Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hunter Vs. Soviet Uaz

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Hunter Vs. Soviet Uaz

    Незанам дали има такава тема и sorry че повтарям ако има
    знае ли някои колко пада на долу проходимоста на Уаз Хънтър с сравнение с старата Уаска с тиа драстични промени(Нови диференцяли ,скорости, мотор ,etc?

  • #2
    UAZ-а е с два вида мостове - Военните/Редукторни дават предимство в много дълбока кал, голями камъни, Но и усложняват потдръжката, забавят колата и са по-шумни, срещу нормалните мостове Хънтъра е по-добър (лично мое мнение) заради двигателя
    Абе зависи си най-вече от шофьора

    Коментар


    • #3
      спада!... направо не бива да се кара по неравен асфалт


      ако говориме сериозно, пластмасовите брони не намаляват проходимостта - просто се чупят...
      двигателя наистина е по-бързоходен, но пък е и доста по-мощен /почти двойно/
      от завода излиза с по-ниски гуми, но това не е проблем, щото и стара уазка да вземеш, пак е добре да купиш други гуми...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        http://photo.uazbuka.ru/displayimage...p&cat=12&pos=0

        не намерих по добра снимка но ако не се лъжа тжа не са ли старите диференцяли

        http://www.avtospec.ru/goods.php?id=55510
        а тука са новите Diff малко по надоло на страницата

        старите диференцяли не се ли справа по добре на офф роуд ?

        ако земем два уаза с еднакви гуми едини хънтер другиа The Mean Soviet Machine и ги постажим на едно и съшто изпитание(дълбока кал)кои е по вероятно да се справи по добре?

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от borkozin
          ако земем два уаза с еднакви гуми едини хънтер другиа The Mean Soviet Machine и ги постажим на едно и съшто изпитание(дълбока кал)кои е по вероятно да се справи по добре?
          Много едностранно изпитание ...

          Добра е да се комбинира с каране в сняг, пясък, скоростта отсечка ... и разстояние изминато с еднакво количество гориво ...
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • #6
            Посмотрите здесь русского Хаммера "Тигр" или по другому "Газ-2975"

            http://www.4na4.ru/PAGE/NEW/tigr_2002.htm
            http://www.autonavigator.ru/autonews/2004/05/06/1.html

            Коментар


            • #7
              Добра е да се комбинира с каране в сняг, пясък, скоростта отсечка ... и разстояние изминато с еднакво количество гориво
              еми и така става но основата на изпитанието да се разбере коя е по проходима ,
              а за горивото е ясно че ще е много

              Коментар


              • #8
                един виц за Хамър

                "Колата на Арнолд е толкова голяма, че в нея има ехо."
                За джипа на Арнолд Шварценегер, първия цивилен собственик на Хамър в света

                http://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=3807

                Коментар


                • #9
                  Много се изместихте от темата а е доста интересна / Hunter Vs. Soviet Uaz /. Дали няма някой да даде компетентно мнение по въпроса. Аз карам старата Уазка производство 75г.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от edobg
                    Много се изместихте от темата а е доста интересна / Hunter Vs. Soviet Uaz /. Дали няма някой да даде компетентно мнение по въпроса. Аз карам старата Уазка производство 75г.
                    Вярно отклониха се, но моето мнение не "некомпетентно" Сега в уравнението трябва да се вкара и "Патриота" и ще стане още по-интересно.

                    Коментар


                    • #11
                      Сефте чувам че военните мостове са по-шумни. Обикновено ги смятат зо по-ненадеждни, щото имат повече чаркове. Обаче и това е условно, щото пък в тях се чупи не цялата полуоска ами само гъбката - вторичното валче на редуктора. Което се и сменя по-лесно в калта и е дребна резервна част.
                      Пък без малко 40 см клиренс все е нещо ...
                      Хънтъра е паркетник не заради спайсерите. Тия мостове се оказаха читави. Виж пластмасовите брони наистина са проблем. Работата им не е да се чупят уж да не утрепат пешеходеца, ами да се подпираш на тях и да ги хващаш с джека. И няма нито едно прикачно устройство. Нито фаркоп, нито куки. Само това вече стига за да не е истински джипа. И пак се влиза в свинството преправяне още от магазина.
                      Патриота е изобщо бетер. От него май става една ли не само рамата. Само тия тапицерии кво струват в калта ...

                      Коментар


                      • #12
                        Аз не съм карал класическа УАЗ-ка (имам предвид преди Хънтър-а), но съм се возил доста, пък и съм карал Хънтър и определено съм очарован! Не разбирам защо трябва да е паркетник само защото са му пластмасови броните (сменят се).. Да, вярно, трябва да се пооправят някои неща, веднага след като се вземе от магазина (вероятно в по-голяма степен от при останалите), но не е pain in the ass. Смятам, че не е паркетник всеки един джип, които носи в себе си т.нар. "bolt together technology". А такива останаха твърде малко, но пък Хънтър-а (за мен) е един от тях..

                        Коментар


                        • #13
                          Защото, и да е написан на латиница, един ден всеки джип ляга на мостовете в калта. Тогава можеш да изгориш всички лебедки в околията, можеш да накъсаш въжетата на парчета по метър, да откъснеш механичната лебедка с половината рама, и той пак ще си стои където е. Тогава трябва лекичко да го хванеш за броните с джека, да мушнеш отдолу талпите, и да си идеш щото вече е късно и бензина все едно свършва. А пластмасовите буклуци не стават за тая работа щото са декоративни. Декоративният джип е ... Мда. Умна работа, да не ми се разсърди някой.
                          Не е и само за това, че няма за къде да го закачиш за да го дръпнеш, остави асфалтовите финтифлюшки.
                          Излизаш от магазина и влизаш в тунинга. Не го бъркай с незатегнатите от завода гайки, това е отделна тъжна песен.

                          Коментар


                          • #14
                            Не ги бъркам (тунинга и незатегнатите гайки).
                            А за 'излизам от магазина и влизам в тунинга' - това винаги е било така.. Дори и в не-комерсиалните времена и детските ми години, когато наш'те ми купиха 1вото балкан-че - толкова си търсих оранжеви светлоотразители за спици (а ги имаше само в ЦУМ и то рядко).. Нищо лошо няма в копнежа за тунинг.. Човек един кухненски нож да си купи, пак го тунингова (остри демек)..

                            Коментар


                            • #15
                              Това че някой тука се е сдухал дотолкова че и кибрит като си купи го тунингова, е друга работа. За мене е свинство поведението на заводите, които правят ей такива мизерии нарочно. Как може стандартния УАЗ от завода да иде в гората, а това не може. Или разните там Вранглери, старите ТЛК, нормалните Геленди ... Значи може, излиза. Не, айде сега ще произвеждаме буклуци, пък те после ще си ги доправят. Това за мене е освен всичко друго и наглост спрямо стотинките на купувачите. За някой може да е нищо, за някой - цял живот глад, спрямо всички обаче това е наглост. За някого джипа може да е глезотия за свободното време, за повечето е въпрос на оцеляване. Що правят така?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X