Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

    Темата е породена от проблема на колегата с Ферозата с прогнилото шаси.
    Нека тук всеки Уазоводитель ,сподели какви са слабите и проблемни места на легендарния руски автомобил.
    Двигател,трансмисия,ламарини.
    И започвам аз.
    По тенекиите.Буханка. Единична кабина.
    Отляво.Задължително гние за шофьорската седалка . Причини : еликтролит от акумолатора , и всичката вода изпръскана от предно ляво колело , невероятно добре е изчислено да влиза точно там! Точно под "това" място има една П-оброзна гредичка ,която много често е захваната за нищото.А е важна . Тя дъжи кабината за шасито.
    Отдясно. Същото без електролита.
    Там където стоят краката на шофьора. Също проблемно място.
    Гореизложеното се явява закономерност при всички кърпени от мен буханки (около 5-6) За джипки нямам богати впечатления.Пред гаража чакат 2 бр. като стигна до тях ще споделя.
    Шаси прогнило на Уаз -аз не съм видял . На Газ-69 да, но на Уаз -не !
    Това тук долу са снимки на единична кабина,1994 г.От днес.
    1 и 2 сн. - зад шофьорската седалка
    Прикачени файлове
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

  • #2
    До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

    И аз не съм чул за изгнило шаси на Уаз.Колкото до слабите места-мисля че едно от тях са мостовете.Повечето хора казват че бързо се чупят.Аз също счупих един път заден мост-но проблемът не е голям защото са евтини частите и ги има много и навсякъдеОсвен това Уаз(става дума за джип)гние между предната и задната врата доло под праговете защото там се задържа кал между резервоарите и купето.Проблемът е решен като махнах резервоарите,прибрах газовата бутилка вътре в купето,сложих малко резервоарче отпред при двигателя,изрязах Уаз-ика почти до долните панти на вратите и сега е добреОткъдето и да се погледне Уаз-а си е добър и не дава големи дефекти

    Коментар


    • #3
      До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

      Значи най важно е да гледаш двигател, рездатка, скоростна кутия и мостове, ламарини се правят. А, рамата е действително много здрава мойта уазка е на 34г. и е доста запазена нищо че е с 10 ката боя.

      Коментар


      • #4
        До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

        Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
        Колкото до слабите места-мисля че едно от тях са мостовете.Повечето хора казват че бързо се чупят.Аз също счупих един път заден мост-но проблемът не е голям защото са евтини частите и ги има много и навсякъде
        Мостовете се чупят защото предишните собственици са били немарливи.И това е доста често срещано явление-тъй като са "руски",се карат с недостатъчно масло или изобщо без него.Когато няма достатъчно смазване,се износва предкомерно опорния лагер на пиньона,и в крайна сметка се чупи,като в повечето случаи отнася със себе си и леглото,което е отлято заедно с ръкава.Разглобява се диференциала,изваждат се отломките,обира се луфта и се кара така.Обаче когато се стигне до по-труден участък,не се включи двойното и се напъне повечко в следствие на "висящият" пиньон всичко става на сол.Моят мост е подобен и беше счупено леглото,веднага си купих нов ръкав и лагерче.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #5
          До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

          Първоначално публикуван от edobg Преглед на мнение
          Значи най важно е да гледаш двигател, рездатка, скоростна кутия и мостове, ламарини се правят.

          Е те тука си в МНОГО голяма заблуда
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #6
            До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

            Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
            Аз също счупих един път заден мост-но проблемът не е голям защото са евтини частите и ги има много и навсякъде
            И за това трябва всеки месец да сваляме и качваме моста щото е много ефтино и си нямаме друга работа
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #7
              До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

              Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
              Е те тука си в МНОГО голяма заблуда
              +1000
              Всичко друго се оправя - тенекиите са най-гадната работа. При Ужаската са сравнително лесни но...
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                Е те тука си в МНОГО голяма заблуда
                Много си прав,наистина е така-ламарините са много кофти за правене,по-лесно се ремонтират мостове и двигател.И за тях са по-евтини частите.
                С "Фармахим" - непобедим
                Дизел - само дънки!

                Коментар


                • #9
                  До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                  Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
                  Много си прав,наистина е така-ламарините са много кофти за правене,по-лесно се ремонтират мостове и двигател.И за тях са по-евтини частите.
                  Защо да са кофти за правене ламаринитеА и ламарините не са скъпи-един калник е около 100-тина лева.Според мен се правят лесно и ламарините докато за моста си трябва някой който знае какво и как да регулира(аз за съжаление не разбирам как да регулирам правилно моста при сглобяването)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                    Според мен истината е на средата - та купувачът трябва да гледа или едното(купето) или основните агрегати( мостове, предавателни и раздатъчни кути и двигател) и да си прави сметка(има вариянт в който и двете да са ок ама или е скъп или да е нов...), най важно е за какво ще го ползва и дали си заслужава да въскресява някой за 1000лв или да си земе приличен за 4000лв. Та по темата:
                    При оглеждането добре е да видите как са поддържани агрегатите (дали са сменяни гарнитури или е плескан само силикон) от това може да се съди много лесно кой и къде го е правел. А за офертите в които ви информират че двигателя е от основен ремонт (аз не бих купил такъв като незнам къде и кой го е събирал, после след 10000км да се чудя какво му е що не върви и що дими) се отнасяйте с повечко и повишено внимание( масло по картера няма как да няма да не се плашите). По ламарините освен много кит и много гнило няма от какво да се впечетлите кой знае.

                    При пробата вижте дали всичко се включва и изключва в границите на нормалното, голямо внимание отделете на шумовете (от двигателя при ниски, средни и високи обороти, също скороси и мостове), спирачките проверете дали педала не пропада.Вижте какво налягане отчита уредът за масло при студен и загрял двигател, температурата на охладителната течност, дали загрява бързо или не и дали държи равномерна температура по време на експлатация Желателно е да го помъчите при пробата особено в наклони и спускане на скорост (ако има проблем сигурно ще се прояви тогава). По ел системата няма кой знае колко шокови проблеми. Луфтовете в главното предаване и кормилната уредба е добре да се проверят.
                    Пак повтарям трябва да се знае за каква есплатация ще се закупува джипа
                    Желая на новите уазкаджии много безаварийни километри и който е имал Уаз знае за какво става дума
                    Поздрави
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #11
                      До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                      Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                      Защо да са кофти за правене ламаринитеА и ламарините не са скъпи-един калник е около 100-тина лева.Според мен се правят лесно и ламарините докато за моста си трябва някой който знае какво и как да регулира(аз за съжаление не разбирам как да регулирам правилно моста при сглобяването)
                      Кое не е скъпо бе колега?

                      Калник 100 лв и то преден,а отделно + подкалника става 200 за страна!Задния е по 150 и вече става 350 лв. Х 2 е хеееееееее. Предната маска или както я наричат някой "торпедо" е вече 300 лв на места.Надстройка за врата е около 60 лв. Рамка за преден прозорец е около 200 лв. Ако има и заминали врати? Отделно други ламарини,тел,работа време,НЕРВИ,че нищо не става ииии след всичко това 2 години и пак дроб сърма .

                      Който е правил купе от нищото знае.Ти не си! По добре и да не ти пожелавам и да правиш защото ще се видиш в приключение,и то голямо. А да правиш двигатели,мостове и скорости е съизмеримо с удоволствие пред въстановяването на един гнилоч.

                      А това,че не разбираш как се регулира един мост си е просто неискане да се научи човек,защото във всяка книга на Уаз е дадено подрнобо как се прави тази операция и не виждам абсолютно нищо сложно в това.Лека полека и ще стане!

                      Айде лека вечер
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                        Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                        Кое не е скъпо бе колега?

                        Калник 100 лв и то преден,а отделно + подкалника става 200 за страна!Задния е по 150 и вече става 350 лв. Х 2 е хеееееееее. Предната маска или както я наричат някой "торпедо" е вече 300 лв на места.Надстройка за врата е около 60 лв. Рамка за преден прозорец е около 200 лв. Ако има и заминали врати? Отделно други ламарини,тел,работа време,НЕРВИ,че нищо не става ииии след всичко това 2 години и пак дроб сърма .

                        Който е правил купе от нищото знае.Ти не си! По добре и да не ти пожелавам и да правиш защото ще се видиш в приключение,и то голямо. А да правиш двигатели,мостове и скорости е съизмеримо с удоволствие пред въстановяването на един гнилоч.

                        А това,че не разбираш как се регулира един мост си е просто неискане да се научи човек,защото във всяка книга на Уаз е дадено подрнобо как се прави тази операция и не виждам абсолютно нищо сложно в това.Лека полека и ще стане!

                        Айде лека вечер
                        Колега,правил съм купе от нищо-макар и не на УАЗ.На Нивата направих изцяло купето,пода и усилих всички носещи греди.Имам идея за какво става дума-но според мен не е чак толкова трудна цялата процедура.
                        За мостове не знам как се регулират въпреки че изчетох доста по въпроса.

                        П.П.Ако не те затруднява-можеш да споделиш с мен щом знаеш как става реглажа на моста-може и на ЛС.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                          Да продъмжим .
                          Понеже аз Уаз-овете ги купувам изцяло на доверие , по снимка , и много често без изобщо да съм ги виждал , последната ме изненада доста неприятно.
                          Уаз 2206 1995 г. Много неприятно изгнил фургон. Ламарината беше "тръгнала" на много места. Причина : идиотския шперплат , с който е покрит пода на фургона. Всичката вода се събира точно там и тихичко си корозира. Просто не очаквах уаз с такава рожденна дата в това състояние . Но, бързо се взеха кардинални мерки - рязане до здраво.
                          Съвета ми е - ако купувате фургон направете си труда да свалите покритието на пода - ще свалите и цената.
                          Прикачени файлове
                          Уморените коне не ги убиват , нали ??

                          Коментар


                          • #14
                            До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                            колеги,колкото е по-нов Уаза,толкова гние по-бързо.Новите са трагични от към ламарини.Уаз 1999г.на горското в Кладница -като стреляна с К ПВТ.Купихме един от НСС 1997г.-всичко перфектно,купе за ремонт.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Искаме да си купим УАЗ.Какво да гледаме?

                              Цената!
                              Говоря ти дъще, сещай се снахо!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X