слагат пред предния мост над 100 кг, което прави усилването на окачването силно желателно ...
                              Понеже е купена с " правилната " броня от магазина няма ли въроятност да е и с " правилното " окачване ?

                              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                              Тойотата не е икономична!А за Африка 105 си е правена и няма нужда от никакви доработки, най-малко пък от лебедка и броня.
                              Аз бих взел тази кола, която върви повече.Познайте коя е!
                              По бързата определено ще е Паджерото .
                              [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X