Обява

Свий
Няма добавени обяви.

mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

    И дизела и бензина ако се удавят според мене се отварят двигателите. Дано да не се случва. Паджерото го дават да премине локва от 70см. Аз карам автомат 2,5 ТДИ и съм доволен, но съм го карал лек офроуд. УСПЕХ

    Коментар


    • #17
      От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

      Ако наистина нагълта вода - game over. Но не е лесно да се удави - дизайнера се е погрижил. За дълбока вода - шнорхел. Пази и от прахоляк. Просто и ясно.

      Коментар


      • #18
        От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

        За автомат - наистина нагоре по баира е удоволствие, превключва неусетно, но надолу . . .
        Samurai Gemax

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
          За автомат - наистина нагоре по баира е удоволствие, превключва неусетно, но надолу . . .
          Автомата поне на паджеро 1-ва и 2-ра може да се включват ръяно така ,че 1-ва бавна и си слизаш без проблем.

          Първоначално публикуван от trekeer Преглед на мнение
          Ясно .Значи дизелов двигател ,защото има по-голям въртящ момент и автоматик да превключва бързо .Незнам ама нещо немога да се съглася за автомата! Все пак всичко зависи от шуфиора.С автомат всичко се улеснява според мен.Ще може ли още малко информация ,защото вече трябва да тръгвам да си търся джипче. И също ме интересува тоя дизелов двигател ,ако нагълта вода какво ще му се случи? Каква е вероятноста да я нагълта водата?
          Не е задължително да е дизел може и бензин но с голям В/М.
          3.5 24 клапан паджеро е с 313 Н/М което е много добре.
          Последно редактирано от Паджеровод; 28-02-11, 18:12. Причина: по молба

          Коментар


          • #20
            От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

            А как може да се разбере 3,0'те бензинови мотори, слагани на дълго паджеро, колко конски сили са ?
            Слушам едни да казват 150к.с. други говорят за 170к.с. a трети и за малко повече !
            Предполагам, че през годините са се променяли, но реално коя година с каква мощност излзат ?
            www.4x4Trips.bg

            Коментар


            • #21
              От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

              Първоначално публикуван от dilapar Преглед на мнение
              Автомата поне на паджеро 1-ва и 2-ра може да се включват ръяно така ,че 1-ва бавна и си слизаш без проблем.
              Не знам от къде си слизал, но ИМА проблем. Наистина.

              Коментар


              • #22
                От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                Първоначално публикуван от Павлов Преглед на мнение
                Не знам от къде си слизал, но ИМА проблем. Наистина.
                Слизам от кадето и тези с ръчните скорости, впрочем не аз защото моите са ръчни но имам колега които слиза кадето и аз.
                Последно редактирано от dilapar; 28-02-11, 17:25.

                Коментар


                • #23
                  От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                  В пост 19 съм сбъркал една буква ,ето това исках да напиша
                  (Не е задължително да е дизел може и бензин но с голям В/М.
                  3.5 24 клапан паджеро е с 313 Н/М което е много добре.
                  Последно редактирано от dilapar; 28-02-11, 18:56.

                  Коментар


                  • #24
                    От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                    Първоначално публикуван от Lesov Преглед на мнение
                    А как може да се разбере 3,0'те бензинови мотори, слагани на дълго паджеро, колко конски сили са ?
                    Слушам едни да казват 150к.с. други говорят за 170к.с. a трети и за малко повече !
                    Предполагам, че през годините са се променяли, но реално коя година с каква мощност излзат ?
                    3.0 V6 12 клапана - 150 к.с.
                    3.0 V6 24 клапана - 177 к.с. след 96 г.
                    Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

