Забелязвам, че в последно време цените на УАЗ и особено на 469 и още по-особено от 80-те години се увеличава. обявите в мобиле-то са с все по-висока начална цена и сега се срещат екземпляри от по 5-6 хил.лв!! това може би е единствения пример от соц производството и не само на който цената му се увеличава с възрастта. аз лично се кефя че поне този път паричките ми не са отишли на вятъра като за всички останали бангии които съм сменил. знаеш ли...може след 2-3 години цената им да е същата в евро...и пак не бих го продал! Нещо такова стана в Гърция преди години когато махнаха американските бази. от тях разпродадоха на безценица класическите WILLIS и точно след 2 години цената им стана като на нова витара....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
УАЗ 469 - бедняшка джипка или статус символ?
Свий
X
-
епа ситуация ..
какво да се прави ..
в момента нема читави "горски" жипки
новите .. са .. нови и скъпи, старите са .. скапани и скъпи .. и какво остана ?!
виж сега ако военните извадят (ДАНО ! ) некое друго мноу скришно хранилище със залежали неколкостотин УАЗКи оти требе да прибират некои НАТОвски строшеняци .. и жъ вийш .. айдеее .. по две за левче .. или за жИлязу ..
Само да не се обиди некой с УАЗ !
Колата си е символ и аз искрено се радвам на такива машини. За нас още дълго времеще си е една добра алтернатива, независимо от всичко.
-
УАЗ-а е много добър джип според мен-това е моето мнение.Каквато и цена да стане един УАЗ-не бих го продал никога.Добър УАЗ си заслужава цената каквато и да е тя мисля аз.В мобилето има и някой хубави-поне на външен вид машини.Аз дори мисля по-натам да си купя още един ако намеря някой в добро състояние.Според мен УАЗ-а не е бедняшка джипка-тези които го уважават,подържат и им е на сърце-знаят че УАЗ-а е добър и се отплаща отлично
Коментар
-
Колега , говориш за култов автомобил , много много далече от ширпотребата.При него е използван минималистичния подход при проектирането му , те. , нищо повече от необходимото за оцеляване в екстремни условия. Хората запалени по офрода го оценяват все повече.Защото , когато си в горате , не те интересува това или онова копче как мазно щрака , а само едно-ЩЕ МИНЕШ ЛИ.
Така че ценителите го оценяват , а тия които не могат , здраве.
А иначе за цената мисля че е висока за 80-та година , защото тогава производството е най-качествено.Мое предположение.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Уаз-а никога не е бил бедняшки джип. При социализма не всеки можеше да има Уаз. Един човек от перник, от когото купих Газ-69 ми разправяше, че когато си купил Газ-ката от търг и отишъл в КАТ да я регистрира му свалили предния кардан. Казали му, че няма право да притежава 4х4 автомобил. И той така го карал до началото на перестройката( 1986-1987г). Такива джипове караше номенклатурата ( председатели на ТКЗС, на обласните комитети на БКП, началници в милицията и т.н.).
След 1990г. хората се хвърлиха на всякакви западни джипове, които вече не виждам по улиците( умряха). А Уаз-ките още се търкалят
Сега интереса към Уаз се завръща, защото хората осъзнаха, че това е добър джип на ниска цена. Западните джипове с офроуд-качества като на Уаз струват много и са скъпи за поддръжка( а не са и чак толкова много като модели).Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
Напълно сагласен с Георги Василев
и с dragomir_68Сега интереса към Уаз се завръща, защото хората осъзнаха, че това е добър джип на ниска цена.
Аз лично съм ходил на много тръгове на военните и там както и на пазара цените на УАЗките се увеличават с всяка измината година та не виждам кога ще ги дават по 2 за левче WinkСлучайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
Бедняшки джип твъдо не, уаз е машина която ако се подържа се отплаща с вярна работа, друг е въпроса, че ние само караме и не подържаме, не сменяваме масла, не гресираме, приспосбяваме части и ги назорваме нещата. Дората уазка 469 смисъл добре да работят скорости, предния мост да не пукат полуоските, двигятеля и той да е на 6 е машина с която си сигурен на път няма кал, коловози, сняг.Джип на който му биха завидели много други по отношение на проходимостта, цени на резевни части, товароносимост и още доста за изброяване........
Коментар
-
А аз изобщо не виждам кво има да се обсъжда на единственият на света джип, който работи по цялата планета в единствена модификация. Безусловно и честно. Би работил и на други планети, само че разни гнили хорица не дават кинти за командировъчни.
Нищо лично към разни банкерчета, бензинджийчета и политичета, разбира се. Но ако някой се е почувствал засегнат може от 20 метра, в кое да е удобно време ...
Коментар
-
Стефане, коя е тази "единствена" модификация? Че аз се сещам за доста повече от еднаПървоначално публикуван от СтефанА аз изобщо не виждам кво има да се обсъжда на единственият на света джип, който работи по цялата планета в единствена модификация. Безусловно и честно. Би работил и на други планети, само че разни гнили хорица не дават кинти за командировъчни.
Нищо лично към разни банкерчета, бензинджийчета и политичета, разбира се. Но ако някой се е почувствал засегнат може от 20 метра, в кое да е удобно време ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар