Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

    Прес май месец си купих UAZ HUNTER от представителите на уаз във Варна.В момента още го разработвам,сега е на 4000 км.Още на 2200км се скъса маркуча на хидравликата когато го тествах в Еленския Балкан.От Варна ми казаха че това е било слабото им място и често давали дефект именно там.Искам да ви попитам дали наистина е така, и някои знаели нешто повече по въпроса.
    Предварително ви благодаря!
    УАЗ ФЕН

  • #2
    Самата истина. А като се скъса, маслото се излива върху генерацията, и често става пожар.
    Не си и помисляй да го сменяш с оригинален. Тури свестен хидравличен маркуч, и това е.
    Освен това, ако във Варна не са му правили предпродажбена подготовка, а сигурно не са, взему и му стегни всички гайки и болтове, щото от завода идва полусглобен((( И ходовата част, и закрепването на агрегатите, и всичко. И изхвърли всички експлоатационни течности, където ги има(((, и налей свестни.
    60% от междуремонтния ресурс се изяжда от разработването на мотора, тогава му и трябва най-хубавото масло. Ако е с набивка, не сипвай синтетика.

    Коментар


    • #3
      Здравейте,
      наистина маркучите на хидравликата на УАЗ не са особено издръжливи и често създават проблеми. Доколкото разбрах автомобила ви е съсвсем нов и е още в гаранция така, че замяната му трябва да се отчете като гаранционен проблем и да ви го заменят. Проблема е, че и новия най-вероятно ще изкара толкова. Руснаците заменят тези маркучи с такива от хидравлика за Волга които стават директно и се смята, че са по-качествени. Най-доброто решение според мен е да си направите такъв маркуч със съответните накрайници. На нашите автомобили вече 2-3 години караме с такива и няма никакъв проблем. Маркуча може да се изработи във всяко ремонтно ателие за хидравлични системи където работят със западни (основно италиански и немски) материали. Трябва да им занесете стария маркуч за да видят вида и размера на накрайниците. Трябва и внимателно да прецените дължината която ще искате да е новия маркуч защото западните са предвидени за по-големи налягания и са по-твърди т.е. огъват се по различен начин.

      Успех !

      Коментар


      • #4
        Моито скромно мнение е че повечето гумени съединения изглеждат и се разпадат всякаш са 50 години,за това съвсем спокоино може да ги подмените с нови преди да ви изненадат! А проблема с хидравликата
        си е редовен,така,че не му се впрягайте.Друг е въпроса че днес и антифриза ми взе да изчезва като го хвана от каде тече ще ви кажа!
        Внимаваите и със задната врата ако не е затворена добре което се случва често при руските машини,тя се отваря къса оганичителя резевната гума прави една вдлъбнатина отзад ха купето това става ако се отвори на асвалт по пресечен терен не ми се ще да го видя!
        Изобщо немам представа за к'во става въпрос...

        Коментар


        • #5
          До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

          Аз пак отварям тая стара и болна тема за скъсаните маркучи.

          За пореден път ми се спука маркуча (е 2-ри ако трябва да съм точен, но Уаз-а го имам от 5 месеца).

          Днес го занесох в едно атилие на Хладилника, което ми каза Иван Акексиев, но там нямаха същите накрайници и ми завариха старите на нови подложки, които запресоваха на нов маркуч. Преди това бях ходил и до едно атилие Папе на Ботевградско шосе, но там нямаха никакви подобни накрайници и нищо не ми направиха.

          Та въпросът ми е това достатъчно надеждно ли е?

          Нека колеги да споделят своя опит, къде си правят такива маркучи, къде намират точните накрайници и т.н.

          Коментар


          • #6
            До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

            Аз използвах оригинален руски. Да чукам на дърво повече от 2000 км няма проблеми. Може би е важно и как се монтира. Имам предвид да не се усуква и да не е под напрежение, ако правилно ме разбирате. Стария, който беше протекъл, беше така някак си поусукан и може би за това беше изпуснал.

