Привет колеги.Моля ви за съдействие за запазването на една легенда -Багира...казусът може и да е малко сложен,НО трябва да стане.Нужна ми е информация къде стои номерът на рамата на УАЗ 469 Багира- на купето на табела или на шасито над задна дясна гума-много ми е важно да знам,за да мога да го регистрирам.Въпросът ми е - трябва ли ми шасито или само купето с табелата(нея май я няма) Човекът ми твърди,че шасито не ми трябва,понеже номерата били на табелка на купето(демек с талона и купето с табелките и става без шасито),а аз си мисля,че е на шасито и ми трябва шасито(без купето) за да мога да го регистрирам.Някой наясно ли е? Иначе питах,ако номерата са на шасито мога до го регистрирам,но ако са на табелка,а нея я няма...не знам...аз,че ще го взема е ясно(дори и да не става),но много ми се иска да мога да го регистрирам.Кажете как да си регистрирам това купе...става ли и варианта с друг 469 махам му желязното купе и го минавам с това купе...как е най-добре?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за една Багира
Свий
X
-
Малко встрани от темата, някой може ли да ми обясни защо е толкова невероятно уникална тази "легенда" наречена Багира . Тъй де да знам от обща култура. Ясно, че колегата е фен на руската техника и е го кефи да работи по техните методи, но тези Багири какво им е толкова специалното, че са много проходими, че не се чупят, че са с много яки мостове с по няколко блокажа или просто е ретро неуспешен опит за производство на МПС ?
Успех с намирането на търсената информация
Коментар
-
Просто е - не всеки иска Тойота, въпреки виждането на тойотаджиите, че "гроздето било кисело", та за това всички нямали Тойоти.
... а, и от инвеститорите в Ровери също съм го чувал.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
- 2 likes
Коментар
-
Имало народна поговорка, че рано или късно човек все стига до Тойота
-
Не е баш народна, а на тия дето имат пари за харчене, но са малко по-обрани в материята, които пък гледат други от тяхната черга, и понеже за тези които никога няма да имат колкото трябва за по-лъскави играчки, първите са им модел за подражание, та споделят "поговорката" докато скочат в дърта Тойота и после им се налага да си повтарят другата подобна поговорка пак на първите - "Тарикат мъж не писка"
... и само да не си помислиш, че казвам нещо лошо за марката !
Тойота е една от добрите марки.
Една от, а не най, най-малкото щото в живота няма "най".
-
В избора на този тип возило няма нищо рационално- какво рационално има в самотна разходка в джунглата през ноща?.
Багира-та, както и тъщата просто връхлетяват невинният ти досега живот и го разкъсват. После никога не си същия.There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
- 2 likes
Коментар
-
Какво е легенда? Неговото определение и значение
Терминът Легенда идва от латинската легенда (това, което трябва да се прочете)Легендата е кратка история, която може да се основава на исторически събития или реални ситуации, примесени с фантазията на нейния създател, който е анонимен.
Легендата се ражда от склонността на човешкия дух да обяснява какво е прекрасно, какво не разбира, до учудването си от природните факти, които не знае. Ето защо легендата в самото си начало не е нищо повече от историята за първите борби на човека, за неговото невежество и желанието му да разкрие онази мистерия, която го заобикаля и е страстна за него....и так далее..
Това за сърказма на колегата.А относно Багирата(само да има номер някъде) в новият ми талон ще пише за ДВГ-без номер...мостове-каквито си пожелая-ДВГ какъвто си пожелая...свободни съчинения-каквито искам.Искам го! Това или трябва да си много "луд" или да можеш да си го позволиш...е,аз попадам и в двете категории А след години,като изхвърлиш тойотката на скрап,Багирката ще е като нова
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от anvil Преглед на мнениеКакво е легенда? Неговото определение и значение
Терминът Легенда идва от латинската легенда (това, което трябва да се прочете)Легендата е кратка история, която може да се основава на исторически събития или реални ситуации, примесени с фантазията на нейния създател, който е анонимен.
Легендата се ражда от склонността на човешкия дух да обяснява какво е прекрасно, какво не разбира, до учудването си от природните факти, които не знае. Ето защо легендата в самото си начало не е нищо повече от историята за първите борби на човека, за неговото невежество и желанието му да разкрие онази мистерия, която го заобикаля и е страстна за него....и так далее..
Това за сърказма на колегата.А относно Багирата(само да има номер някъде) в новият ми талон ще пише за ДВГ-без номер...мостове-каквито си пожелая-ДВГ какъвто си пожелая...свободни съчинения-каквито искам.Искам го! Това или трябва да си много "луд" или да можеш да си го позволиш...е,аз попадам и в двете категории А след години,като изхвърлиш тойотката на скрап,Багирката ще е като нова
Аз не мога да се нарека тойотаджия, имах чероки, имам терано, сега и 4рънър. Поддържал съм много джипове, различни марки, години, модели. Е повЕрвай ми, бих заменил 100 уаза, 1000 ниви и 5000 буханки за 1 тойота  Не случайно в арабските емирства, африка, близкия изток и още куп други местенца по земята гледат на Тойота и Нисан като на ИКОНИ. Не карат уазове, нито пък багири...
Икони, не щото е измислица, не щото не са се доказали във времето като безкрайно надеждни, рентабилни при ремонт, ремонтопригодни и все пак предоставящи комфорт на пътуващите и управляващия.
Хайде нека хейта започне.
Успех с намирането на номера, пък като(ако) някога сглобиш и подкараш нещото ще отидем на разходка заедно, бирата и скарата от менПоследно редактирано от I.Stoyanov; 09-08-21, 15:50.
- 1 like
Коментар
-
Колега,въобще не се заяждам...просто питам за нещо,което ме интересува,а ти прояви сарказъм и питаш защо е легенда...вникни в смисъла на отговора какво е легенда.И няма да започва никакъв хейт...за кое...карай си каквото те кефи и жив и здрав.Ако ти си се засегнал за нещо извинявай...за каквото и да е.Последно редактирано от anvil; 09-08-21, 16:16.
Коментар
-
Ааа няма засегнати, аз наистина искам да знам дали от техническа гледна точка има нещо специално в това возило. До тук разбрах, че е добра отправна точка за проект, което пък никак не го прави уникално само по себе си.
Иначе за сантимента също ми стана ясно!
-
Щом ще ти достави кеф и удоволствие да я направиш, давай смело. Хората са казали, че мерак с пари се гАси. Най-важното е после да можеш да се движиш адекватно по републиканската пътна мрежа, че ако става само за у нашта гОра, то силно се обезсмисля.
Успех !
-
-
Това се опитвам да обясня на приятели - ако имаш желание за проект, можеш да си го подредиш на шаси подходящо за това което искаш и очакваш.
P.S. Имам приятел който даде 15К € само за регистрация, щото като смениш и шасито на това което си купил, освен всичко останало, значи си дал пари за документи, и това само заради робството към марката.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
- 1 like
Коментар
-
Коментар
-
Първоначално публикуван от anvil Преглед на мнение...Темата е за триене...и не се ядосвайте- всичко ще изгние...освен купето на Багирата
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
Ако това е единственото предимство на Багирата, по-добре си купи Дилориън. Изглежда доста по-гъзарски, пък и е доста по-популярен. И също не гние, щото е от неръждавейка...
В прочем има и доста рендета от миналия век дето са с пластмасови коруби и хич, ама хич не гният, така че пак са добра база за векуване
Коментар
-
Колега,предимството на тази Багира е че я взех за без пари,а и аз не търся нищо конкретно...тя ме намери.А и гъзарските истории не са ми по вкуса...по-спартанско за мен...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар