Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли смисъл от дизеловия УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли смисъл от дизеловия УАЗ

    Вижте внимателно параметрите
    • 10 Двигатель ЗМЗ-409.10 УМЗ 4218.10 Andoria4CT90 ЗМЗ-5143.10
      11 Топливо Бензин Аи-92 Бензин А-76 Дизельное Дизельное
      12 Рабочий объем, л. 2,69 2,89 2,417 2,24
      13 Максимальная скорость, км/ч 130 120 120 120
      14 Расход топлива при 90 км/ч, л/100 км 13,2 15,5 11,9 10,1
      15 Ном. мощность, л.с.(кВт)/об.мин. 128(94, 1)/4400 84(61, '8')/4000 86(63,5)/4000 91(67,0)/400
      16 Макс. крутящий момент Н.м.(кгс.м.)/об.мин. 217,6(22,2)/2500 189 (19,3)/2500 183,0(18,65)/1800 196,0(20,0)/2500


    За дизел ЗМЗ-5143.10
    Полная масса автомобиля, кг
    с мягким верхом .............................................................. 2400
    с жестким верхом............................................................. 2550

    Инжекция ЗМЗ-409.10
    с мягким верхом .............................................................. 1665
    с жестким верхом............................................................. 1815

  • #2
    Нещо не ми се връзва, почти тон разлика, май има някаква грешка. Инаме в руските ресурси прочетох че въпреки че бил дизел не му стигала тягата и трябвало да го въртиш... май не е правилния дизел за там.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Извинявам се за невежеството ама дизеловия имаше ли турбо и интеркулер или не?

      Коментар


      • #4
        Различните модификации са различни, някои са атмосферни, други с принудително пълнене.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          514 си е 514 и това няма отношение нито към компресорите, нито към един тон добавъчно тегло на злите антирекламисти. Единственият проблем на тоя двигател е че е суров. Иначе безусловно надминава конкурентите, между другото.

          Коментар


          • #6
            колеги, не четете ли?
            едното е "пълна маса", а другото "маса", т.е. първото е напълно натоварено състояние, а второто "готов за път" /=без никакъв товар/
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Не пише "маса", изобщо нищо не пише, но е в една графа с "пълна маса", така че е логично да предположиш че става въпрос за едно и също.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                явно аз съм прочел между редовете

                това обаче, е единственото обяснение, защото е абсурдно от смяната на двигателя теглото да се увеличи с 800кг /а доколкото си спомня, 750-800кг беше полезния товар на УАЗ/...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Правилно, има нещо гнило там...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Андорията е турбо дизел.Атмосверния дизел няама да е повече от 75 к.с.
                    0888 69 88 72
                    https://www.youtube.com/channel/UC2lB8CKbb5eIV1Aj8ikgayw

                    Коментар


                    • #11
                      ДВИГАТЕЛЬ
                      На автомобилях УАЗ-315148-095 и УАЗ-315148-195 установлен
                      дизельный, с турбонаддувом и непосредственным впрыском топлива
                      двигатель модели ЗМЗ-5143.10.
                      Порядок работы цилиндров ........................................................... 1-3-4-2
                      Диаметр поршня, мм ............................................................................... 87
                      Ход поршня, мм ....................................................................................... 94
                      Рабочий объем, л ................................................................................... 2,24
                      Степень сжатия ...................................................................................... 19,5
                      Минимальная частота вращения коленчатого вала на
                      режиме холостого хода, мин -1 ....................................................... 700-800
                      Номинальная мощность при 4000 мин-1, кВт (л.с.):
                      нетто по ГОСТ 14846 ............................................................. 67,0 (91)
                      брутто по SAEj 816b ............................................................ 72,9 (99,1)
                      брутто по DIN 70020 ........................................................... 68,0 (92,6)
                      Максимальный крутящий момент при 2500 мин-1, Н•м (кгс•м)
                      нетто по ГОСТ 14846 ........................................................... 196 (20,0)
                      брутто по SAEj 816b ............................................................. 219 (22,3)
                      брутто по DIN 70020 ............................................................ 213 (21,7)
                      Топливо .................................................Дизельное по ГОСТ 305 - марок:
                      Л-0,2-40 -для температуры окружающего воздуха 0°С и выше;
                      З-0,2 минус 35 -для температуры окружающего воздуха
                      минус 20°С и выше;
                      З-0,2 минус 45 -для температуры окружающего воздуха
                      минус 30°С и выше
                      ТРАНСМИССИЯ
                      Коробка передач:
                      тип коробки ...................................... механическая, пятиступенчатая,
                      синхронизированная (фирмы "Dymos")
                      тип управления............................................................... механический
                      СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ
                      Рулевое упpавление:
                      pулевой механизм ................... типа "винт-шариковая гайка-сектор"
                      с гидроусилителем
                      ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЕ
                      Генератор .......................N1 14V, 90A, 6 033 GB5 011, фирмы "BOSCH"
                      Аккумуляторная батарея ................................................................ 6СТ-90А
                      Свечи накаливания ................................ 0250 202 029, фирмы "BOSCH"
                      Стартер ....................DW-12V, 2,0kW, В 001 116 163, фирмы "BOSCH"
                      Форсунки .................................................... 0 432 193 549 (Y 431 K03 019)

                      Коментар


                      • #12
                        Наистина пълната маса на бензиновия е 2520 срещу 2550 на дизела специално се разрових но хич не ни харесват конете и въртящия момент на дизела на всичкото отгоре като му чета ръководството има доста електроника което го приравнява поне в тоците към инжекцията.

                        Коментар


                        • #13
                          Направо си ги няма нито конете нито въртящия момент...айде за конете ясно, ама тягата Какъв е този дизел
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от quadra
                            Направо си ги няма нито конете нито въртящия момент...айде за конете ясно, ама тягата Какъв е този дизел
                            общо взето като Тойота 2Л-ТЕ /с електроника/... обаче онова е пуснато началото на 90-те
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              Смисълът е като смисъла на всеки дизел!
                              Аз съм твърдо за дизелов уаз,понеже пробвах един с двигател 300д на мерцедес и да ти кажа мъкне яко,а разхода е направо готин
                              Всичко тече, но не всичко се пие !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X