да попитам има ли разлика в мостовете от обикновения уаз и този които е фургона голямата уазка ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
питане за мостовете !
Свий
X
-
От: питане за мостовете !
Би трябвало да има разлика в предавателните числа. УАЗка фургон излиза от завода с бързи диферинциали. Справка- бившия ми служебен УАЗ разходна норма 17.5; а на УАЗката на колегата 17.0. Беше го много яд но нямаше какво да направи.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеБи трябвало да има разлика в предавателните числа. УАЗка фургон излиза от завода с бързи диферинциали. Справка- бившия ми служебен УАЗ разходна норма 17.5; а на УАЗката на колегата 17.0. Беше го много яд но нямаше какво да направи.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Драго не е така. В момента държа една от старите заповеди от 2006 г; която гласи - Наредба 3 за нормиране разхода на горива и смазочни материали на автомобилите и мотоциклетите издадена от Министерството на транспорта в сила от 01. 01. 1990 г. обнародвана в ДВ бр 93 от 1989 г. А че УАЗките са с по-бързи диферианциали се убедих лично когато ми купиха една зима нов мост от УАЗка. На асвалта не можех да карам с включен преден мост задния го изпреварваше. Двойното ползвах само на бавни и ако закъсам. Така и го бракувахме джипа като взех новия.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеДраго не е така. В момента държа една от старите заповеди от 2006 г; която гласи - Наредба 3 за нормиране разхода на горива и смазочни материали на автомобилите и мотоциклетите издадена от Министерството на транспорта в сила от 01. 01. 1990 г. обнародвана в ДВ бр 93 от 1989 г. А че УАЗките са с по-бързи диферианциали се убедих лично когато ми купиха една зима нов мост от УАЗка. На асвалта не можех да карам с включен преден мост задния го изпреварваше. Двойното ползвах само на бавни и ако закъсам. Така и го бракувахме джипа като взех новия.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеДо 1986 год. ако не греша годината са бавните, след 1986год. са бързите.Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеМай е до 1989. От тогава започват също и синхронизирани първа и втора.
И от мен едно питане.
Изтича ми маслото от предния диф. през десния(къс) ръкав.Каква може да е причината, как е уплънено там?
И другия проболем е, че като навия пълен десен завой започва да опира гумата в амортисьора, защо се получава така?Последно редактирано от Emil_Pz; 30-01-11, 20:49.
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнениеПо скоро до 1986г. понеже моята е 88-ма и е с бързите + синхронизирани първа и втора предавки.
И от мен едно питане.
Изтича ми маслото от предния диф. през десния(къс) ръкав.Каква може да е причината, как е уплънено там?
И другия проболем е, че като навия пълен десен завой започва да опира гумата в амортисьора, защо се получава така?
А що се отнася до гумата която опира в амортисьора не се притесняваи това при всичко го има.[SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Колега маслото изтича през сверата, то няма от каде другаде да идва освен от дифа. въпроса е какво е уплътнението в ръкава семеринг или, и как най-лесно се сменя?
А и още един въпрос: Пиньона на предния диф. има аксиален луфт 3-4мм. каква според вас е причината, и как да се оправи?
П.П. Искаш да кажеш, че на всички уазки им опира гумата в амортисьора така ли?
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Там мисля че няма семеринг сферите са пълни по принцип с грес, точно тук не мога да ти помогна някои колега да помага.
Причината е износване, може да се оправи като се разглоби дифа и на пиньона има едни пластини с които се регулира от пред и от зад.
Да всички УАЗ-ки са така.[SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Маслото тече защото трябва да се смени семеринга на полуоската. За да го смениш трябва да отвиеш 5 те болта който държат сферата към ръкава и да я извадиш. За да не опира гумата в амортесьора трябва да отвиеш болтовете с който се регулира завиването. Те опират в една планка която се захваща с 5 те болта който държат сферата към ръкава. Не на всички УАЗки опира гумата в амортесьора. За пиньона като махнеш фланеца сваляш капачката със семеринга и вадиш лагера. Между двата лагера има втулка и пластини за регулиране. Махаш от тях и си готов. За тази операция не се разглобява диференциала.Последно редактирано от dragomir_68; 31-01-11, 19:31.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеМаслото тече защото трябва да се смени семеринга на полуоската. За да го смениш трябва да отвиеш 5 те болта който държат сферата към ръкава и да я извадиш. За да не опира гумата в амортесьора трябва да отвиеш болтовете с който се регулира завиването. Те опират в една планка която се захваща с 5 те болта който държат сферата към ръкава. Не на всички УАЗки опира гумата в амортесьора. За пиньона като махнеш фланеца сваляш капачката със семеринга и вадиш лагера. Между двата лагера има втулка и пластини за регулиране. Махаш от тях и си готов. За тази операция не се разглобява диференциала.
Сега като се замисля май моята планка в която опират болтовете липсва.
А възможно ли е да е получила някакъв луфт самата полуоска и за това да се е прецакал семеринга, или пък просто му е дошло времето.
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнениеБлагодаря за изчерпателния отговор.
Сега като се замисля май моята планка в която опират болтовете липсва.
А възможно ли е да е получила някакъв луфт самата полуоска и за това да се е прецакал семеринга, или пък просто му е дошло времето.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
От: питане за мостовете !
Щом ще развиваш тиа 5 болта купи си семеринга и кичето,ако не си ги сменял,които уплътняват сверата на главината(струват 6-7лв)от там също се получават течове на масло и грес.А и ще спреш влизането на вода в главините!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар