Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4Runner V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota 4Runner V6

    Здравейте всички,

    Никога до сега не съм имал Джип "за гората".
    Възнамерявам за купя Toyota 4runer V6 бензин 3l.
    Имайки предвид, че това ще е кола, която ще се кара 2 - 3 пъти в месеца, разхода не ме притеснява.
    Ще съм благодарен ако ме посъветвате какво да гледам преди да я платя и избора ми ОК ли е?

  • #2
    От: Toyota 4runer V6

    Моят съвет е, ако колата е внос от САЩ да внимаваш да не е 2WD. Лесно се разбира- просто липсва лостта на раздатаката при моделите с 2WD. Повечето марки в САЩ(не само на Тойота) са 2WD. Един мой приятел така се "наигра" така с едно Cherokee, което го беше поръчал оттам на един негов познат да му докара.
    M57D30T1
    W450

    Коментар


    • #3
      От: Toyota 4runer V6

      По принцип не е лоша машина, само че според мен има стойност само извън пътя, за шосе е гола вода, затова ще отбележа някой недостатъци.

      Моята е 1995 година, тоест парттайм, или казано на български немога да карам в режим 4x4 ако пътя е сух, тоест на сух асфалт съм само на задно предаване, иначе ще се повреди раздатката, и ако ненадейно попадна от сухия асфалт в заледен завой съм си панталей пътник, представяш ли си как го обяснявах всичко това на жена ми като и давам да кара колата, затова е препоръчително да се потърси следващия модел след 1996 година, там 4x4 е постоянно включено.

      Освен това вътре я намирам за много тясна и неудобна, пътниците са сбутани един в друг за сметка на безумно голямия багажник отзад, седалките са поставени ужасно ниско до пода и това е сериозен проблем за хора с височина над 150 см., думата "маневреност" е доста чужда, в тесен паркинг колкото и да имам парктроници отпред и отзад, си е сериозно предизвикателство да излезна без поражения след поне 20 маневри.

      Разходите за подръжка също са сериозни, моята в града харчи точно 20 литра бензин ако я кара жената, на газ и дава 20-22 литра при кротко каране, всички части са доста скъпи, особено ако държиш да са истински а не ментета, все едно поддържаш S-класа, незнам дали ти е рентабилно за няколко разходки да инвестираш толкова средства.

      Не се лъжи че е стар и евтин модел, няма значение това че ще я купиш евтино от пазара, в TOYOTA имат всички части за нея, но овехтяване няма и цените са яки, впоследствие като теглиш всички масрафи по обслужването, като я обуеш с два комплекта хубави зимни и летни гуми, и след някое и друго неизбежно ремонтче ако държиш да все пак караш изправна кола а не барака.....накрая сметката е доста сериозна и покупната цена се удвоява или утроява, което се случва с почти всяка по-старичка джипка.

      Ето някой цени на оригинални части-предни накладки 250 лева, тампон скорости 290 лева, гумени гарнитури за капаците на клапаните 70 лева за двете, тампончета за торсионна щанга 90 лева за четирите, моторчето за задното стъкло което се поврежда често е 560 лева....и т.н.

      Та се замисли дали търсиш точно такава кола, лично аз моята обмислям скоро да я сменям, ще си търся нещо което като харчи 20 литра бензин поне да върви като хората, а не да ме задминават разни малолитражки.
      Последно редактирано от TOYO; 12-01-11, 22:00.
      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

      Коментар


      • #4
        От: Toyota 4Runner V6

        Много благодаря за подрбната и изчерпателна информация! Джипката е 95година, вероятно същата като твоята и инфото, което даваш ме "зарадва" много. Вече си вкарах автогола :-). Когото тествах колата не обърнах внимание да има проблем при каране с включено 4Х4 при сух асфалт. Моля те да обясниш какъв точно е проблема? От къде могат да се купят наистина оригинални части?

        Коментар


        • #5
          От: Toyota 4Runner V6

          Оригинални части има в ТМ Ауто, има много по-евтини неща в английските и американски сайтове, а за карането на сухо с 4x4 ти пречи липсата на междуосов диференциал, тоест предната и задната ос са зацепени директно и нямат никакво приплъзване една спрямо друга, или разчитат на приплъзване между гумата и хлъзгавата повърхност, ако караш така на сухо се разтегля веригата в раздатката.

          Иначе признавам е много проходима, днес заизкачвах една неизползваема ски писта в гората и се качих догоре, терена беше новоднена трева със топяш се сняг, гумите ми са чисто зимни Гулдрич, много неподходящи за кал, и въпреки това ме изуми със възможностите при изкачване, виж за спускането е по-зле, пързаляше се постоянно, на бавни скорости и от време на време със блокирани спирачки..... няма спиране по кален и стръмен наклон, много е тежка горката.
          TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

          Коментар


          • #6
            От: Toyota 4Runner V6

            Първоначално публикуван от sacred Преглед на мнение
            .....избора ми ОК ли е?
            ....може да дойдеш да и се порадваме заедно (да си клюкаме да "жипки")...
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              От: Toyota 4Runner V6

              Колега дайте помощ ,нищо не разбирам ,а искам да взема една Тойота с 2.7 мотор 4Runner 2000 г.

              Коментар


              • #8
                От: Toyota 4Runner V6

                Първоначално публикуван от zvun4o2 Преглед на мнение
                Колега дайте помощ ,нищо не разбирам ,а искам да взема една Тойота с 2.7 мотор 4Runner 2000 г.
                А можеш ли да четеш!Има доста писано в форума!
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #9
                  От: Toyota 4runer V6

                  Темата е леко поовехтяла, но този раздел се чете и от нови колеги, които тепърва ще се ориентират в мат'реала. Малко коментар по точки:

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  По принцип не е лоша машина, само че според мен има стойност само извън пътя, за шосе е гола вода, затова ще отбележа някой недостатъци.
                  По-скоро е в жанра "универсален боец" - поносимо поведение на пътя, доста приемливи възможности извън него. Ако ще е за гората, по-добре джип с цял мост и отпред (Тойоти 70-та серия, Лендроувър, Г-класа, Витара, ...). Ако е за асфалт с леки отклонения - СУВ.

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Моята е 1995 година, тоест парттайм, или казано на български немога да карам в режим 4x4 ако пътя е сух, тоест на сух асфалт съм само на задно предаване, иначе ще се повреди раздатката, и ако ненадейно попадна от сухия асфалт в заледен завой съм си панталей пътник, представяш ли си как го обяснявах всичко това на жена ми като и давам да кара колата, затова е препоръчително да се потърси следващия модел след 1996 година, там 4x4 е постоянно включено.
                  Факт - фул-тайм МПС се кара по-приятно на снежен и леден асфалт. На практика, с малко предвиждане на ситуацията нямаш проблем и да включиш предния мост в движение, когато се зададе неприятна отсечка на пътя (при зацепени предни хъбове, разбира се). В гората няма драматична разлика в карането с двата типа раздатки.

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Освен това вътре я намирам за много тясна и неудобна, пътниците са сбутани един в друг за сметка на безумно голямия багажник отзад, седалките са поставени ужасно ниско до пода и това е сериозен проблем за хора с височина над 150 см., думата "маневреност" е доста чужда, в тесен паркинг колкото и да имам парктроници отпред и отзад, си е сериозно предизвикателство да излезна без поражения след поне 20 маневри.
                  Седенето и разпределението на обема - въпрос на вкус и на навик. Маневреност - като на всеки друг джип с подобни размери. (Изключваме Нивата - при доста по-късо междуосие радиусът на завой е трагичен.)

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Разходите за подръжка също са сериозни, моята в града харчи точно 20 литра бензин ако я кара жената, на газ и дава 20-22 литра при кротко каране, всички части са доста скъпи, особено ако държиш да са истински а не ментета, все едно поддържаш S-класа, незнам дали ти е рентабилно за няколко разходки да инвестираш толкова средства.
                  Отново - джип и икономичност са доста несъвместими понятия.

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Не се лъжи че е стар и евтин модел, няма значение това че ще я купиш евтино от пазара, в TOYOTA имат всички части за нея, но овехтяване няма и цените са яки, впоследствие като теглиш всички масрафи по обслужването, като я обуеш с два комплекта хубави зимни и летни гуми, и след някое и друго неизбежно ремонтче ако държиш да все пак караш изправна кола а не барака.....накрая сметката е доста сериозна и покупната цена се удвоява или утроява, което се случва с почти всяка по-старичка джипка.
                  Както е многократно обсъждано с дядо Владо и емпирично проверено - цената на всеки 15-20 годишен джип, приведен в състояние на сравнително пълна техническа изправност и лека готовност за офроуд, започва от около 10 хиляди лева (с изключение на Нивата и, може би, Самурая), и клони към безкрайност.

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Ето някой цени на оригинални части-предни накладки 250 лева, тампон скорости 290 лева, гумени гарнитури за капаците на клапаните 70 лева за двете, тампончета за торсионна щанга 90 лева за четирите, моторчето за задното стъкло което се поврежда често е 560 лева....и т.н.
                  Понеже днес се търсиха накладки за моя Рънър - 42 лв. комплект предни накладки, немски. Гарнитури на капака на клапаните - толкова, по 30-35 лв./бр. Моторчето на задното стъкло (проблемен детейл, наистина - дава фира за около 10 г.) е същото като на стъклата на вратите. Те обикновено са в почти идеално състояние и след 20+ години експлоатация, така че една разходка до моргата решава проблема. Като цяло, покупка на части - от KSD, JapanParts, или от "каките" на Козлодуй, от ТМ Ауто - само в краен случай.

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Иначе признавам е много проходима, днес заизкачвах една неизползваема ски писта в гората и се качих догоре, терена беше новоднена трева със топяш се сняг, гумите ми са чисто зимни Гулдрич, много неподходящи за кал, и въпреки това ме изуми със възможностите при изкачване, виж за спускането е по-зле, пързаляше се постоянно, на бавни скорости и от време на време със блокирани спирачки..... няма спиране по кален и стръмен наклон, много е тежка горката..
                  Мдааа... Освен собственото тегло на МПС-то, решаващо влияние върху поведението на джипа при слизане по кален и стръмен наклон оказва задкормилното устройство. При липсата на такова (или недостатъчно доброто му функциониране) се прилагат различни електронни системи за Hill Descent Control - напр., в Landrover Discovery II и III, VW Touareg, BMW X5-Х7 и подобни.
                  Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

                  TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X