Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

    ...Първото необходимо условие е да имате запазен всъдеход УАЗ и немалката сума от 15 000 лева. Основно правило при доработката на УАЗ е монтирането на по-големи гуми и джанти. В зависимост от терена гумите са различни. При сухо и песъчливо трасе са необходими по-широки гуми със ситен грайфер, докато за разкаляни и заснежени местности са нужни тесни гуми с широк грайфер. За да могат огромните джанти да паснат добре в подкалниковите отвори се налага тяхното разширяване. Отворите се правят максимално широки с цел при “усукване” на всъдехода гумите да не опират в подкалниците. Останалите промени по окачването включват усилване на ресорите, като се налага монтирането на допълнителен лист, който повишава и без това високия клиренс на автомобила. Ауспухната система също се подлага на доработка. Монтират се доста по-големи тръби, които се “качват” максимално нагоре. Следва съществената част - оборудването на всъдехода с ролбари. Те обхващат цялата предна част, като са изнесени и под моторния отсек. Така са защитени радиаторът, фаровете, картерът, диференциалът и кормилните щанги. От двете страни се монтират дебели тръби, изпълняващи ролята на прагове. Тяхната цел е да предпазват купето от странични удари и вършат отлична работа при преминаване на тесни коловози. Освен това те защитават и двата резервоара. Съдовете за гориво са подсилени и отдолу, като за целта под тях се заварява дебела ламарина, захваната за купето и праговете. Отзад на мястото на стандартните брони се намират двойни ролбари, които предпазват автомобила при слизане от т. нар. “прагове”. Те поемат силата на удара върху себе си и по този начин защитават ресорите и ауспухната система. Обезопасяването на автомобила про*дължава и над носещата конструкция. Целият кокпит, включващ местата на водача и навигатора, се опасва с дебели тръби, наречени “кафез”. Те намират своето приложение при евентуално преобръщане на автомобила, което е доста често срещано явление в off-road състезанията. Целият набор от ролбари е доста тежък, затова се прави и частично олекотяване на стандартната каросерия. От нивото на вратите нагоре цялата метална конструкция се премахва. На нейно място остава единствено “кафезът”. Всъдеходът се покрива със специално подготвен за целта брезент, а обезопасяването на водача и навигатора завършва с яки четириточкови колани.

    За по-лесното управление са предвидени хидравлика на волана и сервоусилител на спирачките. При нощно каране съществена роля имат и допълнителните халогенни фарове. Когато тяхната консумация е по-висока, се монтира и втори алтернатор. Едно от задължителните условия за участие в подобно екстремно състезание е наличието на лебедка. Тя се захваща за предния ролбар и често пъти помага на водачите да “издрапат” по някоя от многобройните стръмнини. За да може да се защитят и ветроупорното стъкло, страничните огледала и допълнителните светлини от блуждаещи клони, са монтирани два метални обтегача, захванати от двете страни на предния ролбар и стигащи до тавана на УАЗ-ката.

    Промените по оригиналния двигател не са много. Цилиндровата глава се разпилва, като се сменят и клапаните. Това води до повишаване на мощността с около 25 к.с. Можете да прибавите още 5 “коня” ако подмените цялата ауспухна система. Делкото се обезопасява с термоустойчиви силиконови сплави. Още една необходима промяна е монтирането на “мощна” охладителна перка, която се включва както от датчик, така и ръчно от мястото на водача.
    След извършването на всички тези промени вашата УАЗ-ка ще е променена до неузнаваемост, ще сте сигурни в нейната надеждност и спокойно ще можете да се впуснете в предизвикателството, наречено off-road. За целта вече не е необходимо да ходите в чужбина. Доработката с щампа BG е идеална за целта.

    Прочетено тук:
    http://spisanie.mobile.bg/djipove/do...htampa-bg.html
    Only after the last tree has been cut down,
    Only after the last river has been poisoned,
    Only after the last fish has been caught,
    Only then will you find that money cannot be eaten.

  • #2
    До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

    Супер... вече на всички тук е ясно какво да правят!
    Не разбах само за какво са изхарчени 15те хиляди и защо слагат ролбари отпред, отзад, абе отвсякъде .

    Коментар


    • #3
      До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

      е как а "коце тунинг" какво ще яде

      Коментар


      • #4
        До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

        От цялата статия най-много ми хареса това:
        "Целият набор от ролбари е доста тежък, затова се прави и частично олекотяване на стандартната каросерия. От нивото на вратите нагоре цялата метална конструкция се премахва."
        Only after the last tree has been cut down,
        Only after the last river has been poisoned,
        Only after the last fish has been caught,
        Only then will you find that money cannot be eaten.

        Коментар


        • #5
          До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

          Браво на колегата Радослав Славчев за безупречното разбиране на материята и терминологията
          Зима иде

          Коментар


          • #6
            До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

            Mного неща са криво разбрани и обяснени
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

              Първоначално публикуван от blackfirefly Преглед на мнение
              От цялата статия най-много ми хареса това:
              "Целият набор от ролбари е доста тежък, затова се прави и частично олекотяване на стандартната каросерия. От нивото на вратите нагоре цялата метална конструкция се премахва."
              Да. За сметка на това обаче "От двете страни се монтират дебели тръби, изпълняващи ролята на прагове... Освен това те защитават и двата резервоара. Съдовете за гориво са подсилени и отдолу, като за целта под тях се заварява дебела ламарина, захваната за купето и праговете"

              Човекът уверено се изказал. Звучи убедително. Явно има някакви наблючения. Но е крайно несериозно това да е публикация в авто вестник, та бил той и от сорта на Автопазар.
              Последно редактирано от Сашо Пунчев; 07-01-10, 15:56.

              Коментар


              • #8
                До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

                Голямо недоразумение е тая писаница

                За съжаление ще бъде прочетено не само от нас, но и от много хора нямащи представа от материята

                Коментар


                • #9
                  До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  Голямо недоразумение е тая писаница

                  За съжаление ще бъде прочетено не само от нас, но и от много хора нямащи представа от материята
                  +1

                  Коментар


                  • #10
                    До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

                    Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                    Голямо недоразумение е тая писаница

                    Е, все пак е писано преди 7 и кусур години та може би да сме малко по-снизходителни.

                    Вестник "Авто Пазар", 28 Септември, 2002
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

                      Най-интерсно ми е на глава от 24-10 къде ще събереш по големи клапани и те зи 25 кс от къде ще се исмукат.Тоя автор май само на книга има представа от тунинг на Уаз,за блокажи не пише ништо.

                      Коментар


                      • #12
                        До: За всички които искат да имат OFF ROAD УАЗ...

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Е, все пак е писано преди 7 и кусур години та може би да сме малко по-снизходителни.
                        Вярно е от доста време, но рол бар си е бил рол бар и тогава и сега. Лошо няма. Хората "тунинговащи" УАЗ едва ли от там се учат, така или иначе

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X