А аз по темата. Къде си видял какво да е от "ниския ценови клас" изобщо да работи? Това пък изобщо са чисто декоративни изделия. Не само лебедките, всичко. Официалното име на ментето на ментетата.
а бе Стефане , а къде слагаш УАЗ -а - може би в HI RANGE?
Като притежател на една от споменатите машини, мога да кажа - ДА УАЗ-а Започва да става скъп автомобил, а след година две ще е доста (ако не и неоправдано) скъп.
Защо мисля така:
1. Цената на нов "Хънтър" за "Патриота" да не говорим, е доста висока и се покачва Всеки месец (да знам че за тези пари нищо друго - поне от този клас не може да се намери - НО...)
2. Цената на частите скача със същите, ако не и с по-високи темпове, появиха се редуктурни мостове от по-широките -чудесен "Ъпгреид" на "Хънтъра" - ама цената...
3. много от ремонтите са евтини - НО постоянни - масата от използваните оригинални компоненти са с отчаиващо качество и трябва да се заменят (ремъци, маркучи, ресьори...) капка по-капка - вир
От горе изброеното човек може да си направи правилни и Грешни изводи, за това ще се опитам да обобщя
1. УАЗ-а (новите) е НАЙ-ДОБРОТО за парите си (а внякой случай и за много повече пари) - имам в предвид - ПРОХОДИМОСТ, ЗДРАВИНА, ЕКСПЛОАТАЦИОННЙ РАЗХОДИ... Ако искате и пъргавина и скорост
2. УАЗ-а (новите) Вече не е "половин заплата" - е поне не моята и струва "едни" пари и дърпа още "едни" пари за напилване и потдръжка, така че кандидат собствениците да си правят сметките първо в "Ексел-а" а после да пристъпват...
Така че УАЗ-а е скъп и същевременно евтин зависи кой за какво го използва и колко пари има
Патриота изобщо не го пиши никъде. Идеята уж е като за хора с доходи от 1 500 долара на месец, но всъщност е за от 2 500. Да не говорим че има безсмислени за паркетник свойства, които и го лишават от мечтаната паркетност, и баш паркетните лъскавини както обикновено не са постигнати.
всъщност опитах се да подкрепя УАЗ-а ! Стефан отново беше доста краен(както със завидните си не само технически познания) , но ис черногледството си! тъкмо за това ставаше въпрос че според него не може да има компромис от качество и ниска цена ! надали има някой който да оспори възможностите на ЪАЗ-а ( ако е в движение )
не се впрягай Стефане , лафа да върви
ами точно УАЗ-а е пример за евтино и неработещо нещо
по западните стандарти е недопустимо ремонт по нова кола докъм 100,000км... те за това и дават гаранция 3 години/ 100,000км... Съмнявам се, че съществен процент от новопродадените УАЗ-ки биха изминали такъв пробег само с подмяна на консумативи...
Същевременно УАЗ-а е и много добър пример, за това, че човек /почти/винаги прави някакъв компромис... купува, знаейки че УАЗ не е съвършен /поне като изработка/
Патриота по принцип не може да стане паркетник. Рамата тежи и не му трябва. С целите мостове винаги ще реве и друса, обаче никога няма да държи пътя като с лостови. За пасивната безопастност е повече от сложно да се говори. Не че я няма, просто става дума за друго. За изгъзиците и липсващите 22 стойки за чаши няма кво и да говорим.
С тая цена не е за бедни. За тая цена богатите искат принципно различна надеждност а не вечните приятни моменти с откачени жички и спукани тръбички.
Истинския УАЗ е съвършенния джип за маниаци, отличен работен кон за който трябва и пълно недоумение за окаяните юзери и прочее ламери.
Хе. УАЗа може да е кеф в центъра на София. Обаче е единствения начин за оцеляване не само на 1/6 от цялата планета.
Прочее, поздравявам всички любители на паркетниците които твърдят че истинските всъдеходи са полюция със случилото се във Флорида, Луизиана, Ню-Йорк, Вашингтон. Ура, другари!
Чекиджии.
Коментар