До: Възраждат армейска легенда: УАЗката
Между другото колегата R VARDAROV с ГАЗ-69 вече няколко пъти предлага на някои колеги тук от Форума разходка и тестване на машините,но те нещо все се дърпат.Явно не им стиска да примерят сили,а иначе пишат много смели приказки,но в писането няма нищо мъжко.Като цяло имам някакви наблюдения върху проходимостта на УАЗ-469 и ГАЗ-69 и честно казано тя е на доста високо ниво,даже и в стандартен вид.Затова,че колегите с новите джипки нека не се заблуждават,че са си купили нещо истинско-просто вече истински джипове почти не се произвеждат.Реалността е такава-със много копчалъци вътре в купето,климатроник и смешен клиренс от порядъка на 19-20см. може да стигнеш само до кафето.На истинските въпроси обаче отговарят именно ГАЗ,УАЗ,Дифендър,някое старо Г и някоя дърта Тойота.Всичко останало е таш..к работа.
Между другото колегата R VARDAROV с ГАЗ-69 вече няколко пъти предлага на някои колеги тук от Форума разходка и тестване на машините,но те нещо все се дърпат.Явно не им стиска да примерят сили,а иначе пишат много смели приказки,но в писането няма нищо мъжко.Като цяло имам някакви наблюдения върху проходимостта на УАЗ-469 и ГАЗ-69 и честно казано тя е на доста високо ниво,даже и в стандартен вид.Затова,че колегите с новите джипки нека не се заблуждават,че са си купили нещо истинско-просто вече истински джипове почти не се произвеждат.Реалността е такава-със много копчалъци вътре в купето,климатроник и смешен клиренс от порядъка на 19-20см. може да стигнеш само до кафето.На истинските въпроси обаче отговарят именно ГАЗ,УАЗ,Дифендър,някое старо Г и някоя дърта Тойота.Всичко останало е таш..к работа.
Коментар