            Има и нещо друго. Не знам точно с каква помпа си, но моята е от беларуските. Имат един предпазен клапан , който не е зле да се проверява за замърсяване и запушване.

            Успехи.
            БИО пчелен мед и пчелни продукти
            0888 66 59 73

            Коментар


            • #7
              До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

              Аз два руски ползвах и двата се спукаха след около 2 месеца.

              При мен директно се пукат, и аз си мисля да не е точно това клапана на помпата да не изпуска и да се вдига много голямо налягане, то отделно при въртене на волана, особено ако не е загряло още вие и стърже зверски, после спира и само при пълно завъртане на волана съска.

              Ще сменям цялата хидравлика с ZF, но още незнам кога точно.

              За клапана нали за това става дума:

              http://www.uaz-ik.ru/hunter/311.htm

              Коментар


              • #8
                До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                За клапана нали за това става дума:

                http://www.uaz-ik.ru/hunter/311.htm
                Точно това. Добре е да се провери. При мен например беше вкаран наобратно.
                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                0888 66 59 73

                Коментар


                • #9
                  До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                  Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                  Аз пак отварям тая стара и болна тема за скъсаните маркучи.

                  За пореден път ми се спука маркуча (е 2-ри ако трябва да съм точен, но Уаз-а го имам от 5 месеца).

                  Днес го занесох в едно атилие на Хладилника, което ми каза Иван Акексиев, но там нямаха същите накрайници и ми завариха старите на нови подложки, които запресоваха на нов маркуч. Преди това бях ходил и до едно атилие Папе на Ботевградско шосе, но там нямаха никакви подобни накрайници и нищо не ми направиха.

                  Та въпросът ми е това достатъчно надеждно ли е?

                  Нека колеги да споделят своя опит, къде си правят такива маркучи, къде намират точните накрайници и т.н.
                  Aз съм от Пловдив - тук всички такива маркучи се правят в гр. Стамболииски, на 20 км от Пловдив ! Ако накрайниците са ти здрави можеш да сложиш по - здрав маркуч !! Вносителите на маркучи и накрайници са в София !!! Загубил съм им координатите , но в Инрернет има всичко !!! Успех !!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                    Не би трябвало да имаш проблем с тези маркучи дето си ги направил на Хладилника. И моите са направени там така със заварени накрайници карам повече от 40000км.. Провери какво масло имаш в хидравликата и в какво състояние ти е филтъра в казанчето той е консуматив и се сменя като всички филтри особенно ако е карано в по мърляви условия и с лошо масло. Ако си с грешното масло също ще имаж яд. Не си спомням каква беше спецификацията на необходимото ти масло за тази хидравлика но си спомням ,че е абсолютно различно от това на ZF например.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                      Преди бях с грешното - едно червено, дето се слага на повечето автомобили, после прочетох че не е то и го смених с масло за хидравлики на лукойл.

                      Сега като сглобя и проверя помпата, пак ще чета да видя да не съм объркал и вторя път маслото.

                      Е аз последната разходка я разкатах уазката, голям зор видя.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                        Хм. И защо червеното (ATF) да е грешно?
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                          Така каза кумеца ми като чете в книжката, и каза от другото да слагам.

                          В книгата пише - марка "Р" или Shell tellis 22. Сега проверих.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                            В едно ръководство пише следното:

                            "Масло марки «Р» или «А» (для жаркого климата) Shell Tellus 22; Mobil DTE 13; Bp Energol; HL22; Exxon; Hyspin AWS22; Dexron-II; Dexron-II E; Mercon-M"
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблеми с UAZ Hunter /маркучи на хидравлика/

                              Явно грешно са го написали руснаците , при мен пише tellis 22 , а то е tellus 22.

                              http://www.shell.com/static/lubrican...tellus_pds.pdf

                              Но така или иначе незнам дали е от червенто. Някой дето по разбира да каже какво масло да слагам да не омацам пак положението с кафяво.

                              Довечера ще видя това на Лукойл как точно се води, то е бледо жълто и е по рядко от червеното (ATF)
                              Последно редактирано от Стоян Францов; 07-01-09, 17:46.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X