Много скоро ще си купувам Уаз 452 товарен двуместен бус но не съм имал никога джип.Никой би ли ме запознал подробно с тънкостите на управление и поддръжка на Уаз ката.какви са тези таралежки който съм чувал и чета във форума?Кога и как се включва демултимликатора бавните скорости тоест.Чувал съм че по заснежен терен може да ме изхврърли от пътя и да се обърна когато съм на двата моста?Просто ако някой има желание да ме запознае с този звяр.Благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Запознанство с Уаз
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Re: Запознанство с Уаз
Първоначално публикуван от StauffenbergМного скоро ще си купувам Уаз 452 товарен двуместен бус но не съм имал никога джип.
Напълно съм сигурен,че ако се разровиш из форума ще прочетеш абсолютно всичко което те вълнува,то не остана по УАЗ-а гайка която да не е обсъждана.Просто по търси.
Таралежки са едни зъбни колела на предния мост кадето предават движението от полуоската към главината,намират се под едни капачки на предните главини.
Оригиналните на 452 се изключват при желание с помоща на квадрат 10. За улеснение на водача са създадени друг тип нарчат ги "хъбове" кото се включват много по-лесно без да са сваляш разни капачки,да въртиш като гламав и да се омърляш целия с грес.По този начин спираш предаването от главините към полуоските,а от там към дифа,кардана и разпределителната кутия и така намаляваш триенето,износването,въртенето на камара железа по предния мост и намаляваш разхода на гориво.Разправят,че имало много ментета и ако ще купуваш бъди внимателен.Аз лично нямам наблюдения върхи тези хъбове щото няма и не съм ползвал.Пък и няма намервния да купувам щото споде мен това е излишно за един автомобил дето се ползва предимно за гората,но всеки избира според предзнаначението за което ще ползва автомобила.
Демупликатора се включва след включването на предния мост което може да стане в спряло положение или в движение независимо от скороста.Единственото условие и 4-те гуми да са ти еднакви и с еднакво налягане щото разликата в обиколката на гумите може да не позволи включването му или то да ства много трудно и евентуално при включване разпределителанта кутия почва да се товари и издава неприятни звуци и виене.
Демупликатора се включва единствено в спряло положение.Изключването му може да стане и в движение все едно превключваме скоростите.Някой път не влиза в бързи добре(хърка или не иска да се включи)и тогава може да се приложи двойно амбриране.Помага някой път.
Демупликатора се включва когато смяташ,че мощността на първа скорост нема да ти стигне,когато се дърпа нещо тежко,при някой много стръмен байр или при други ситуации(много са и са зависещи).
Ако немаш акъл у главата и с колело можеш да се пребие много сериозно.В заснежения път с всякакъв автомобил е опасно.Но моето мнение е,че само на задно да се кара зимата е по гадно щото на джиповете задницата е много лека а на 452 също смятам,че е такава
и при малко повече газ си боксува и поднася.Еми като го вземеш пробвай все пак сега и сняг има и ще му свикнеш ако те влече.
Ле ле как ме караш по нощите да пиша глупости
Успех с УАЗ-ката!!!Луд умора нема,само се поти!!!
-
Re: Запознанство с Уаз
Първоначално публикуван от Tsvetan
Ако немаш акъл у главата и с колело можеш да се пребие много сериозно.В заснежения път с всякакъв автомобил е опасно.Но моето мнение е,че само на задно да се кара зимата е по гадно щото на джиповете задницата е много лека а на 452 също смятам,че е такава
и при малко повече газ си боксува и поднася.Еми като го вземеш пробвай все пак сега и сняг има и ще му свикнеш ако те влече.
Ле ле как ме караш по нощите да пиша глупости
Успех с УАЗ-ката!!!Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Не, просто при спокойно каране 4Х4 поднася по-трудно и създава усещане за всепозовленост, и когато неподготвен водач го изпусне в такъв момент автомобила, обикновенно не знае как да реагира, или реагира неадекватно. Там съм сложил линк, не се ли вижда?Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Запознанство с Уаз
Първоначално публикуван от StauffenbergМного скоро ще си купувам Уаз 452 товарен двуместен бус но не съм имал никога джип.Никой би ли ме запознал подробно с тънкостите на управление и поддръжка на Уаз ката.какви са тези таралежки който съм чувал и чета във форума?Кога и как се включва демултимликатора бавните скорости тоест.Чувал съм че по заснежен терен може да ме изхврърли от пътя и да се обърна когато съм на двата моста?Просто ако някой има желание да ме запознае с този звяр.Благодаря
Както всички автомобили, така и Уаза се нуждае от професионална поддръжка, с изключително опростена конструкция е (иначе казано няма с какво чак толкова да ви изненада),плюс е евтините сравнително резервни части в сравнение с другите марки,въпреки тенденциозното им покачване
В управлението няма нищо особено, както всеки спартански автомобил е, постоянно задвижван е задният мост, а предния се включва допълнително,понижаващите предавки се включват когато автомобила е в покой
Въпросните "военни таралежки" всъщност са муфите в предния мост, които заключват или отключват полуоската от главината за по-нисък разход и шум .
А на заснежен път с подходящи гуми и 4X4 само ще ви помогне-какви ли не тестове и изтезания сме правили!
sigpic УАЗ-452
Коментар
-
Първоначално публикуван от quadraНе, просто при спокойно каране 4Х4 поднася по-трудно и създава усещане за всепозовленост, и когато неподготвен водач го изпусне в такъв момент автомобила, обикновенно не знае как да реагира, или реагира неадекватно.sigpic УАЗ-452
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragomir_68Много правилен избор вземай УАЗката и няма да съжаляваш:
карал съм около 1 година една такава служебна и имам богат опит!
Първо - купуваш си каска , необходима е при качване .Слагаш единия крак на импровизираното от някой пиян руски конструктор стъпалце , засилваш се и се молиш да уцелиш момента да мушнеш бързо глава в купето , щото ако закъснееш и си без каска си правиш голяма цицина на главата.
Второ- зимата се обличай по топло защото духа отвсякаде все едно че си с мотор. Лятото е обратно , ако си с къси панталони задължително нямаш косми от дясната страна на десния крак.
Трето - променяш техниката си на каране задължително! Кормилната колона с волана се намира леко вдясно,което след половин година води до непоправими поражения върху упорно двигателния апарат(в СССР ето не проблем там солдати-водители мнооого! )
Четвърто- педалите на съединигеля и спирачката са на нивото на колената Дано не ти се налага да използваш екстремно спирачките!
Пето- растояниета между кормилото и лявата врата е всичко на всичко 3 пръста.Винаги ще ти бъдат обелени кокалчететата на лявата ръка ако не свикнеш бързо да се пазиш или не носиш протектори за ендуро!
Като изключим тия и още някай недастатаци общо взето е здрав и надежден автомобил .Уморените коне не ги убиват , нали ??
Коментар
-
Първоначално публикуван от macВторо- зимата се обличай по топло защото духа отвсякаде все едно че си с мотор. Лятото е обратно , ако си с къси панталони задължително нямаш косми от дясната страна на десния крак.
Трето - променяш техниката си на каране задължително! Кормилната колона с волана се намира леко вдясно,което след половин година води до непоправими поражения върху упорно двигателния апарат(в СССР ето не проблем там солдати-водители мнооого! )
Четвърто- педалите на съединигеля и спирачката са на нивото на колената Дано не ти се налага да използваш екстремно спирачките!
Пето- растояниета между кормилото и лявата врата е всичко на всичко 3 пръста.Винаги ще ти бъдат обелени кокалчететата на лявата ръка ако не свикнеш бързо да се пазиш или не носиш протектори за ендуро!
Като изключим тия и още някай недастатаци общо взето е здрав и надежден автомобил .
И сега по въпроса:
Колега като чета как си препатил, започвам да се чудя Уазка ли си карал или какво
От 98ма г. притежавам бордова Уазка до ден днешен
Това което мога да кажа е, че е поне два пъти по-удобна от джипа(в двора имаме и Уаз469, и Газ69) за каране и три пъти по-топлае вярно, че е поуплътнена, но който има такава марка автомобил и за това е хубаво да се замисли
Единственият минус на този автомобил е по-големият надвес отпред, но пък за сметка на това плюсовете са многоsigpic УАЗ-452
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар