Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Завиващ заден мост за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Завиващ заден мост за УАЗ

    Момчета вижте северняците какви ги вършат
    http://www.mbnet.fi/~narker/offroad/uaz2.mpg и това
    http://www.mbnet.fi/~narker/offroad/uazpoing.mpg
    Този младеж май не спи
    http://koti.mbnet.fi/~narker/driveable/uaz.htm. Тук има много интересни идеи нищо че страницата трудно се чете, разгледайте по внимателно и снимките, пък който е на ти с хидравликата да вземе да даде едни сносни обяснения Приятно гледане
    идеите са навсякъде и даже не ги заключват

  • #2
    Нищо "извънземно" като конструкция, навсякъде в "белите" държави има джипове за каменни траяли с управление на двата моста.
    Но пък , като вземем в предвид , че въпросната джипка е от "майка Русия", с една дума самоделка , ЕВАЛЛА !!!

    Коментар


    • #3
      Тоя УАЗ е финландски. Историята е от края на 90-те.
      В Русия не правят пълноуправляеми освен за сеир. В блатото е голяма неприятност да трябва да прокарва четири коловоза. Губи се много сила.

      Коментар


      • #4
        Тази пружина каква роля играе в цялата конструкция? Гледал съм и др. машини 4х4х4, но те нямаха подобно нещо
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #5
          Помага на ресорите, явно са уморени а паре за нови нема.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #6
            Но пък виж как хитро е в центъра, хем вдига купето(рамата) над моста, хем е на кантар и не причи на артикулацията на моста...Това май трябва да го види Савата за да разбере че не само с тунинг китове с триъгълен носач опиращ в центъра на моста на шарнир стават нещата
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Yordan Kolev
              Помага на ресорите, явно са уморени а паре за нови нема.
              Най-вероятно това е причината.
              Първоначално публикуван от quadra
              Но пък виж как хитро е в центъра, хем вдига купето(рамата) над моста, хем е на кантар и не причи на артикулацията на моста...
              Но какво се случва в завоите тогава? Една голяма маса къндилкаща се насам-натам?
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от stojan_defender-a
                Но какво се случва в завоите тогава? Една голяма маса къндилкаща се насам-натам?
                Именно. Ти нали си виждал Рейндж Ровър Класик...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Добре, че не те чуха роувърджиите
                  Аз съм гледал един модифициран дифендър 4х4х4, но беше доста по-заможно направен и даде много добри резултати на едно английско траялче
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • #10
                    Е какво да ме чуват, то си е ясно. Нищо лошо за машинката, всички си имат силни и слаби места. Обикновенно едното за сметка на другото.
                    Ако мислиш че при мен не е така сега след замяната на Гранда с Експлоръра дълбоко се лъжеш Гранда вървеше по черен път вез да го забележи, вътре си беше комфортно и приятно...обаче на асфалт се накланяше здраво в завоите. А при Експа е обратното - седи като тухла на пътя, обаче по бабуните ми издрусва тиквата...
                    Що се касае до 4Х4Х4 виж в трък трайала масово ги правят камионите така, мани ми има и 6Х6Х6
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Абе нали все уазкаджийте се оплакват че задните мостове чупят опорния лагер - е да си вземат по един преден и са готови. Па може и екстри да вкарат - какво им пречи да отвиват задните таралежки и да карат само на преден по асвалт, па ако го научат задния да завива какъв кеф при маневриране(като се заключва системата за завиване от купето). Ако сте гледали внимателно по едно време колелата на задния мост бяха в същата посока като тези на предния, а преди това бяха в противоположната посока. Абе нещо май и аз не разбрах какво точно исках да кажа. Весело посрещане/изпращане и много здраве и кусмет на всички
                      идеите са навсякъде и даже не ги заключват

                      Коментар


                      • #12
                        Заден мост на завой.

                        През 1995 година един мой колега имаше Хонда на която и задният мост звиваше. Управлението беше с микропроцесор, отделен от компютъра. Точно там имаше 2 режима:
                        1. режим маневри, при което двата моста завиват разнопосочно, тоест описват дъга.
                        2. режим бързо движение, при кото двата моста завиват еднопосочно, направо имаш чувството че отместват колата.
                        На мен цялата работа силно ми напомняше филма на Чарли Чаплин, " Модерни Времена" , но колата си навъртя 100 000 км пред очите ми след което бе продадена.
                        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                        Коментар


                        • #13
                          Чувал съм че и някой от съвремените американски пикапи е с такава система! Точно по същия начин В различни посоки за маневриране из града и в една посока за осъществяване на изпреварвания по магистралата Това според мен е много удобно, а ако имам и начин задния мост да функионира като нормален- незавиващ от това по голямо щастие няма
                          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a
                            Чувал съм че и някой от съвремените американски пикапи е с такава система! Точно по същия начин В различни посоки за маневриране из града и в една посока за осъществяване на изпреварвания по магистралата Това според мен е много удобно, а ако имам и начин задния мост да функионира като нормален- незавиващ от това по голямо щастие няма
                            Там системата за завиване на задния мост се управлява от компютъра, електрохидравлична е и над определена скорост се заключва и си става обикновен незавиващ мост.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Дима, дали ще може да ни кажеш и името на пикапа просот за информативност?
                              А тази система според мен е едно мноого полезно нещо при маневрирането на големи машини в града и извън него Завиващ заден мост при офроуд(не само скално катерене) също е нещо удобно
                              Що се касае до 4Х4Х4 виж в трък трайала масово ги правят камионите така, мани ми има и 6Х6Х6
                              По Дискавари съм виждал едни платформи, които са изцяло хидравлични и при тях всяко колело е задвижващо и управляващо и в същото време цялата платфовма се управлява от един пулт. Използват ги за пренасяне на сгради и най различни други извънгабаритни товари
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X