Обява

Свий
Няма добавени обяви.

mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

    Съгласен съм че на стръмен баир загряват,не съм съгласен за динамиката,ускорява си прилично,особенно за размерите си.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #77
      От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

      Специално към динамиката нямам възражения. Не съм състезател. Моето не е много по-вървящо. Просто трябва да се познават особеностите му. Въпреки че съм собственик и на Паджеро, не съм сред заклетите му фенове. Безпроблемна и здрава кола, но не е моята. След Тойотата не ми се кара друго.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #78
        От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

        Какво ще кажете за тези Паджеро-та, които са 2002-2007 с турбо дизел 3.2?

        Коментар


        • #79
          От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

          В момента имам нещо общо с такова. Хубава динамика, разход от около 9 до 12/100. Нищо общо с работното магаре П2. Освен това шасито е само спомен, окачването е независимо на всички колела. Несравнимо по-капризна и лигава от П2.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #80
            От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

            Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
            Какво ще кажете за тези Паджеро-та, които са 2002-2007 с турбо дизел 3.2?
            Над 150кКм -инспекция и евентуална смяна на ангренажна верига. Едноредова верига на два разпределителни вала - странно решение за този модел.
            Инспекция на автомата - над 200к. Имаше тема тук от един колега с 3.2 DID.
            Инспекция на горивна помпа.
            Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
            Бахти, как се изказах...

            Коментар


            • #81
              От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

              Бих добавил, че при вариантите с ръчни скорости, има проблем със самоизключващи предавки. Автоматичните са без характерни дефекти. По-ранните екземпляри П3 имат ядове с хидроакумулатора на спирачките. Пластмасов заден кардан, със CV-joint. Задните носачи се свалят само след рязане на болтовете при 5-6 годишна кола... "Лостът" на раздатката е маскирано ЦК ключе а режимите се превключват с нещо като машинки за централно заключване.
              Колесните лагери са лагер-главина и смяната им е болезнена финансово, защото си струва да се заменят само с оригинални.
              Бързо клеясващи водачи на спирачните апарати.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #82
                От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                В момента имам нещо общо с такова. Хубава динамика, разход от около 9 до 12/100. Нищо общо с работното магаре П2. Освен това шасито е само спомен, окачването е независимо на всички колела. Несравнимо по-капризна и лигава от П2.
                На П3 рамата е интегрирана в купето- това значи по-здраво и по-леко. И независимото окачване е предимство-много по-добра возия и по-добър клиренс , съчетани с безпроблемноста характерна за Паджеро. Суперселекта на П3 е доказано по-здрав от П2.Трансмисията на П3 е най-безпроблемната създавана някога. Кардана е от фибростъкло, но той не работи като на П2, защото диференциала е монтиран неподвижно към купето.
                3,2ДИД мотора след 2006 не знам да прави проблеми. Харчи си а не върви много , като всички дизели на Митсубиши.
                Според мен П3 е по-добро от П2, А П4 е по-добро от П3. Тази кола и до днес се произвежда и си е 4х4 на което може да се разчита.
                Особенно препоръчвам П4 3,8 и 3,2 ДИД , но 200к.с.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #83
                  От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                  Понеже всички са ми минали през ръцете и също като теб имам някакви наблюдения. За трансмисията и раздатката, обаче съм несъгласен. Наложи ми се да търся СК за П3. Където имаше П3 с ръчни скорости вече бяха продадени... Вероятно има търсене
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #84
                    От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                    Благодаря за компетентните отговори, май ще взема едно такова.
                    Промених досегашната концепцията и ще имам една лимузина и един джип. Мисля джипът да е П3, а лимузината А8.
                    Досега с двете задачи се справяше ТЛК 120, после ТЛК 100, последно Порше Кайен )

                    Коментар


                    • #85
                      От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                      Здравейте колеги.
                      Искам да попитам кое паджеро е по хубаво 3.0 v6 или 3.5 защото много хора са ми казва ли че 3.5 много се чупи дори имаме тука в града едно 3.5 и много рядко го карат че винаги когато го изкарат все нещо му става миналия път има проблеми с цилиндрите и дадоха 1000-2000 лв за ремон.Каже те ми кое да си купя.Благодаря ви!

                      Коментар


                      • #86
                        От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                        Или са купили кенеф, или го водят на гъзоръки майстори, или го поддърат/експлоатират гъзоръко. IMHO.

                        ПП: Или комбинация от всичките.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                          Ти дай 8-9-10000 лв за 3.5 и го стопанисвай с правилни части и правилни хора,па го чакай да се счупи!!!!
                          Тия за по 4-500 лв са така както го описваш на твоите хора,и все по рядко ще го карат
                          Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                          Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                          Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                          Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                          Коментар


                          • #88
                            От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                            Първоначално публикуван от georgivasilev123 Преглед на мнение
                            Здравейте колеги.
                            Искам да попитам кое паджеро е по хубаво 3.0 v6 или 3.5 защото много хора са ми казва ли че 3.5 много се чупи дори имаме тука в града едно 3.5 и много рядко го карат че винаги когато го изкарат все нещо му става миналия път има проблеми с цилиндрите и дадоха 1000-2000 лв за ремон.Каже те ми кое да си купя.Благодаря ви!
                            Спарки ти е отговорил. Като се изключи 4д56, останалите двигатели на марката са здрави и идиотоустойчиви. Като попадне за ремонт при някой юначен селски момък или байо с чук и тел, щото така правили москвичите и опелите, нещата се променят.
                            При всичките си кусури Паджеро е здрав и надежден автомобил, независимо от модификацията. Страда само от простотия, която изобилства сред набедените за майстори индивиди.
                            Колега от форума имаше перфектно Сузуки Х90, което след дебилен белослатински тунинг не ставаше за нищо...
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #89
                              От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                              Колеги каквото и да бъде казано и написано се оказва че всичко е въпрос на избор и усет. Всяка монета има две страни. Горд притежател на П2 3000 V 6 ръчка. И по важно дълги години безаварийни километри.

                              Коментар


                              • #90
                                От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                                Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
                                Промених досегашната концепцията и ще имам една лимузина и един джип. Мисля джипът да е П3, а лимузината А8.
                                И според мен това е правилната концепция.
                                2018 KIA Sportage 1.6T AWD GT Line
                                2007 AUDI A6 3.0TDI S-Line Quattro
                                2007 HOMDA FMX 650

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X