Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Електрическа помпа имам от убитата Нива. Единственият транзистор в нея ще прежаля, но вие ми кажете какво става, когато двигателят спре, а помпата продължи да работи. Акумулаторът е голям. Вариант е да се подходи като при електрическите изпарители - с реле за време. То е електронно.

    r_vardarov: от "няма проблеми" най-много ме е страх. Мога да ти кажа, защо ти нямаш проблеми: клапанчетата на помпата ти имат леко пропускане назад. Аз веднага мога да си го осигуря, но то ще докара други проблеми, които ти нямаш, а за мен са важни.
    Тази от ЗАЗ е електромеханична. Спира когато се качи налягането след нея. Т.е когато
    карба се е напълнил.

    Коментар


    • #47
      От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

      Що толкова му мислиш? Просто карай.
      Пенчо ти е казал за принципа на помпата. Тя спира, когато иглата на поплавъка затвори.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #48
        От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

        За пръв път ли виждате игла на карбураторен поплавък? Тя не гарантира херметичност, а само утечка по-малка от разхода на празен ход.

        Коментар


        • #49
          От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

          Ясене, аз си мисля че се престараваш. Купи си две ел помпи и дръж едната в багажника ако случайно изгори. По-лесно от откриването на топлата вода
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #50
            От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

            Херметична или не факт е, че помпата спира. Можеш да държиш кошера си на контакт колкото искаш При евентуално преобръщане помпата ще работи, но бензинът в резервоара също няма да стои на дъното му, така че тя няма да има какво да подкачва.
            Просто я сложи и забрави за нея.
            Ако пък толкова държиш, сложи вакуумна помпа от извънбордов двигател или Ватбург.
            P.S.
            Само гледай УАЗът ти да не заприлича на един друг УАЗ...
            Ако идеята е да караш след ядрен взрив
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #51
              От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Ако идеята е да караш след ядрен взрив
              Това е лесно - купува си дизел
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Ясене, аз си мисля че се престараваш. Купи си две ел помпи и дръж едната в багажника ако случайно изгори. По-лесно от откриването на топлата вода
                Ти май нещо пропускаш. Да оставим настрана факта, че УАЗ-а няма багажник, но за мен разликата между една и две изгорели помпи не е съществена. Проблемът с локвата бензин също си седи, независимо от броя помпи.

                Системата просто трябва да носи сигурността в конструкцията си, а не да и се добавя с кръпки. Оригиналната схема на работа е ОК, трябва само да се претвори в системата с две горива.

                Коментар


                • #53
                  От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Това е лесно - купува си дизел
                  Тц! Не става на газ.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #54
                    От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                    Е сложи един прост клапан който без налягане не работи и при изгоряла помпа и/или обърната кола няма да изтече горивото.

                    Нафтов бушон за шкода, например.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      Ядрен взрив, който да ми изгори комутатора на УАЗ-а, като цяло ще ми смени приоритетите и може би няма да ми е точно до разходка в гората. Ядрената война ми е надпроектна авария в цялата житейска доктрина. Някой ден може и да се променят нещата, но засега се предпазвам от по-малки беди.

                      И не, няма опасност да заприлича на един друг УАЗ. Първо, кара се всяка седмица и второ, ако нещо е по-сложно от оригиналното, аз едва ли ще го направя.

                      Някаква дизелова таратайка сигурно ще си купя, но както вече казах, това е извън темата. Дизелите си имат други проблеми, тях ще ги мисля по-натам.

                      А вие продължавате да не четете и да решавате друга задача. Казах вече - помпата трябва да спира при спрял двигател и това да не е с "устройство за спиране на помпата при спрял двигател". На иглата не може да се разчита да осигури не-разливане на бензин и тоя спанак го е ял всеки, който е имал Трабант. Мотоциклетите имат едно кранче с вакуум, което има някакъв смисъл да се разгледа. Ако сте мъже - намерете да видя такова. Знам, че звуча като Стефан, но наистина се изказвате не по темата.

                      Коментар


                      • #56
                        От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                        Ако толкова те притеснява обръщането - захрани помпата през една проста живачна ампула - така е захранена инжекционната помпа при Делта Интеграле.
                        Ако пък те притеснява ампулата да не протече - сложи я в бетонен саркофаг. Ако пак те притеснява - сложи цялото съоръжение УАЗ в бетонен саркофаг. (най-добре)
                        Не съм чувал за изгоряла електрическа мембранна помпа. Това, което ти гарантирам е, че помпата ще надживее Ужаската с много.
                        С мотоциклетите явно не си запознат - вакуумно кранче имат само скутерите. Мотоциклетите са или на самотек или с помпа.
                        Друг вариант е да захраниш помпата от зареждащата система. Примерно от звездния център.
                        А трабанът тече само при неизправна игла. На всичките си несъветски мотоциклети не съм затварял кранчето и никога не е имало ядове от това. Сегашният е с помпа, която работи когато нивото на бензина е под нивото на карбураторите. През останалото време е на самотек. Кранчета никой не затваря.
                        Последно редактирано от Scrapheap; 10-04-11, 23:32.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #57
                          От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                          Идеята да го направиш като при голф 2 е наи-удачна за момента според мен. Сложи още един кран за горивото точно до този по такъв начин.че да не може да го завъртиш в другия резервоар без да си пуснал излишното гориво да тече вече в използвания резервоар и си карай безгрижно. Другя вариант е да го направиш да се превключва с бутон и с клапани за бензина,но пък ти искаш да е всичко супер просто. Само незнам защото ти е и на теб толкова да е опростено?
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #58
                            От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                            Друг вариант е вакуумен прекъсвач.
                            Помпата при мотоциклетите също е захранена през реле-регулатора. Помпата не работи при невъртящ се двигател. Кривото в случая е че трябва да въртиш за да качи бензин, което се решава с един бутон.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #59
                              От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                              За обръщането ще мисля по-натам. Трабантът тече при колкото си искаш изправна игла, само го спри наклонен и забрави да му затегнеш крана. Този кран не случайно е там, както и при мотоциклетите.
                              Звездният център го предлагаш, защото не си го виждал на осцилоскоп, но второто рамо на изправителя е полезна идея.

                              Вакуумно кранче съм виждал да се обсъжда из Форума за съвсем не-скутерни машинки. Просто не ми се рови сега в моторджийския раздел, че после имам желание да си мия монитора.

                              Коментар


                              • #60
                                От: УАЗ-469Б - взаимно опознаване, конфликти и идеи

                                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                                Само незнам защото ти е и на теб толкова да е опростено?
                                Ако не е просто, няма да го направя - УАЗа и сега не е чак толкова зле.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X