да попитам има ли разлика в мостовете от обикновения уаз и този които е фургона голямата уазка ?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
питане за мостовете !
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Би трябвало да има разлика в предавателните числа. УАЗка фургон излиза от завода с бързи диферинциали. Справка- бившия ми служебен УАЗ разходна норма 17.5; а на УАЗката на колегата 17.0. Беше го много яд но нямаше какво да направи.На нас клиренс ни трябва , не скорост
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Има УАЗка фургон и с бавни диференциали, това зависи от годината на пройзводство. Разходните норми в всяко едно предприятие или фирма са както си ги определят. Например на моята УАЗка 452 извънградската норма е 17л. градската е 21л. На колегите в Спешния център беше 18л.Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеБи трябвало да има разлика в предавателните числа. УАЗка фургон излиза от завода с бързи диферинциали. Справка- бившия ми служебен УАЗ разходна норма 17.5; а на УАЗката на колегата 17.0. Беше го много яд но нямаше какво да направи.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
 Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Драго не е така. В момента държа една от старите заповеди от 2006 г; която гласи - Наредба 3 за нормиране разхода на горива и смазочни материали на автомобилите и мотоциклетите издадена от Министерството на транспорта в сила от 01. 01. 1990 г. обнародвана в ДВ бр 93 от 1989 г. А че УАЗките са с по-бързи диферианциали се убедих лично когато ми купиха една зима нов мост от УАЗка. На асвалта не можех да карам с включен преден мост задния го изпреварваше. Двойното ползвах само на бавни и ако закъсам. Така и го бракувахме джипа като взех новия.На нас клиренс ни трябва , не скорост
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Дали е УАЗ 452 или е УАЗ 469 няма разлика в диференциалитеПървоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеДраго не е така. В момента държа една от старите заповеди от 2006 г; която гласи - Наредба 3 за нормиране разхода на горива и смазочни материали на автомобилите и мотоциклетите издадена от Министерството на транспорта в сила от 01. 01. 1990 г. обнародвана в ДВ бр 93 от 1989 г. А че УАЗките са с по-бързи диферианциали се убедих лично когато ми купиха една зима нов мост от УАЗка. На асвалта не можех да карам с включен преден мост задния го изпреварваше. Двойното ползвах само на бавни и ако закъсам. Така и го бракувахме джипа като взех новия. Разликата е в годините на пройзводство и оттам бавни 41-8 и бързи 37-8 зъба. До 1986 год. ако не греша годината са бавните, след 1986год. са бързите.
							
						ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v Разликата е в годините на пройзводство и оттам бавни 41-8 и бързи 37-8 зъба. До 1986 год. ако не греша годината са бавните, след 1986год. са бързите.
							
						ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
 Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Май е до 1989. От тогава започват също и синхронизирани първа и втора.Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеДо 1986 год. ако не греша годината са бавните, след 1986год. са бързите.Луд умора нема,само се поти!!! 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 По скоро до 1986г. понеже моята е 88-ма и е с бързите + синхронизирани първа и втора предавки.Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеМай е до 1989. От тогава започват също и синхронизирани първа и втора.
 
 И от мен едно питане.
 Изтича ми маслото от предния диф. през десния(къс) ръкав.Каква може да е причината, как е уплънено там?
 И другия проболем е, че като навия пълен десен завой започва да опира гумата в амортисьора, защо се получава така?Последно редактирано от Emil_Pz; 30-01-11, 21:49.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 От къде по точно изтича, някое съединение, капачката или?Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнениеПо скоро до 1986г. понеже моята е 88-ма и е с бързите + синхронизирани първа и втора предавки.
 
 И от мен едно питане.
 Изтича ми маслото от предния диф. през десния(къс) ръкав.Каква може да е причината, как е уплънено там?
 И другия проболем е, че като навия пълен десен завой започва да опира гумата в амортисьора, защо се получава така?
 А що се отнася до гумата която опира в амортисьора не се притесняваи това при всичко го има. [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Колега маслото изтича през сверата, то няма от каде другаде да идва освен от дифа. въпроса е какво е уплътнението в ръкава семеринг или, и как най-лесно се сменя?
 
 А и още един въпрос: Пиньона на предния диф. има аксиален луфт 3-4мм. каква според вас е причината, и как да се оправи?
 
 П.П. Искаш да кажеш, че на всички уазки им опира гумата в амортисьора така ли?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Там мисля че няма семеринг сферите са пълни по принцип с грес, точно тук не мога да ти помогна някои колега да помага. 
 Причината е износване, може да се оправи като се разглоби дифа и на пиньона има едни пластини с които се регулира от пред и от зад.
 Да всички УАЗ-ки са така.[SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Маслото тече защото трябва да се смени семеринга на полуоската. За да го смениш трябва да отвиеш 5 те болта който държат сферата към ръкава и да я извадиш. За да не опира гумата в амортесьора трябва да отвиеш болтовете с който се регулира завиването. Те опират в една планка която се захваща с 5 те болта който държат сферата към ръкава. Не на всички УАЗки опира гумата в амортесьора. За пиньона като махнеш фланеца сваляш капачката със семеринга и вадиш лагера. Между двата лагера има втулка и пластини за регулиране. Махаш от тях и си готов. За тази операция не се разглобява диференциала.Последно редактирано от dragomir_68; 31-01-11, 20:31.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
 Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Благодаря за изчерпателния отговор.Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеМаслото тече защото трябва да се смени семеринга на полуоската. За да го смениш трябва да отвиеш 5 те болта който държат сферата към ръкава и да я извадиш. За да не опира гумата в амортесьора трябва да отвиеш болтовете с който се регулира завиването. Те опират в една планка която се захваща с 5 те болта който държат сферата към ръкава. Не на всички УАЗки опира гумата в амортесьора. За пиньона като махнеш фланеца сваляш капачката със семеринга и вадиш лагера. Между двата лагера има втулка и пластини за регулиране. Махаш от тях и си готов. За тази операция не се разглобява диференциала.
 Сега като се замисля май моята планка в която опират болтовете липсва . .
 А възможно ли е да е получила някакъв луфт самата полуоска и за това да се е прецакал семеринга, или пък просто му е дошло времето.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Дошло си му е времето за смяна. Провери преди да разглобяваш отдушника на диференциала да не е запушен.Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнениеБлагодаря за изчерпателния отговор.
 Сега като се замисля май моята планка в която опират болтовете липсва . .
 А възможно ли е да е получила някакъв луфт самата полуоска и за това да се е прецакал семеринга, или пък просто му е дошло времето.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
 Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: питане за мостовете !
 
 Щом ще развиваш тиа 5 болта купи си семеринга и кичето,ако не си ги сменял,които уплътняват сверата на главината(струват 6-7лв)от там също се получават течове на масло и грес.А и ще спреш влизането на вода в главините!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар