Здравейте,
Отскоро започнах да се замислям за дълга база, поради ред причини: когато тръгна някъде извън София едва събирам багажа в късата база; много станаха желаещите за разходка в гората(Паджерото събира само 4 пътника) при мен .
В момента карам Паджеро II 2.5 СуперСелект с ръчни скорости(това от снимката). Като цяло съм доволен от автомобила, особенно извън пътя. Проблема е че на пътя е малко муден, заради двигателя си с цели 99 кончета. Дилемата при мен е дали да сменя Паджерото. Задължителното условие е раздатката да сходна със СуперСелект а само NV242 на Jeep предлага такава.
Намерих един такъв екземпляр на Гранд Чероки(WJ) от 99 година с 4.0 литров мотор, Ларедо изпълнение. За дълъг път спор няма кое е по-удобно, но за извън пътя? И тук за мен започват многото неизвестни. В момента Паджерото ми е с 31" гуми(заводски размер). При Гранда, чета тук, за да влезне подобен размер, трябва да се направи лифт. Притеснява ме и това че Джипа е малко "пластмасов", кори за защита отдолу и тнт. При Паджерото са от желязо. Сега имам 100% заден блокаж, а при Гранда трябва да се слага допълнително такъв. В заводските си окомлектации ми се струва че Паджерото има по-голям пътен просвет от Гранда? Та ще ви помоля за съвети, ако може с аргументи дали да оставя Паджерото или да го сменя с Гранда.
П.С. В момента карам 60/40 онроуд/офроуд(предимно лек).
Отскоро започнах да се замислям за дълга база, поради ред причини: когато тръгна някъде извън София едва събирам багажа в късата база; много станаха желаещите за разходка в гората(Паджерото събира само 4 пътника) при мен .
В момента карам Паджеро II 2.5 СуперСелект с ръчни скорости(това от снимката). Като цяло съм доволен от автомобила, особенно извън пътя. Проблема е че на пътя е малко муден, заради двигателя си с цели 99 кончета. Дилемата при мен е дали да сменя Паджерото. Задължителното условие е раздатката да сходна със СуперСелект а само NV242 на Jeep предлага такава.
Намерих един такъв екземпляр на Гранд Чероки(WJ) от 99 година с 4.0 литров мотор, Ларедо изпълнение. За дълъг път спор няма кое е по-удобно, но за извън пътя? И тук за мен започват многото неизвестни. В момента Паджерото ми е с 31" гуми(заводски размер). При Гранда, чета тук, за да влезне подобен размер, трябва да се направи лифт. Притеснява ме и това че Джипа е малко "пластмасов", кори за защита отдолу и тнт. При Паджерото са от желязо. Сега имам 100% заден блокаж, а при Гранда трябва да се слага допълнително такъв. В заводските си окомлектации ми се струва че Паджерото има по-голям пътен просвет от Гранда? Та ще ви помоля за съвети, ако може с аргументи дали да оставя Паджерото или да го сменя с Гранда.
П.С. В момента карам 60/40 онроуд/офроуд(предимно лек).
Коментар