Първото и очевадно е че са преместили дифа от ляво.
Но по интересно е защо са преместили оста на шенкелите с около 20-30 градуса назад и кормилните щангите са се вирнали нагоре. Дали пък не излизат по лесно от коловозите така а?
Ами според мен вдигането на щангите нагоре е само + защото няма да се кривят от разни препятствия
Другото което е ако е изменена оста на завиване на колелото - т.е. не е вертикална - получава се накланяне на колелото като при мерцедесите.
Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.
Кастера е важен за удобството на управление - сиреч осигурява обратна връзка м/у колелата и волана. При завиване на волана се получава адекватно реактивно действие, което е толкова по-голямо, колкото е по-голям ъгъла на кастер.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Кастера е важен за удобството на управление - сиреч осигурява обратна връзка м/у колелата и волана. При завиване на волана се получава адекватно реактивно действие, което е толкова по-голямо, колкото е по-голям ъгъла на кастер.
Не съм особено светнат на тия неща за които говориш и затова ще се радвам да го пообсъдим. Ако има полза от това нещо измислих как ще стане най безболезнено.
Целта е да ти се връща волана в право положение като го пуснеш, след като си завил, пък и да усещаш на къде са завъртяни гумите по усилието върху волана. Освен това е пряко свързано с устойчивостта при движение с висока скорост по пътя.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
До тук добре, но тоя ъгъл ми се вижда много отклонен от вертикала, интересно какъв ще е ефекта. Едно съм сигурен, това има някаква връзка с проходимостта и трябва да разберем защо.
Йори,много е просто.Като са го сглабяли са допуснали една мъничка грешка:без да искат са обърнали моста наопаки и после ги е домързяло,и за по лесно са продължили да сглобяват......
Коментар