Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на Паджеро

    Здравейте колеги.

    Направо на въпроса, харесъл съм ето това пажеро
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...797&f1=details

    И имам следните питания на който не можах да намеря отговор в форума.

    -Как да разбера дали е с един или с 2 разпределителни вала - двигателя надежден ли е и съсздава ли проблеми.
    -Каква е горе долу подръжката на такъв мотор? (бившата ми кола беше Рено Сафран 2.5 бензин 20в) Та се предполага,че трябва да съм свикнал на големи мотори.
    -Като говорих с джабаза каза,че газта си е монтирана в Англия и незнае нищо за нея дали е инжекцион или обикновенна газ. Не виждам никаде наредените тези за ГИ възможно ли е да е с обикновенна газ и хубаво ли е това,че газта е монтирана там.
    -Модела е някакво по специално изпълнение и за това ме грабна с тази кожа и джантите така. Та какво изпълнение е това и заводски ли са джанитите и аджеба какъв размер гуми ще да са тия 18 ки.

    През уикедна мисля да ида да видя джипа, попринцип си търсех преди къса база за лов и разходки по горите, но след като продадох сафран къса база не върши работа и се чудя може ли тази машина да замести една лимозина.
    За сега съм на мнение,че десния волан е горе долу ок като го покарам ще реша дали ме кефи,защото десен волан съм карал само в гората.
    "Рано или късно всеки си купува Паджеро с десен волан.." :D:D

  • #2
    От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

    Здравей, колега

    Карам Галопер 3.0 V6 е, по-малък е с 500 кубика, но е кажи-режи същата песен. Принципно Галопера е корейска сглобка на Мицубишито и частите са кажи - речи едно към едно, така че, конструкция, окачване, дизайн, мотори, разликата е в качеството само.
    Впечатленията ми от моя са добри, работен кон, върши ми перфектна работа, карам го вече близо 2 години около 25000 км му направих, освен с ръжда и изгнили неща по ходовата част (което е немислимо при японеца) проблеми не съм имал. Мотора е много добър, пъргав, еластичен...
    Така че, не му мисли много, за тези пари може би си струва, едиствено мен специално десния волан ме притеснява. Моята е с ляв и я взех на 47.000 км, но беше стояла 3 години на митницата (конфискувана) и от стоенето са ръждите, иначе мотора е песен.
    Газта както виждам по снимките определено шще ти пречи да возиш по-едри неща. Супер е че е слагана не в БГ, щото тук не знам някой да не е изпищял след време от газ, затова и не си помислям да слагам на моя. Харчи градско 16-17, но на по-дълъг път (а аз го карам главно до вилата по околовръстното в събота и неделя или ако ходя по провинцията на 200 км, тогава харчи под 9 и върви като тролей - ръгнеш 5-та и няма значение пълен ли е празен ли е, по баир ли, по надолнище ли, не усеща хала е, все пак 150 коня на 2 тона купе (късата база) Виж твоя е към 3,5, но пък е 200 коня. Автомата е супер удобно нещо, това е голям плюс.

    За поддръжката - данъка е голям, иначе масла филтри.. нема разлика особена, не е капризна. Все пак е бензин, дизелите са по-скъпи за поддръжка. Генерацията гние, гърнето е 100-тина лв.... Окачването е супер здраво. , джип е все пак. АСК - сменяш маслото редовно и ако е в ред забравяш, работи като часовник. Акумулаторът е скъп, над 120 кинта е, поне 85 ампера. Гумите са голям разход, ако трябва да купуваш, 200 кинта поне е едната.
    Джантите според мен са заводските.
    Абе супер кеф е като седнеш в нея, направо си е камионетка и се чувстваш защитен, сега с десния волан не знам дали няма да се напрягаш....
    Два вала е със сигурност, погледни в раздела, има има много писано, това са много здрави и бойни мотори.
    Само огледай добре да няма скрити дефекти, ако всичко е наред за тези пари е супер добре, ако се оправяш с десния волан.
    Пак казвам, единствено десния волан за мен е голям риск и приключение, не си го представям да тръгна на дълъг път - не за друго, но пътя е пълен с келеши ии за съжаление не си сам...., ако е магистрала добре, ама ако настъгна ТИР, какво, ще карам все след него ли...?
    НО какво да се прави, то затова е и на такива пари.
    Няма друга държава като нашата, освен Русия и републиките, в Европа държат на живота на поданиците си и е немислимо да регистрираш десен волан, тук на никой не му пука....
    Успех, ако се решиш!
    Последно редактирано от stefanb; 09-12-10, 10:29. Причина: допълване
    Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

    Коментар


    • #3
      От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

      Ако не можеш да си отговориш на въпросите сам, поглеждайки под капака, не виждам защо изобщо се интересуваш. Едва ли отговорът на въпросите ще ти говори нещо... Просто си карай колата
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

        Колега, ще ти кажа нещо което знам от автомджамбазин - в чужбина(или поне в Италия) данъците на дизеловите а-ли са големи, затова дизелов а-л внесен е на много километри - собственика си прави сметката да кара дизелов а-л с голям данък, за сметка на спестеното от гориво, вместо бензинов автомобил с малък данък;
        от там пък означава, че и бензинов а-л с газова уредба също е на много километри!
        То понякога и многото километри не са за плашене ако колата е поддържана редовно и качествено - за пример зависи и дали километрите се навиват интензивно по магистралите или пък колата е на малко километри, но е движила само в града..
        В крайна сметка колата е на късмет

        Коментар


        • #5
          От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Ако не можеш да си отговориш на въпросите сам, поглеждайки под капака, не виждам защо изобщо се интересуваш. Едва ли отговорът на въпросите ще ти говори нещо... Просто си карай колата
          На разбирач ли ми се правиш колега? Като разбираш от джипове сподели си мнението и отговори на въпросите, ако ми не е писнало от българските му разбирачи, почвате да си вярвате,че сте велики преди да сте станали истински майстори.
          Аз като не разбирам достатъчно от джипове питам, аз рабирам от съвсем други работи, само че ако на хората който идват при мен им казвам като не разбирате значи не е за вас, не особено продуктивно нито за мен нито за тях.
          "Рано или късно всеки си купува Паджеро с десен волан.." :D:D

          Коментар


          • #6
            От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

            Първоначално публикуван от Geru__ Преглед на мнение
            -Как да разбера дали е с един или с 2 разпределителни вала
            .
            Доколкото знам с един и с два няма.

            3500 V6 24V двигател 6G74 е с четири вала.
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #7
              От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

              Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
              Доколкото знам с един и с два няма.

              3500 V6 24V двигател 6G74 е с четири вала.
              Абсолютно вярно само с 4 вала е този мотор.

              Коментар


              • #8
                От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

                Първоначално публикуван от laary Преглед на мнение
                Абсолютно вярно само с 4 вала е този мотор.
                Грешка колега!
                Този мотор е с 2 разпределители вала и 194к.с.-144kw.
                Монтира се на Паджеро,от1998г-след фейслифта на модела.
                По-старият мотор 1994-1998г. е с 4 вала и е 208к.с.-153kw.
                Разликите са в главите и ангренажа.
                И двата мотора се водят 6G74.

                Мойто беше,късо,ръчка,с твърд блокаж-невероятна машинка...с оправдан разход.
                Успех в покупката.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

                  Първоначално публикуван от Lacho Botev Преглед на мнение
                  По-старият мотор 1994-1998г. е с 4 вала и е 208к.с.-153kw.
                  Е точно за 208 к.с. мотора става въпрос де .
                  Значи трябва да е с четири!
                  Освен ако не са излъгали за мощноста.

                  PS
                  Ама май наистина е с два вала като гледам.
                  Последно редактирано от ivan4o; 11-12-10, 06:14.
                  LZ5ZI qth HASKOVO
                  Pajero II GLS 3000 V6

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

                    Първоначално публикуван от Geru__ Преглед на мнение
                    На разбирач ли ми се правиш колега? Като разбираш от джипове сподели си мнението и отговори на въпросите, ако ми не е писнало от българските му разбирачи, почвате да си вярвате,че сте велики преди да сте станали истински майстори.
                    Аз като не разбирам достатъчно от джипове питам, аз рабирам от съвсем други работи, само че ако на хората който идват при мен им казвам като не разбирате значи не е за вас, не особено продуктивно нито за мен нито за тях.
                    Колега, вместо да се палиш, помисли защо са ти отговорили по този начин- можа пък да има причина, а?
                    Тук, във форума има достатъчно изписано за този двигател- прочети и голяма част от въпросите ти ще отпаднат, особено пък въпроси като " и се чудя може ли тази машина да замести една лимозина".
                    08седемшест5едно513четири

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпроси за Паджеро 3.5 V6

                      Първоначално публикуван от Geru__ Преглед на мнение
                      На разбирач ли ми се правиш колега? Като разбираш от джипове сподели си мнението и отговори на въпросите, ако ми не е писнало от българските му разбирачи, почвате да си вярвате,че сте велики преди да сте станали истински майстори.
                      Аз като не разбирам достатъчно от джипове питам, аз рабирам от съвсем други работи, само че ако на хората който идват при мен им казвам като не разбирате значи не е за вас, не особено продуктивно нито за мен нито за тях.
                      Задай глупав въпрос и ще получиш глупав отговор.
                      За Паджеро едва ли има нещо, което да не е писано баш в ТОЗИ форум. Повторението невинаги е мамка на знанието.
                      А дали съм разбирач - ами различавам газов инжекцион и обикновена газова уредба и гума от джанта
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        Мицубиши Паджеро или нещо друго?

                        Здравейте, след дълги години дойде време да сменим Нива-та за някакъв друг джип. Главно ще се използва за лов и пренос на различни работи (затова съм се спрял на дълга база). Отделени са около 5000 лева. До тази цена гледах всякакви джипове, но най ми харесаха офертите за Мицубиши Паджеро 94-99 година. Поразтърсих се в интернет и до колкото разбрах тези Мицубишита имали проблем с гнилочите, за какво друго можете да ми кажете да разгледам? Още се чудя между дизелов автомобил или бензинов такъв на газ. Като поддръжка предполагам, че дизеловия ще е по-скъп. Също кои от моторите, които се монтират са най-надеждни и въобще бих се радвал да споделите за какво най-вече да внимавам при огледа. Също така бихте ли ми препоръчали някъде, където ще могат да направят пълна диагностика?
                        Поздрави

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мицубиши Паджеро или нещо друго?

                          Колега, щом като си карал Нива значи си наясно поне с основните неща. Двигателите аз лично бих ги степенувал така: 2.5 дизел, 3.0 бензин, 2.8 дизел, 3.5 бензин. Горе долу в тоя ред нараства и цената на колата. Като на всеки джип би огледал задвижването, но имай предвид, че супер-селекта е сложна система, има пневматично зацепване на предния мост, което понякога създава проблеми. Дългата база иска ЯКИ амортисьори отзад ако обичаш малко по-бързото каране. Иначе колата е добър компромис между здравина, проходимост и комфорт. Има голям квадратен люк, който ловджиите обичат. Най-добре да я види някой, който кара такава и е запознат с детайлите. Успех.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мицубиши Паджеро или нещо друго?

                            аз бих заложил на дизела ,ако ще е бензин 3.5 иначе не бих взел. 2.8ТДи е по-добрия мотор ,но до 5000 лева 2.8 дълга база е трудно да намериш (освен ако не е десен волан) за къса база 2.5 е супер няма проблем . Преди 4 години внесох от Германия подобен екземпляр ,баща ми все още го кара без никакви прблеми. Сменил е амортисьори и акумулатор ,джипката се кара само по черни пътища ,постоянно !!!
                            EX Toyota Land Cruiser 120
                            Деньги - зло! И тем большее, чем их меньше

                            Коментар


                            • #15
                              Какво ще кажете за това Паджеро

                              Здравейте,
                              какво Ви е мнението за това Паджеро -имам възможност да го купя на бартер с доплащане.Наистина ли е супер селект трансмисия -предната главина ми прилича като на парт тайм трансмисия.Моля за Вашето мнение.Ако не е супер селект да не се разкарвам да го гледам-продавача твърди че е супер селект , но незнам дали знае какво е това (говори ми за разни люкове и др.екстри)
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-01-11, 20:51. Причина: линк към моbilebg

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X