Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за една Багира

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за една Багира

    Привет колеги.Моля ви за съдействие за запазването на една легенда -Багира...казусът може и да е малко сложен,НО трябва да стане.Нужна ми е информация къде стои номерът на рамата на УАЗ 469 Багира- на купето на табела или на шасито над задна дясна гума-много ми е важно да знам,за да мога да го регистрирам.Въпросът ми е - трябва ли ми шасито или само купето с табелата(нея май я няма) Човекът ми твърди,че шасито не ми трябва,понеже номерата били на табелка на купето(демек с талона и купето с табелките и става без шасито),а аз си мисля,че е на шасито и ми трябва шасито(без купето) за да мога да го регистрирам.Някой наясно ли е? Иначе питах,ако номерата са на шасито мога до го регистрирам,но ако са на табелка,а нея я няма...не знам...аз,че ще го взема е ясно(дори и да не става),но много ми се иска да мога да го регистрирам.Кажете как да си регистрирам това купе...става ли и варианта с друг 469 махам му желязното купе и го минавам с това купе...как е най-добре?


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-0352c9a48d4e0e280aa432bb91aa392e-V.jpg Прегледи:0 Размер:224.0 КБ ID:6762751Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG-8ee4ca2a56ca05d025c4a9a7d5329bab-V.jpg Прегледи:0 Размер:201.9 КБ ID:6762752Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210808_124123.jpg Прегледи:0 Размер:226.2 КБ ID:6762753
    Последно редактирано от anvil; 08-08-21, 22:29.

  • #2
    Колеги,някой може ли да даде някаква връзка със Стефан с Багирата...само той ще може да ми каже най-точно къде стои номера на рамата-на табела на купето или на шасито?

    Коментар


    • #3
      Малко встрани от темата, някой може ли да ми обясни защо е толкова невероятно уникална тази "легенда" наречена Багира . Тъй де да знам от обща култура. Ясно, че колегата е фен на руската техника и е го кефи да работи по техните методи, но тези Багири какво им е толкова специалното, че са много проходими, че не се чупят, че са с много яки мостове с по няколко блокажа или просто е ретро неуспешен опит за производство на МПС ?

      Успех с намирането на търсената информация

      Коментар


      • #4
        Просто е - не всеки иска Тойота, въпреки виждането на тойотаджиите, че "гроздето било кисело", та за това всички нямали Тойоти.

        ... а, и от инвеститорите в Ровери също съм го чувал.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • I.Stoyanov
          I.Stoyanov коментира
          Редактиране на коментар
          Имало народна поговорка, че рано или късно човек все стига до Тойота

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Не е баш народна, а на тия дето имат пари за харчене, но са малко по-обрани в материята, които пък гледат други от тяхната черга, и понеже за тези които никога няма да имат колкото трябва за по-лъскави играчки, първите са им модел за подражание, та споделят "поговорката" докато скочат в дърта Тойота и после им се налага да си повтарят другата подобна поговорка пак на първите - "Тарикат мъж не писка"

          ... и само да не си помислиш, че казвам нещо лошо за марката !
          Тойота е една от добрите марки.
          Една от, а не най, най-малкото щото в живота няма "най".

        • anvil
          anvil коментира
          Редактиране на коментар
          Абсолютно точен психопортрет...да си го кажем направо...точно в целта,ама ще вземеш да раниш някой...

      • #5
        В избора на този тип возило няма нищо рационално- какво рационално има в самотна разходка в джунглата през ноща?.
        Багира-та, както и тъщата просто връхлетяват невинният ти досега живот и го разкъсват. После никога не си същия.
        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
        No wahalla.

        Коментар


        • anvil
          anvil коментира
          Редактиране на коментар
          Добре казано...напълно си прав колега,но който го е страх от мечки да не ходи в гората.

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Ааа, колегата говори за джунгла и тъща, не за гора !

      • #6

        Какво е легенда? Неговото определение и значение
        Терминът Легенда идва от латинската легенда (това, което трябва да се прочете)Легендата е кратка история, която може да се основава на исторически събития или реални ситуации, примесени с фантазията на нейния създател, който е анонимен.
        Легендата се ражда от склонността на човешкия дух да обяснява какво е прекрасно, какво не разбира, до учудването си от природните факти, които не знае. Ето защо легендата в самото си начало не е нищо повече от историята за първите борби на човека, за неговото невежество и желанието му да разкрие онази мистерия, която го заобикаля и е страстна за него....и так далее..

        Това за сърказма на колегата.А относно Багирата(само да има номер някъде) в новият ми талон ще пише за ДВГ-без номер...мостове-каквито си пожелая-ДВГ какъвто си пожелая...свободни съчинения-каквито искам.Искам го! Това или трябва да си много "луд" или да можеш да си го позволиш...е,аз попадам и в двете категории А след години,като изхвърлиш тойотката на скрап,Багирката ще е като нова




        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от anvil Преглед на мнение
          Какво е легенда? Неговото определение и значение
          Терминът Легенда идва от латинската легенда (това, което трябва да се прочете)Легендата е кратка история, която може да се основава на исторически събития или реални ситуации, примесени с фантазията на нейния създател, който е анонимен.
          Легендата се ражда от склонността на човешкия дух да обяснява какво е прекрасно, какво не разбира, до учудването си от природните факти, които не знае. Ето защо легендата в самото си начало не е нищо повече от историята за първите борби на човека, за неговото невежество и желанието му да разкрие онази мистерия, която го заобикаля и е страстна за него....и так далее..

          Това за сърказма на колегата.А относно Багирата(само да има номер някъде) в новият ми талон ще пише за ДВГ-без номер...мостове-каквито си пожелая-ДВГ какъвто си пожелая...свободни съчинения-каквито искам.Искам го! Това или трябва да си много "луд" или да можеш да си го позволиш...е,аз попадам и в двете категории А след години,като изхвърлиш тойотката на скрап,Багирката ще е като нова



          Добре де аз попитах нормално ти се заяждаш . Естествено, че всеки има право да притежава и кара каквото го кефи, може да си го позволи и покрива нуждите му! А аз така или иначе не получих отговор на въпроса с какво толкова изпъква това "нещо". Щото ако е само заради пластмасовото купе, липсата на номер на двигателя и.... зеления цвят, то не намирам нищо уникално в него.При положение, че ще сложиш мостове от Нисан например, скорости с раздатка от Митсубиши, двигател от БМВ, радио от Опел и тотално неадекватно поведение с повече от 40км/ч, то не се различава с нищо от всеки джип в близката морга... Щото сбиращайн с части от вторични, кра-кра то и неутолим ентусиазъм за 2 седмични ремонти след всяка 3 часова разходка си е жив мазохизъм в моите очи.

          Аз не мога да се нарека тойотаджия, имах чероки, имам терано, сега и 4рънър. Поддържал съм много джипове, различни марки, години, модели. Е повЕрвай ми, бих заменил 100 уаза, 1000 ниви и 5000 буханки за 1 тойота  Не случайно в арабските емирства, африка, близкия изток и още куп други местенца по земята гледат на Тойота и Нисан като на ИКОНИ. Не карат уазове, нито пък багири...
          Икони, не щото е измислица, не щото не са се доказали във времето като безкрайно надеждни, рентабилни при ремонт, ремонтопригодни и все пак предоставящи комфорт на пътуващите и управляващия.

          Хайде нека хейта започне.

          Успех с намирането на номера, пък като(ако) някога сглобиш и подкараш нещото ще отидем на разходка заедно, бирата и скарата от мен
          Последно редактирано от I.Stoyanov; 09-08-21, 15:50.

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Бих добавил - доста други возила пак са без номер на мотор в талона, отделно дето има и съвсем легални начини да смениш мотор.

          • I.Stoyanov
            I.Stoyanov коментира
            Редактиране на коментар
            Абсолютно така е!
            Но май е въпрос на мега свободно време да стопанисваш и РЕМОНТИРАШ руските техники, не да ги караш и да им се радваш, а главно да ремонтираш....

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            "... бих заменил 100 уаза, 1000 ниви и 5000 буханки за 1 тойота " ...
            добре, че ги немаш, щеше да се прецакаш яко, вервай ми.

        • #8
          Колега,въобще не се заяждам...просто питам за нещо,което ме интересува,а ти прояви сарказъм и питаш защо е легенда...вникни в смисъла на отговора какво е легенда.И няма да започва никакъв хейт...за кое...карай си каквото те кефи и жив и здрав.Ако ти си се засегнал за нещо извинявай...за каквото и да е.
          Последно редактирано от anvil; 09-08-21, 16:16.

          Коментар


          • I.Stoyanov
            I.Stoyanov коментира
            Редактиране на коментар
            Ааа няма засегнати, аз наистина искам да знам дали от техническа гледна точка има нещо специално в това возило. До тук разбрах, че е добра отправна точка за проект, което пък никак не го прави уникално само по себе си.
            Иначе за сантимента също ми стана ясно!

          • anvil
            anvil коментира
            Редактиране на коментар
            Всичко е точно колега...хванал си нишката,че сантимента е важното нито парите,нито комфорта.Такава бракма може да стъпи и повече от средно скъп джип,ама кеф цена няма.Радвам се,че се разбираме.

          • I.Stoyanov
            I.Stoyanov коментира
            Редактиране на коментар
            Щом ще ти достави кеф и удоволствие да я направиш, давай смело. Хората са казали, че мерак с пари се гАси. Най-важното е после да можеш да се движиш адекватно по републиканската пътна мрежа, че ако става само за у нашта гОра, то силно се обезсмисля.

            Успех !

        • #9
          Това се опитвам да обясня на приятели - ако имаш желание за проект, можеш да си го подредиш на шаси подходящо за това което искаш и очакваш.

          P.S. Имам приятел който даде 15К € само за регистрация, щото като смениш и шасито на това което си купил, освен всичко останало, значи си дал пари за документи, и това само заради робството към марката.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #10
            Благодаря на отзовалите се колеги за връзка със Стефан.Видяхме се поговорихме към 2ч. и всичко ми е ясно.Темата е за триене...и не се ядосвайте- всичко ще изгние...освен купето на Багирата

            Коментар


            • #11
              Кажи какво стана де...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • anvil
                anvil коментира
                Редактиране на коментар
                Като(ако) стане ще пиша....още нищо не се знае,че ще е доста сложно.Ще трябват "корабните въжета" за да се регистрира,а дали си заслужава е друг въпрос...ще гърмим патрони за глупости...ако е рекъл Господ ще стане !

            • #12
              Първоначално публикуван от anvil Преглед на мнение
              ...Темата е за триене...и не се ядосвайте- всичко ще изгние...освен купето на Багирата
              Ако това е единственото предимство на Багирата, по-добре си купи Дилориън. Изглежда доста по-гъзарски, пък и е доста по-популярен. И също не гние, щото е от неръждавейка...
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #13
                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

                Ако това е единственото предимство на Багирата, по-добре си купи Дилориън. Изглежда доста по-гъзарски, пък и е доста по-популярен. И също не гние, щото е от неръждавейка...
                Не си прав, първо може някой сИнга-мАнга да остане гладен от помощите дето взима от моят и твоята заплата и да реши да я крадне, башка от това, че може да се намерят и оригинални части за ДилориЪна от Америка, а за багирата май и завода производител не знае какво е вградил

                В прочем има и доста рендета от миналия век дето са с пластмасови коруби и хич, ама хич не гният, така че пак са добра база за векуване

                Коментар


                • #14
                  Колега,предимството на тази Багира е че я взех за без пари,а и аз не търся нищо конкретно...тя ме намери.А и гъзарските истории не са ми по вкуса...по-спартанско за мен...

                  Коментар


                  • rusev
                    rusev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Щом е без пари, значи наистина е най-доброто.
                    Тойота е за комплексари и за хора, които искат да имат нормален автомобил.

                • #15
                  Багира, освен че е единственият минаващ за български джип има малко други достойнства.

                  Дали това е повод човек да се занимава с нея - спорно ама Стефан не иска да ми завещае неговата.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X