Обява

Свий
Няма добавени обяви.

питане за мостовете !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • питане за мостовете !

    да попитам има ли разлика в мостовете от обикновения уаз и този които е фургона голямата уазка ?
    Сузуки Витара 1.6 М.И. - R.I.P. 1995-2016
    Мъжът е като хладилна чанта, ако го напълниш с бира, може да го носиш на всякъде.

  • #2
    От: питане за мостовете !

    Не няма разлика.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      От: питане за мостовете !

      Би трябвало да има разлика в предавателните числа. УАЗка фургон излиза от завода с бързи диферинциали. Справка- бившия ми служебен УАЗ разходна норма 17.5; а на УАЗката на колегата 17.0. Беше го много яд но нямаше какво да направи.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #4
        От: питане за мостовете !

        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
        Би трябвало да има разлика в предавателните числа. УАЗка фургон излиза от завода с бързи диферинциали. Справка- бившия ми служебен УАЗ разходна норма 17.5; а на УАЗката на колегата 17.0. Беше го много яд но нямаше какво да направи.
        Има УАЗка фургон и с бавни диференциали, това зависи от годината на пройзводство. Разходните норми в всяко едно предприятие или фирма са както си ги определят. Например на моята УАЗка 452 извънградската норма е 17л. градската е 21л. На колегите в Спешния център беше 18л.
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • #5
          От: питане за мостовете !

          Драго не е така. В момента държа една от старите заповеди от 2006 г; която гласи - Наредба 3 за нормиране разхода на горива и смазочни материали на автомобилите и мотоциклетите издадена от Министерството на транспорта в сила от 01. 01. 1990 г. обнародвана в ДВ бр 93 от 1989 г. А че УАЗките са с по-бързи диферианциали се убедих лично когато ми купиха една зима нов мост от УАЗка. На асвалта не можех да карам с включен преден мост задния го изпреварваше. Двойното ползвах само на бавни и ако закъсам. Така и го бракувахме джипа като взех новия.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • #6
            От: питане за мостовете !

            Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
            Драго не е така. В момента държа една от старите заповеди от 2006 г; която гласи - Наредба 3 за нормиране разхода на горива и смазочни материали на автомобилите и мотоциклетите издадена от Министерството на транспорта в сила от 01. 01. 1990 г. обнародвана в ДВ бр 93 от 1989 г. А че УАЗките са с по-бързи диферианциали се убедих лично когато ми купиха една зима нов мост от УАЗка. На асвалта не можех да карам с включен преден мост задния го изпреварваше. Двойното ползвах само на бавни и ако закъсам. Така и го бракувахме джипа като взех новия.
            Дали е УАЗ 452 или е УАЗ 469 няма разлика в диференциалите Разликата е в годините на пройзводство и оттам бавни 41-8 и бързи 37-8 зъба. До 1986 год. ако не греша годината са бавните, след 1986год. са бързите.
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • #7
              От: питане за мостовете !

              Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
              До 1986 год. ако не греша годината са бавните, след 1986год. са бързите.
              Май е до 1989. От тогава започват също и синхронизирани първа и втора.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #8
                От: питане за мостовете !

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                Май е до 1989. От тогава започват също и синхронизирани първа и втора.
                По скоро до 1986г. понеже моята е 88-ма и е с бързите + синхронизирани първа и втора предавки.

                И от мен едно питане.
                Изтича ми маслото от предния диф. през десния(къс) ръкав.Каква може да е причината, как е уплънено там?
                И другия проболем е, че като навия пълен десен завой започва да опира гумата в амортисьора, защо се получава така?
                Последно редактирано от Emil_Pz; 30-01-11, 20:49.

                Коментар


                • #9
                  От: питане за мостовете !

                  Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                  По скоро до 1986г. понеже моята е 88-ма и е с бързите + синхронизирани първа и втора предавки.

                  И от мен едно питане.
                  Изтича ми маслото от предния диф. през десния(къс) ръкав.Каква може да е причината, как е уплънено там?
                  И другия проболем е, че като навия пълен десен завой започва да опира гумата в амортисьора, защо се получава така?
                  От къде по точно изтича, някое съединение, капачката или?
                  А що се отнася до гумата която опира в амортисьора не се притесняваи това при всичко го има.
                  [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]

                  Коментар


                  • #10
                    От: питане за мостовете !

                    Колега маслото изтича през сверата, то няма от каде другаде да идва освен от дифа. въпроса е какво е уплътнението в ръкава семеринг или, и как най-лесно се сменя?

                    А и още един въпрос: Пиньона на предния диф. има аксиален луфт 3-4мм. каква според вас е причината, и как да се оправи?

                    П.П. Искаш да кажеш, че на всички уазки им опира гумата в амортисьора така ли?

                    Коментар


                    • #11
                      От: питане за мостовете !

                      Там мисля че няма семеринг сферите са пълни по принцип с грес, точно тук не мога да ти помогна някои колега да помага.
                      Причината е износване, може да се оправи като се разглоби дифа и на пиньона има едни пластини с които се регулира от пред и от зад.
                      Да всички УАЗ-ки са така.
                      [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]

                      Коментар


                      • #12
                        От: питане за мостовете !

                        Маслото тече защото трябва да се смени семеринга на полуоската. За да го смениш трябва да отвиеш 5 те болта който държат сферата към ръкава и да я извадиш. За да не опира гумата в амортесьора трябва да отвиеш болтовете с който се регулира завиването. Те опират в една планка която се захваща с 5 те болта който държат сферата към ръкава. Не на всички УАЗки опира гумата в амортесьора. За пиньона като махнеш фланеца сваляш капачката със семеринга и вадиш лагера. Между двата лагера има втулка и пластини за регулиране. Махаш от тях и си готов. За тази операция не се разглобява диференциала.
                        Последно редактирано от dragomir_68; 31-01-11, 19:31.
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          От: питане за мостовете !

                          Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                          Маслото тече защото трябва да се смени семеринга на полуоската. За да го смениш трябва да отвиеш 5 те болта който държат сферата към ръкава и да я извадиш. За да не опира гумата в амортесьора трябва да отвиеш болтовете с който се регулира завиването. Те опират в една планка която се захваща с 5 те болта който държат сферата към ръкава. Не на всички УАЗки опира гумата в амортесьора. За пиньона като махнеш фланеца сваляш капачката със семеринга и вадиш лагера. Между двата лагера има втулка и пластини за регулиране. Махаш от тях и си готов. За тази операция не се разглобява диференциала.
                          Благодаря за изчерпателния отговор.
                          Сега като се замисля май моята планка в която опират болтовете липсва.
                          А възможно ли е да е получила някакъв луфт самата полуоска и за това да се е прецакал семеринга, или пък просто му е дошло времето.

                          Коментар


                          • #14
                            От: питане за мостовете !

                            Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                            Благодаря за изчерпателния отговор.
                            Сега като се замисля май моята планка в която опират болтовете липсва.
                            А възможно ли е да е получила някакъв луфт самата полуоска и за това да се е прецакал семеринга, или пък просто му е дошло времето.
                            Дошло си му е времето за смяна. Провери преди да разглобяваш отдушника на диференциала да не е запушен.
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • #15
                              От: питане за мостовете !

                              Щом ще развиваш тиа 5 болта купи си семеринга и кичето,ако не си ги сменял,които уплътняват сверата на главината(струват 6-7лв)от там също се получават течове на масло и грес.А и ще спреш влизането на вода в главините!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X