Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ-а - безнадеждно остарял или актуален?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Uaz

    Спора пак стана от типа " моето гардже е най-хубаво".
    С две думи: Повечето тук не сме хора над тийн възрастта и едва ли някои купува кола само заради това че е фен.
    Аз например когато купувах УАЗа, бях абслютно наясно с неговите проблеми, но това беше колата която ми трябваше: нова, просто обслужване, проходима и 7 местна.
    Сега ( 8 месеца по-късно ) не съжелявам за покупката.
    А доколкото за мощността наистина Хънтъра се продава като 128 к.с, но това е по ГОСТ
    ето точните цифри :
    Номинальная мощность при 4400 мин-1, кВт (л.с.)
    нетто по ГОСТ 14846... 94,1* (12*
    брутто по SАЕj) 816b... 106, I* (144,3)*
    брутто по DIN 70020... 100,5* (136,7)*
    *) Номинальная мощность с установленным нейтрализатором снижается примерно на 2,5%
    Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
    NULLA TENACI INVIA EST VIA

    Коментар


    • #17
      щте ми се да стигнем до момент в които всеки да може да си позволи нещо по добро
      По скоро бих формулирал изказването така: Всеки да може да си позволи това, което му харесва и иска да притежава... И дано разбира се да дойде по-скоро това време, въпреки че нали знаете: едно се дава друго се взема... В разни по-богати от нас места (да не споменаваме държави ) много пари пък малко хора - аз бих предпочел обратното...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от mitkov
        ...всеки да може да си позволи нещо по добро
        Не се умори да обясняваш че не е добър УАЗ-а и че другите явно са по-добри Вече не се съмнявам - ти СИ на заплата в Тойота или Нисан или Мерцедес или някъде
        А сега сериозно, УАЗ-ките не са толкова разпространени защото са били предназначени за военна употреба и съответно не са се маркетирали на световните пазари, завода от няколко години вече е частен и започва да се позиционира много по-добре което (ако не объркат нещо) със сигурност ще доведе до по-сериозно представяне на марката на нови за тях пазари.

        Коментар


        • #19
          diavol koleda

          Немога да разбера защо всички които имат не руски машини аиде не всички амам еденици от тях се мъчат всячески да ни убеждават коко лоша е Уазката ми хубаво бе лоша е ма мене ме удоволетворява и ме кефи и да много хора я избират заради цената и така да пак е предимство мене на пример италянските коли не ме кефят да речем ми налагам ли го не моито мнение си е мое що трябва да сравняваме
          УАЗ-а с другите то кво излиза сам срещу всички е много ясно че няма да стане както казаха другите Уазката си е много добра машина сле съответното отстраняване на руската немърливост по него друго което е много важно за моите цели спецялно е факта че има изключителна свобода за тунинговане по него имам предвид катъо общо цяло тои наистина прилича като конструктор за напреднали,също така ремонтно пригодноста изключително важно предимство точно това оредимство съм го изпитвал лично в два момента върху УАЗКА просто в това отношение е ненадмината,а вече на които не му се завира од една кола ми да не кара в гората щото там и танка да караш пак ще ти се наложи и тогава нека видя тия с единия куп екстри как ще се оправят
          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
          тел.088четири 9едно9 4нула4
          -------------------------------------------------------

          Коментар


          • #20
            с две думи ако трябва да се отговори по темата
            Остарял-да НО не безнадежно

            и Актуален ДА (за съжаление)

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от mitkov
              с две думи ако трябва да се отговори по темата
              Остарял-да НО не безнадежно

              и Актуален ДА (за съжаление)
              с две думи ако трябва да се отговори по темата
              Остарял - Не

              и Актуален ДА (за радост)

              Коментар


              • #22
                Иска ми се да ПОДЧЕРТАЯ че аз не съм Фен на никоя марка
                Ако се появи нещо по-добро от сегашната ми машина и аз мога да си го позволя веднага ще сменям (Bowler май не влиза в сметката)

                Коментар


                • #23
                  ХЕ ХЕЕ
                  Сега накрая усещам че ще искате да ме набиете като се видим
                  а аз дори не я пуснах аз темата по скоро я написах в отговор на човека дето каза че в мините ползвали уаз и нива щото първоначалната инвестиция била по малка

                  возил сам се на уаз даже си правихме веднъж много яки експерименти с проходимостта му
                  ма тихо да не чуят от горското
                  че димитър може да го отнесе

                  нямам нищо против тая машина
                  само че като ги гледам гърците дето са тука на близо дядовците им с кви яки пикапи си ги карат като каруци където им падне а инструменти за ремонт не са и виждали
                  в съшото време гледам как наще дядовци се мъчат с каручките и магаретата
                  кво да ви кажа

