Темата е породена от проблема на колегата с Ферозата с прогнилото шаси.
Нека тук всеки Уазоводитель
,сподели какви са слабите и проблемни места на легендарния руски автомобил.
Двигател,трансмисия,ламарини.
И започвам аз.
По тенекиите.Буханка. Единична кабина.
Отляво.Задължително гние за шофьорската седалка . Причини : еликтролит от акумолатора , и всичката вода изпръскана от предно ляво колело , невероятно добре е изчислено да влиза точно там! Точно под "това" място има една П-оброзна гредичка ,която много често е захваната за нищото.А е важна . Тя дъжи кабината за шасито.
Отдясно. Същото без електролита.
Там където стоят краката на шофьора. Също проблемно място.
Гореизложеното се явява закономерност при всички кърпени от мен буханки (около 5-6) За джипки нямам богати впечатления.Пред гаража чакат 2 бр. като стигна до тях ще споделя.
Шаси прогнило на Уаз -аз не съм видял . На Газ-69 да, но на Уаз -не !
Това тук долу са снимки на единична кабина,1994 г.От днес.
1 и 2 сн. - зад шофьорската седалка
Нека тук всеки Уазоводитель

Двигател,трансмисия,ламарини.
И започвам аз.
По тенекиите.Буханка. Единична кабина.
Отляво.Задължително гние за шофьорската седалка . Причини : еликтролит от акумолатора , и всичката вода изпръскана от предно ляво колело , невероятно добре е изчислено да влиза точно там! Точно под "това" място има една П-оброзна гредичка ,която много често е захваната за нищото.А е важна . Тя дъжи кабината за шасито.
Отдясно. Същото без електролита.
Там където стоят краката на шофьора. Също проблемно място.
Гореизложеното се явява закономерност при всички кърпени от мен буханки (около 5-6) За джипки нямам богати впечатления.Пред гаража чакат 2 бр. като стигна до тях ще споделя.
Шаси прогнило на Уаз -аз не съм видял . На Газ-69 да, но на Уаз -не !
Това тук долу са снимки на единична кабина,1994 г.От днес.
1 и 2 сн. - зад шофьорската седалка
Коментар