Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спад в цените на УАЗ на старо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спад в цените на УАЗ на старо

    Колеги УАЗисти, аз ли бъркам или преди 6 - 8 месеца средната цена на УАЗ на старо беше с 30 до 50% по-скъпи /поне такива са мойте наблюдения/? Преди малко съвсем информативно влязох в "мобилето" и останах много учуден от цените в момента. Нови номера, застраховки, газови, и др. екстри за 2000 до 2500 лв. Споделете и Вашите наблюдения. Дали този спад в цените има нещо общо с влизането ни EU съюза? Дали няма да измислят нещо и да ни спрат от движение?Някой ако знае нещо моля да сподели. Лично аз нямам намерение да сменям колата, но да сме подготвени все пак.
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

  • #2
    До: Спад в цените на УАЗ на старо

    Гледайте внимателно не какво пише а какво е реалното състояние. Спад в цените няма, напротив... разликата с преди е че сега се пробват да продават неща които преди се предаваха за старо желязо
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      До: Спад в цените на УАЗ на старо

      Дано сте прав г-н Петров. А нещо за нормативите на ЕU.
      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

      Коментар


      • #4
        До: Спад в цените на УАЗ на старо

        То ще си покаже дали съм прав А какво общо имат "нормативите" на EU? И за кои точно нормативи иде реч?
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          До: Спад в цените на УАЗ на старо

          Отностно нормите за изгорели газове. EURO 4 и така нататък. Предположих че има няккои проект за спиране на старите автомобили и въобще за автомобили без сертификат за вредни емисий и от това е продиктуван спада на цените на УАЗ. Едва ли когато е проектиран двигателя УМЗ 4178 някои е мислил за това. В момента регистрацията на нов автомобил без сертификат EURO4 на територията на ЕU е невъзможна. А старите? Но да не дърпаме дявола за опашката. Лично мен ме интересува този въпрос с регистрацията, защото УАЗ-а който купих преди около половин година е бракуван в началото на 2007. Има всички необходими документи, но ми предстои ТЕХНОТЕСТ след като му придам малко вид /технически вече е изправен след доста труд/ и след това регистрация в КАТ. Както казват братята македонци "Мерак се лекува со пари". Ако някой знае нещо ново по темата нека сподели.
          Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

          Коментар


          • #6
            До: Спад в цените на УАЗ на старо

            ЕВРО4 и разните други стандарти важат от датата на издаването си... Към момента на регистрацията си УАЗ-овете са отговаряли на съответните изисквания... Никой стандарт или изискване не може да важи назад... Още от Римското право е така... Така че сега вече в рамките на ЕС не може да бъде регистриран никакъв автомобил който не отговаря на ЕВРО4... но вече регистрираните са си ОК стига да могат да преминат съответния изискван технически преглед... Има разни опити за въвеждане на рестрикции по емисия но това важи за центровете на определени населени места и е местна политика... Във всички случаи обаче въпросът за каране там отново опира до пари... т.е. при плащане на съответните такси можете да се движите и с парна машина стига да искате...


            Колкото до вашият конкретен случай то той е съвсем друг. Машината е била бракувана и според закона тя под никаква форма не може да бъде пусната в движение отново... нито с решение на Технотест нито на който и да е... това е според закона...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              До: Спад в цените на УАЗ на старо

              Искренно се надявам да не сте прав г-н Петров, в противен случай ще имам един УАЗ 3741 за части. Жалко доста труд и пари хвърлих по него. Закона според който неможе да се регистрира автомобила за конкретния случай нещо ново ли е или не. Питам, защото лично аз когато проверявах преди да купя този УАЗ ,и в ТЕХНОТЕСТ и в КАТ никой не спомена че не може да бъде регистриран. Напротив, казаха ми какви документи са ми необходими и аз съм ги набавил /иначе не бих го купил/. Дори лично пред мен в КАТ регистрираха бракуван КАМАЗ след като човека представи документ от ТЕХНОТЕСТ че машината е "годна". Започвам повторна проверка и ще представя на всички резултата към настоящия момент. Може и някой друг колега да е в подобна ситуация.
              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

              Коментар


              • #8
                До: Спад в цените на УАЗ на старо

                Аз също се надявам да успеете но не мога да ви помогна с повече информация. Надявам се някой колега който е пробвал скоро да каже как стоят нещата сега... Защото преди беше възможна такава регистрация а сега не... Но нека да каже някой който има опит...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  До: Спад в цените на УАЗ на старо

                  100 % е сигурно, че веднъж бракувани АВТОБУС, КРАН и ЦИСТЕРНА не подлежат на нова регистрация. За останалите преди можеше, но сега не знам. Татко е бракувал преди 7-8 години Москвич, който после отново пусна в движение.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Спад в цените на УАЗ на старо

                    Вмомента чакаме една фирма за вторични да получи лиценз за продажба с издаване на фактури зада регистрираме една фургонка и газ69 че са без документи питано е в кат и става но трябва и документ от технотеста че не е изменена конструкцията
                    0885 297985,мтел-Радо
                    0876 556870,виваком като домашен

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X