                  и аиде хънтър добре
                  ама като ви слушам ми се струва че не че му правите тунинг ами по скоро все едно сте си взели полуфабрикат
                  а парите които сте дали никак не са малко
                  та да вземат руснаците да изтрезнеят викам аз и да си подобрят качеството
                  пък тогава пак може да се говори
                  за сега като гледам фактите изостават безнадежно по отношение на качеството
                  а един автомобил от такъв тип трябва да е КАЧЕСТВЕН и НАДЕЖДЕН
                  а не да се радваме че е ремонтопригоден
                  убеден съм че ако решат могат да го направят да бест дет се вика

                  Коментар


                  • #24
                    Че кво му е старо на УАЗа освен мотора? Съвършенно актуална класическа схема.
                    Не бъркайте свойствата с общественото мнение Или там PR-а) Че така ще стигнете в заключенията до там, където оставих одеве едни хлапета - гъзарчета)) Не разбрах даже кво беше, нисан ли, фиат ли, покрива му хич не ми стигаше до кръста. Обаче тяхното било свръхболид, а мойто - барака. Откачих си въжето и си тръгнах без една дума. Пък те останаха в локвата да си болидят.
                    Знам че не трябва да се обиждат малките, приказката ми беше че от неправилна постановка ще излезе неправилно решение на задачата

                    Коментар


                    • #25
                      Сега ми се иска да попитам.Освен Ленд Ровър и някой друг модел на Тойота,Нисан и Мерцедес са напълно подходящи за каране извън пътя?От мой преки наблюдения който има СТРАШНО много пари може да кара джипове от сорта на Тойота,Мерцедес и Нисан.Разликата която идва спорет мен е в самата поддръжка!Много хора като чуят Уаз си представят течовете от масло отвсякаде.Но като като погледнем по добре се вижда съвсем друга картинка!
                      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                      Коментар


                      • #26
                        Английските вицове за Ровъра са съвсем съшите като тукашните за ЗАЗ, УАЗ и компания. Троши се, лее масло, пие бензин, и за капак парчетата от алуминиевата кабина няма кво друго да ги правиш освен да ги сменяш за луди пари. Същото дърво като УАЗа, само саксонско а не славянско. Старите Тойоти, Нисани, простите Геленди, Вранглера - тях да, с тях можеш от магазина в гората. Но си остава проблема с оправянето на счупеното. Лошото е, че такъв проблем възниква и с УАЗа. Това че става популярен добре, обаче лакомията на търговците ще съсипе всичко. Както частите започнат да стават сравними със западните по цена, така трябва да си верно диво богат колекционер за да купиш него а не Кукурузер 70 примерно. По никой начин няма да давам толкоз пари, колкото брат ми за неговото Терано.
                        А джипа като статусен символ за мене поне е строго хомосексуален симптом) Или Penis Enlanger)) Ако не може да си се блъскаш с него с кеф ей натам, хич не ме и интересува.

                        Коментар


                        • #27
                          В крайна сметка темата се разделя на два лагера,спорът между които е напълно безмислен.Те определят два погледа към живота и автомобила,пък бил той и с повишена проходимост.За съжаление още нямам никакъв такъв "джип",но когато имам възможност бих си взел УАЗ или Нива.Значи едната от групите,на които се разделя форума е тази на карачите-на тях им доставя удоволствие да се качат и да карат,без да се налага нещо да ръчкат.Задоволява ги фабричното оборуване на "джипа" и евентуалното предлагано опционално оборудване.Другата група,към която се причислявам и аз са хората,на които доставя удоволствие да създават нещо с ръцете си и докато не си изцапат ръцете с месло не могат да са напълно удовлетворени.Тъй като предполагам,че освен тези които използват офроудърите ,за да си вадят хляба,по-голямата част от участниците във форума търсят удоволствието от офроуда никой не може да ме убеди,че би ми доставило по-голямо удоволствие да юркам на офроуд Тойота или Мерцедес,отколкото УАЗ.За пътуване по асвалт и семейна кола може би бих си взел ако имам възможност западен джип и то от марките Тойота,Мерцедес или Ланд Ровър,но за удоволствие -УАЗ или Нива.А какво значение има за удоволствието дали тези две марки са остарели?

                          Коментар


                          • #28
                            Нивата поне се продава в много страни по света-дори в САЩ и Канада, та ако беше толкова добра щеше да се среща доста по-често,още повече че е и много по-евтина.УАЗ се продава също в доста страни,ама единственото което съм чул за него беше , че в Италия изхвърлят "хубавия "му мотор и го комплектоват с 2,5 лтр.тди и ставал доста по-добър,ама и тогава не е счупвал рекордите по продажби.

                            Коментар


                            • #29
                              Има много причини нещо да се продава или не някъде) За такива изделия - като правило политически.
                              В Ирак има двама дилъри на УАЗ. И двете фирми са американски)

                              Коментар


                              • #30
                                Дали са забогатели от това?! Не мисля!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X