Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на сегменти УАЗ - подводни камъни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на сегменти УАЗ - подводни камъни

    Здравейте колеги!
    Решил съм да свалям главата на буханката,за да я рендосам както се казва.Така и така ще долу реших да сменя и сегментите,защото си гълта доста масълце.Въпроси:
    1.Донесоха ми сегменти от тези дето са в оная мазната хартия,всички сегменти са тъмни на цвят и имат проточка на едни от вътрешните ръбове към буталото,масленият не е съставен, а цял.Липсва горният капак на кутията и не мога да посоча каквито и да било други данни.Стават ли тези сегменти за двигател 4178.00?По католог ги дават маслените съставни а не цели.Дали това са ремотни нормални сегменти тъй като липсва хромиран първи сегмент?
    2.Необходимо ли е ако има ръб на ризата,той да бъде свален?
    3.На какво разстояние от горният ръб на ризата се пускат сегментите в ризата за да се измерят хлабините в ключовете им.На новите знам че се прави на 10-15 мм от ръба и буталото се използва като дорник обърнато с челото надолу.
    4.Мисля че хлабините в ключовете са в границите 0,2-04 мм за всички сегменти,прав ли съм или бъркам нещо, не са ли малки?
    Предварително благодаря за отговорите!!!
    основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

  • #2
    От: смяна на сегменти УАЗ-подводни камъни

    Здрасти,
    1 Съставни сигурно имаш предвид четири части, А цели не съм виждал за тия мотори аз, минимум от сегмет и пружинка се състоят.
    Най вероятно са някаки от които после пак ще ти пипа маслото (ако буталата и ризите са добре) или пък ще се разработят много бавно щото са прекалено твърди... незнам говорим на сляпо.
    Като ги сложиш в ризата и видиш хлабината на ключа каква е ще разбереш дали са ремонтни.

    2 Зависи от ръба по принцип не се сваля, само се зачиства да може да се определи по точно.
    3 Да буталото го ползваш за да изравниш сегмента, мери го горе (примерно на 2 см от челото) и долу (на 8-10см) за да установиш дали не е прекалено износена ризата.

    4 Виж в книгите какво пише. На мене ми се върти нещо като 0.30. Събирал съм с много по голяма хлабина, от ремонт двигател с шлайфани ризи, нови бутала и сегменти дойде на доста по висока от тази дето беше в книгата.

    Сегменти бих ти препоръчал на SM, слагал съм такива и съм много доволен (сега разбрах че нещо компанията се е разделила и се казваше нещо по различно) или Geotze оргинални, но тука има само наиши на Дружба -Разград по техен лиценз към 40лв бяха но си заслужава.

    Да не са такива като на последните две снимки че не са много хубави!
    Прикачени файлове
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #3
      От: смяна на сегменти УАЗ-подводни камъни

      колега няма го капачето на кутията,не съм го виждал въобще,но всички сегменти са завити във една кафява мазна хартия и кутията е същият цвят...
      основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

      Коментар


      • #4
        От: смяна на сегменти УАЗ-подводни камъни

        сега се загледах в последните две кутии и видях на тях надписа"хром" , в тоя комплект няма хромиран сегмент всичките са черен мат...
        основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

        Коментар


        • #5
          От: смяна на сегменти УАЗ-подводни камъни

          Има едно нещо написано в книгите. Може точо да не го кажа правилно но за ремонтни сегменти умишлено няма хромиран сегмент защото в работила риза много трудно уляга и дори пак не става както трябва да е.
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X