                    Коментар


                    • #25
                      От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                      Да допълня по темата.
                      Карам 2.8 тди дълга база супер селект от 1 месец и съм отвратен от разхода - 20л градско, 13л извънградско.
                      Преди да го купя исках да си намеря бензинов, но как се разубедих и взех дизел не знам.
                      Ще кажа няколко думи и за двата типа мотори - дизел и бензин.
                      Бензина: Казвате, че е повече коне а по малко въртящ момент - така е. Но както няма разлика от 125 до 150 коня така няма и много голяма разлика от 240 до 290 нютона.
                      Другото - може да потдържа по-високи обороти - съответно по-висока скорост извън града без да му пречи както при дизела.
                      Разхода му ако е на газ никога не може да стане 50лв/100км градско както е при моя 2.8тди.
                      По-лесно палене зимно време - и най-кофти бензина трудно замръзва.
                      По-прост мотор - по-лесен за обслужване и по-евтин за потдръжка (няма турбина която да ти скапе кефа като разбереш колко пари е ако требе да я сменяш).
                      За дизела - единствено,че ако ти мирише на газ бензиновия мотор, тук това го няма.
                      Това,че са по здрави диференциалите може и вярно да е, но колко по здрави - нима японците няма да сметнат и за бензиновите мотори да издържат?
                      Другото е ,че този дизелов мотор е с доста стара концепция - може и здрав да е, но гори души и колкото нафта му сложиш.....
                      Да не говорим за вибрациите при по старите дизели - при Паджеро са на около 1500об от разбития лагер в опашката на кутията....
                      Моя ще го продавам за да си търся бензин 3.5 - това е мотора.
                      Поздрави

                      Коментар


                      • #26
                        От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                        Първоначално публикуван от |CL|NIKI Преглед на мнение
                        Да допълня по темата.
                        Карам 2.8 тди дълга база супер селект от 1 месец и съм отвратен от разхода - 20л градско, 13л извънградско.
                        Преди да го купя исках да си намеря бензинов, но как се разубедих и взех дизел не знам.
                        Колега, не знам как си поддържаш Паджерото, но със сигурност нещо не му е наред. Моето е със същия мотор, с гуми 33х12.5х15 и градско в София ми гори около 15/100. Разход 20/100 км достига но в гората с много ръчка. А моя крак не е от най-леките, но това тук се знае, а и от темите за разходки се вижда

                        Бензина: Казвате, че е повече коне а по малко въртящ момент - така е. Но както няма разлика от 125 до 150 коня така няма и много голяма разлика от 240 до 290 нютона.
                        Другото - може да потдържа по-високи обороти - съответно по-висока скорост извън града без да му пречи както при дизела.
                        В тази тема препоръчваме автомобил и двигател за каране приоритетно за оф-роуд, така че високата скорост на асфалта не е плюс.

                        Разхода му ако е на газ никога не може да стане 50лв/100км градско както е при моя 2.8тди.
                        Ако двигателя е в добро състояние и се поддържа и обслужва редовно и с качествени консумативи такъв разход не е нормален.

                        По-лесно палене зимно време - и най-кофти бензина трудно замръзва.
                        Ако не се зарежда от случайни бензиностанции и се слагат подходящи добавки зимата в най-студените периоди не виждам притеснения от нафтата. Замръзването й не го отричам като проблем, но това би означавало половината от автомобилите в БГ да не се карат в голям студ. Аз лично досега проблем със замръзнала нафта на Паджерото не съм имал.

                        По-прост мотор - по-лесен за обслужване и по-евтин за потдръжка (няма турбина която да ти скапе кефа като разбереш колко пари е ако требе да я сменяш).
                        Сменял съм турбината с чисто нова и не съм се стресирал от цената й. Просто трябва да търсиш на подходящото място.

                        Това,че са по здрави диференциалите може и вярно да е, но колко по здрави - нима японците няма да сметнат и за бензиновите мотори да издържат?
                        Никой не твърди, че диференциалите на бензиновия модел с 3.0 мотор не са пресметнати и няма да издържат. Факт е, че при вариантите с мотори 2.8 дизел и 3.5 бензин диференциалите са подсилени, а това за нас е важно за каране оф-роуд, защото там натоварванията са по-големи. Ако караш по асфалт ти е все тая.

                        Другото е ,че този дизелов мотор е с доста стара концепция - може и здрав да е, но гори души и колкото нафта му сложиш.....
                        Да не говорим за вибрациите при по старите дизели - при Паджеро са на около 1500об от разбития лагер в опашката на кутията....
                        Не съм забелязал моя да има някакви вибрации, всичко е въпрос на обслужване, поддръжка и навременни ремонти.

                        Моя ще го продавам за да си търся бензин 3.5 - това е мотора.
                        Единствено с това от цялото ти мнение съм съгласен.
                        Поздрави

                        П.П. Не го приемайте като заяждане, а като градивна критика
                        www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
                        0898777327

                        Коментар


                        • #27
                          От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                          Първоначално публикуван от Димитър Желязков Преглед на мнение
                          Колега, не знам как си поддържаш Паджерото, но със сигурност нещо не му е наред. Моето е със същия мотор, с гуми 33х12.5х15 и градско в София ми гори около 15/100. Разход 20/100 км достига но в гората с много ръчка. А моя крак не е от най-леките, но това тук се знае, а и от темите за разходки се вижда



                          В тази тема препоръчваме автомобил и двигател за каране приоритетно за оф-роуд, така че високата скорост на асфалта не е плюс.



                          Ако двигателя е в добро състояние и се поддържа и обслужва редовно и с качествени консумативи такъв разход не е нормален.



                          Ако не се зарежда от случайни бензиностанции и се слагат подходящи добавки зимата в най-студените периоди не виждам притеснения от нафтата. Замръзването й не го отричам като проблем, но това би означавало половината от автомобилите в БГ да не се карат в голям студ. Аз лично досега проблем със замръзнала нафта на Паджерото не съм имал.



                          Сменял съм турбината с чисто нова и не съм се стресирал от цената й. Просто трябва да търсиш на подходящото място.



                          Никой не твърди, че диференциалите на бензиновия модел с 3.0 мотор не са пресметнати и няма да издържат. Факт е, че при вариантите с мотори 2.8 дизел и 3.5 бензин диференциалите са подсилени, а това за нас е важно за каране оф-роуд, защото там натоварванията са по-големи. Ако караш по асфалт ти е все тая.



                          Не съм забелязал моя да има някакви вибрации, всичко е въпрос на обслужване, поддръжка и навременни ремонти.



                          Единствено с това от цялото ти мнение съм съгласен.
                          Поздрави

                          П.П. Не го приемайте като заяждане, а като градивна критика
                          Потдържам го така - фактура за 500лв за сменени консумативи - масла навсякъде, ремъци и филтри.....
                          Не приемам нищо като заяждане - приемам го като съвет - твърде скъпо ми е да мисля за заяждане.
                          Ако имаш съвет какво да правя с гнп-то и/или турбината - кажи - ще черпя.
                          За диференциалите - прочетох го във форума.
                          Чисто нова турбина, не китайска,нова, истинска - поне м/у 1500-2000лв. Занимавам с е със силов тунинг на двигатели - поне по 3-4 турбини на месец ми минават през ръцете. И то не 100-200 кониови - доста по големи .
                          Няам как винагои дасе зарежда от една и съща бензиностанция...а добавянето на разни добавки е допълнителна интервенция...НА бензина нищо мне добавяш. Освен октан бустер ако искаш.....
                          Повярвай - мотора ми е в супер състояние. Може би гнп-то не е....
                          Казваш Офф роуда е приоритет - ако не всички имаме платформи като теб да си закараме колата до офф пистата не ни ли трябва мало по висока скорост на асфалта? Ако тръгна за лов, и се влача 2 часа понеже не мога да карам с повече от 90км/ч?
                          Гумите са ми 235/75/15 - така го купих, така пише и на лепенката на гредата на шоф вратата.
                          ГНП на профилактика ли да го нося или?? С бнензиновитге дето се занимавам по цял ден май ми е по лесно......
                          Поздрави

                          Коментар


                          • #28
                            От: mitsubishi pajero 2.8 diеsel или mitsubishi pajero 3 v6

                            Не съм съгласен че няма голяма разлика между 240 и 290 Н/М точно тези 50 н/м биха помогнали в доста тежки ситуаций.

                            Коментар


                            • #29
                              От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                              Първоначално публикуван от |CL|NIKI Преглед на мнение
                              Потдържам го така - фактура за 500лв за сменени консумативи - масла навсякъде, ремъци и филтри.....
                              Не приемам нищо като заяждане - приемам го като съвет - твърде скъпо ми е да мисля за заяждане.
                              Ако имаш съвет какво да правя с гнп-то и/или турбината - кажи - ще черпя.
                              За диференциалите - прочетох го във форума.
                              Чисто нова турбина, не китайска,нова, истинска - поне м/у 1500-2000лв. Занимавам с е със силов тунинг на двигатели - поне по 3-4 турбини на месец ми минават през ръцете. И то не 100-200 кониови - доста по големи .
                              Няам как винагои дасе зарежда от една и съща бензиностанция...а добавянето на разни добавки е допълнителна интервенция...НА бензина нищо мне добавяш. Освен октан бустер ако искаш.....
                              Повярвай - мотора ми е в супер състояние. Може би гнп-то не е....
                              Казваш Офф роуда е приоритет - ако не всички имаме платформи като теб да си закараме колата до офф пистата не ни ли трябва мало по висока скорост на асфалта? Ако тръгна за лов, и се влача 2 часа понеже не мога да карам с повече от 90км/ч?
                              Гумите са ми 235/75/15 - така го купих, така пише и на лепенката на гредата на шоф вратата.
                              ГНП на профилактика ли да го нося или?? С бнензиновитге дето се занимавам по цял ден май ми е по лесно......
                              Поздрави
                              Турбина за този мотор си взех от английския ибей. Нова, изглежда истинска, работи перфектно. На опаковката й пишеше, че е правена в Япония. Със все доставката излезе 650 лв.
                              Мотора ти е в добро състояние, но не е нормален разхода, който цитираш. Отиди да ти прегледат ГНП-то и центровката. В София мога да препоръчам добър дизелджия, но за Варна не мога да помогна. Има доста колеги там, предполагам, че някой ще препоръча.
                              Аз не използвам платформа, карам си Паджерото доста и по асфалт. Спокойно си вдига и поддържа 140-150 км./час, но не ми е конфортно с такава скорост и гуми за кал.

                              По-лесно ти е с бензиновите, защото ги знаеш и им разбираш, но не пренебрегвай и дизелите. С редовна профилактика и поддържане резултата е добър.
                              www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
                              0898777327

                              Коментар


                              • #30
                                От: mitsubishi pajero 2.8 disel или mitsubishi pajero 3 v6

                                Първоначално публикуван от trekeer Преглед на мнение
                                Къса база за много off и малко road ,а 3.5 v6 го видях и аз иска да си взема такъв ,но ми се иска когато си взема джипчето да го карам доста често а с този двигател ще ми е малко трудно пък за правописа трудно намирам клавишите ще извинявате рядко съм на компа
                                Е та то между 3.0 и 3.5 разликата в харча не е главоломна. Само дето едното го караш с кеф, а другото трябва да го държиш в обороти, щото надолу никакво го няма. Аз лично останах в впечатление че 3.0 с 33-ки върви колкото 1.6 фероза с 29-ки, поне като пъргавина. Знам че е субективно, и сигурно всекидневния ми дизел (310Nm@2000rpm) ме е изкривил, ама това ми е личното впечатление. Сигурно не съм прав, ама не останах впечатлен. Очаквах повече.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X