Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за хъбове и преден мост на УАЗ 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за хъбове и преден мост на УАЗ 469

    Здравейте колеги,днес ми се наложи да включа предният мост на УАЗ-а понеже беше малко лош терена и когато навих хъбовете/таралежите/-и тръгнах-нещо изпраска и изпука и предният мост спря да върти
    На какво може да се дължи това-дали съм счупил хъб или е нещо друго.После накарах друг човек да мръдне напред-назад УАЗ-а и бях легнал отстрани да видя дали върти предният кардан-и се оказа че кардана върти.Единственното за което се сещам са хъбовете на предният мост,а и аз съм с тези хъбове от новите модели дето са от някаква сплав която ми прилича на алуминий или цам-може би това е проблема.
    Предварително Благодаря за съветите

  • #2
    Най-вероятно са хъбовете. Ако става дума за старите мостове на УАЗ (не спайсерите) най-добре ще е да си сложите военните таралежки и да забравите за проблема завинаги...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
      Най-вероятно са хъбовете. Ако става дума за старите мостове на УАЗ (не спайсерите) най-добре ще е да си сложите военните таралежки и да забравите за проблема завинаги...
      А някой може ли да даде снимка на военните таралежки-да видя поне какво да търся-защото навсякъде съм виждал да се продават само тези новите модели?С нормалните мостове съм-УАЗ-а не е от новите модели/УАЗ 469 е.

      Коментар


      • #4
        Ами ела да ти дам един комплект.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от targa
          Ами ела да ти дам един комплект.
          Кажи колко ще струва-няква цена?

          Коментар


          • #6
            Аз ги купих преди време по 16лв.Абе лесна робота.Все ще се разберем.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от targa
              Аз ги купих преди време по 16лв.Абе лесна робота.Все ще се разберем.
              Имаш ЛС

              Коментар


              • #8
                а какви са тези военни таралежки,бихте ли ми разяснили , че нещо не ми е ясно
                Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от reichfurrer
                  а какви са тези военни таралежки,бихте ли ми разяснили , че нещо не ми е ясно
                  И аз не знам какво се има предвид под военни таралежки но със сигурност щом са военни-са добри.Поне аз така мисля(и сигурно не само аз съм на това мнение )

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от reichfurrer
                    а какви са тези военни таралежки,бихте ли ми разяснили , че нещо не ми е ясно
                    Сигурно става въпрос за най-обикновените стандартни хъбове, на които се свалят капачките и се навиват с квадрат
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #11
                      Един колега често чупеше хъбовете, беше с новите...
                      Сега му сложи някакви чугунени каза, че били(пак са си от новия модел) и досега не ги е чупил..

                      Коментар


                      • #12
                        Чугунените хъбове са по здрави от алуминиевите но най здрави си остават старите таралежки
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          Оригиналните таралежки(военните) са най-здрави и са подходящи ако Уаза се ползва само извън пътя. Ако излизаш на асвалт не е много практично всеки път да сваляш капачките( с ключ), да навиваш(развиваш) таралежките(с ключ- четиристен)и отново да завиваш капачките. Освен това се омазваш с грес .
                          Така че по- добре си купи чугунени хъбове, а военните си ги сложи в джипа за аварийни ситуации.
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #14
                            Аз да ви кажа изключвам предния мост само ако ще пътувам повече от 100км по асфалт. Всъщност май от две години никога не съм го изключвал. Файдата е леко съмнителна, по-бързо си заминава кардана а на разхода е около 1л. по-малко...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #15
                              Също им казват тресчотки. Може да се навиват с шестограм, освен с квадрат. За неудобството е написал колегата по-горе. Но за счупен такъв не съм виждал или чувал.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X